Knygų lentyna

Mano knygų vasara! Arba trumpa pažintis su D. Koomson, M. Higgins Clark ir J. Picoult

17:17


Skaitymas - neatsiejama mano gyvenimo dalis. Skaitau, kad atsipalaiduočiau, greičiau užmigčiau, pailsėčiau nuo savo minčių srauto. Skaitau, nes to išmokau iš savo mamos. Su knyga dažniausiai keliauju į ilgesnes keliones (pavyzdžiui, kai autobusu grįžtu į Rietavą), ilsiuosi prie vandens, vakaroju lovoje. Žodžiu, skaitau nuolatos, bet pastaruoju metu tik po truputį. Noriu su Jumis pasidalinti paskutinių mėnesių skaitiniais. Na, jeigu kartais nežinotum, ką skaityti.


Dorothy Koomson "Ledų mergaitės". Dar viena detektyvinė istorija. Šį kartą apie dviejų merginų meilę istorijos mokytojui. Tos pačios merginos, kurios buvo pramintos Ledų mergaitėmis, apkaltinamos mokytojo nužudymu. Kaip ten buvo iš tikrųjų, nepasakosiu... Bet istorija tikrai labai įdomi, nes pasakojimo laikas - dvidešimt metų nuo to įvykio. Ko gero galite įsivaizduoti, kad tų merginų gyvenimai - tikrai nepanašūs į kitų bendraamžių. Mane tikrai labai įtraukė ši knyga. Kita vertus, mano mama irgi skaitė ir jos atsiliepimai gan neigiami. Tiesiog skaitant šią knygą reikia atsitraukti nuo savo įsitikinimų ir leisti knygos veikėjoms užvaldyti Jūsų minčių srautus.


Jodi Picoult "Iš antro žvilgsnio". Įdomiausia mano skaityta J. Picoult knyga. Nežinau, kaip man pavyko pasirinkti, bet knyga prie mano lovos atsirado tuo metu, kai man jos reikėjo. Mistiška istorija mane taip įtraukė, kad naktimis sapnuodavau vaiduoklius! Ir atsibusdavau su ta mintimi, kad kažkas stovi šalia lovos. Šiaip jau knyga nėra tokia baisi, tai veikiau meilės istorija apie du žmones, kurie negali būti kartu. Tik knygą skaičiau per pilnatį, kada mano minčių srautas ir taip sukasi į kitą pusę. Rekomenduoju visoms mistikos, meilės, išgyvenimų pasiilgusioms skaitytojoms. Patikėkit, rasite vietų, kada paverkti, pasijuokti ir stebėtis veikėjų išgyvenimais.


Paskutinė mano skaityta knyga - Mary Higgins Clark "Prieš ištariant sudie". Toms, kurios mėgsta detektyvus perpintus mistika - ši knyga labai patiks! Nenoriu pasakoti istorijos, nes netyčia galiu atskleisti pagrindinius raktelius. Ką galiu pasakyti, tai knyga apie artimo žmogaus netektį, po kurios supranti, kad to žmogaus visai nepažinojai. Nors knygos ir neįtraukčiau į savo TOP 5, bet ties romano viduriu taip susidomėjau, kad atsisėdusi skaičiau tol, kol viską išsiaiškinau.


Į klausimą, kuri knyga įdomiausia, atsakyti negaliu. Man buvo smagu skaityti visas tris. Tiesa, M. Higgins Clark knyga įtraukė tik ties viduriu. Kita vertus, nors visos trys knygos - bent iš dalies detektyvinės, jų istorijos nesulyginamos, todėl ir knygų kraustyti į lentynas: patiko labiau/ patiko mažiau - negaliu. Tikrai rekomenduoju visas tris kaip puikų atsipalaidavimo būdą. Juk lengvoji literatūra - tam ir skirta!

You Might Also Like

3 komentarai (-ų)

  1. As irgi megstu skaityti ir turiu belekokio ilgio norimu perskaityti knygu sarasa.. Tavo perskaityta knyga "Is antro zvilgsnio" sudomino, zymiuosi i saraseli :))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ė. Nu parašyk apie knygas daugiau! Jeigu ne apie tai, kas rašoma tose knygose, tai daugiau apie tai, kokias mintis, kokius jausmus sukėlė. Pvz.: "Ledų mergaitėse" galėjai aprašyti kaip tiksliai išsiskyrė su mama nuomonės, kodėl manai jos išsiskyrė.
    Būtų labai įdomu.
    Gera knygos apžvalga gali būti įdomesnė už pačią knygą :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Juste, ačiū už tokį įkvepiantį komentarą! :)) Manau, kad pirmoji mano klaida - ta, kad visas tris knygas panorau "sutalpinti" vienoje apžvalgoje. Tiesiog išgyvenau tą situaciją: "nesinori daug rašyti, nes atsibos skaityti".

      Atsakant į Tavo klausimą apie nuomonių išsiskyrimą "Ledų mergaitėse", aš skaičiau be išankstinių nuostatų "kokios durnos tos panos, kad mokytojus įsimyli ir leidžiasi išnaudojamos", tiesiog gyvenau tomis emocijomis. O štai mama, kuri gyvenime turi truputį daugiau patirties (arba jaučia kokią nors nuoskaudą, nes pati yra mokytoja :D), iš karto turėjo nusistatymą. Tai po to, kai diskutavome, kodėl ta knyga gera ar nelabai, jos pagrindinis argumentas, kad panos buvo kvailos, jog leido būti skriaudžiamos, prievartaujamos ir t.t. Esmė ta, kad mes abi suprantam, kad knygoje aprašoma situacija iš tikrųjų kvaila, bet ką jau padarysi... Ir genijai klysta :D

      Kitą kartą pažadu pasistengti ir perteikti daugiau savo emocijų, ne tik trumpus sakinius, kurių esmė: patiko arba nelabai.

      Panaikinti