Kosmetikos atradimai

Rasa Magic Hair Extreme Moisture System šampūnas ir kondicionierius

09:19


Esu atvira mainams. Su draugėmis dažnai pasikeičiame įvairiomis grožio priemonėmis. Šį kartą mano vonios kambarį tokiu būdu pasiekė Rasa Magic Hair šampūnas ir kondicionierius. Pagrindinė mainų priežastis buvo ta, kad Aušros garbanotiems plaukams netiko nei šampūnas, nei kondicionierius. Užtat mano ploni, tiesūs plaukai tiesiog džiūgauja! Taigi, skubu pasidalinti savo pastebėjimais:


Pirmiausia šampūnas.

  • Plaukai iš karto susidraugavo su šiuo šampūnu. Dažniausiai turiu ištverti pereinamąjį laikotarpį, kurio metu plaukas pratinasi prie priemonės. Ką tuo metu išgyvenu? Galvos oda ima pleiskanoti, jaučiu niežėjimą. Šį kartą to nebuvo. 
  • Priemonė skalsi, gerai putoja. Į delną įlašinu šiek tiek šampūno ir jo užtenka visai mano galvos odai bei plaukams, Iš tikrųjų, nors mano plaukas ir plonas, dažnai priemonės reikia pakankamai daug, nes ji 1) arba neputoja, 2) arba jos neužtenka sukurti tai vizijai, kad mano plaukas švarus.
  • Šampūnas sausina bei velia plauką. Viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl būtinas kondicionierius - po galvos plovimo, plaukas lieka sausas ir susivėlęs. Pamenu tuos laikus, kada galvojau: o kam išvis tos papildomos priemonės plaukams (kondicionieriai, kaukės ir t. t.) reikalingos. Ačiū, X'ui, kad atėjau į protą ir pradėjau naudoti platesnį asortimentą priemonių, nes kitu atveju ko gero jau būčiau likusi be plaukų (kad ir tų septynių). Taigi tos, kurių plaukas ir šiaip sausas - turėtų apsvarstyti, ar verta įsigyti šią priemonę. Mano nuomonė šiuo atveju: galbūt reikėtų išbandyti ką nors kitą?
  • Patogi pakuotė. Nebežinau, ar yra kas patogiau už apverstą šampūno pakuotę. Vos tik paspaudi ir turi. Tiesą pasakius, mane žavi ir mėlyna pakuotės spalva, kurią dekoruoja matinės baltos ir blizgios sidabrinės raidės.


Extreme Moisture System linijos kondicionierius.
  • Drėkina bei plauką padaro puresnį. Naudodama šį kondicionierių pastebėjau, kad papildomos priemonės (na tos, kurios purina plauką) - nebūtinos. Plaukas pats iš savęs įgauna daugiau apimties ir atrodo tikrai puikiai!
  • Plaukas gerai šukuojasi, nesivelia. Neseniai išgyvenau etapą, kada net NoTangle šuokomis negalėjau iššukuoti savo plaukų. Pradėjus naudoti Rasos priemones, problema baigėsi. Vėl džiaugiuosi glotniais, bet kartu ir puriais plaukais.
  • BET gan greitai ir dideliais kiekiais naudojasi. Nežinau kaip Tau, bet mano plaukas labai noriai sugeria šampūne esančius silikonus ir nori dar. Taigi, šiuo metu turiu šiek tiek mažiau negu pusę buteliuko šampūno ir naują kondicionierių. Tiesa, kartais piknaudžiavau situacijomis ir kondicionierių panaudodavau vietoj skutimosi putų (veikia nepriekaištingai!)...
  • Vėl patogi, akiai maloni pakuotė. Man labai patinka, kad kondicionieriaus talpa skiriasi nuo šampūno - taip lengviau atskiriu priemones net ir užsimiegojusiomis akimis.

Reziume. Tuo tarpu, kai visos grožio priemonių tinklarašininkės giria Garnier produktus, lieku prie nuomonės, kad kartais čia pat sukurti produktai - šimtą kartų geresni. Prieš tai mėginti Garnier - nors ir suteikdavo apimtį, erzino galvos odą (galvos oda ėmė pleiskanoti). Žinoma, po to oda įprato, bet plaukas nebereagavo į visas chemines formules ir labai greitai nuguldavo prie veido (suprask, nebuvo jokio purumo, nors pleiskanas ir nuvijo). Užtat naudodama Rasa Hair Extreme Moisture System šampūną bei kondicionierių, jaučiu nuolatinį plaukų purumą bei matau sveiką plauką. Praėjo daugiau negu mėnuo, kada naudoju šias priemones, todėl galiu pasakyti, kad šis šampūnas bei kondicionierius, nors ir nepatiko mano garbanei draugei, tapo vienas iš mėgstamiausių mano kada mėgintų priemonių (numeris vienas - priemonės iš Nook Family). Tik tos, kurios turit storus ar garbanotus plaukus, pagalvokit ar verta, juk mano namuose šios priemonės atsirado būtent todėl, kad garbanei netiko.

You Might Also Like

3 komentarai (-ų)

  1. Man irgi patinka tokios pakuotės, o ir pačios priemonės tikrai neprastos :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tinklaraščio administratorius pašalino šį komentarą.

    AtsakytiPanaikinti