Neturiu ką rengtis

Mano atradimai: dėvėtų rūbų parduotuvės Vilniuje #2

21:05


Kartais užtenka vieno žvilgsnio ir žinai, kad nori, kad nešiosi, kad tavo. Šį kartą man taip atsitiko, kai viename iš vietinės reikšmės dėvėtų rūbų parduotuvių (įsikūrusi Pilaitėje, netoli Tolminkiemio stotelės). Pamačiau, pasimatavau, nenustoju nešiojusi. Tokia romantiška, mergaitiška palaidinė - vienas geriausių mano radinių keliaujant į darbą. Ir tai ne vienintelis mano lobis iš tos parduotuvės.

Labai džiaugiuosi, kad užsukau į šią dėvėtų rūbų parduotuvę. Kainos tikrai prieinamos, dažnai taikomos nuolaidos, o didžioji dalis rūbų (nors ir ne mano dydžio), bet geros kokybės. Vietos pasidairyti po lentynas - gan daug, o pardavėjai išties malonūs. Žodžiu, šią parduotuvę vertinu išties teigiamai ir įtraukiu į mano mėgstamiausių dėvėtų rūbų parduotuvių Vilniuje sąrašą.

Jeigu ir tu norėtum apsilankyti ir įsitikinti mano rekomendacijomis, šią parduotuvę gali rasti adresu: Vydūno g. 17, Vilnius. Orientyras - geltonas priestatas prie daugiaaukščio namo su LED ekranu (jeigu ne tas ekranas su 50% nuolaida, kažin ar būčiau užsuksi). 

You Might Also Like

2 komentarai (-ų)

  1. Dėvėtų rūbų parduotuvės - mano silpnybė. Didžiausia svajonė kada nuvykti į Ameriką ir vietoj muziejų "prasinešti" pro Thrift stores ir namo išsiųsti pilną gėrybių konteinerį... :D :D :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Juokingiausia tai, kad kai randu kazka tikrai gero ir parodau draugem jos bedavojasi, kad nieko neranda, bet kai kvieciu pasivaiksciot atsisako.. Tai dabar dar suintensyvinau paieskas, paskutinis geras laimikis- rubelis glaustinuke-bodis. Aišku su tokiu nepasivaikščiosi bet kur, bet labai malonus dėvėti kai yra proga:)

    AtsakytiPanaikinti