Kosmetikos atradimai

Mano grožio priemonių lentyna

22:14

Kai šiandien pradėjo lyti, nusprendžiau su Jumis pasidalinti savo grožio priemonių nuotraukomis. Susinešiau viską ant lovos ir pradėjau skirstyti: šešėliai, pieštukai, dušo želės ir t.t. Ir ką, gavosi gan gausios krūvelės (iki šiol nesuprantu kodėl, nes gražiai viską sukrausčiusi į vietas net nepastebiu, kur visi tie daiktai dingsta). Pradėjus fotografuoti, greitai norėjau viską mesti: užtrukau labai ilgai, o ir nuotraukų gavosi labaiii daug. O ir apšvietimas keitėsi kas keletą minučių, tai nuotraukos gavosi ne itin kokybiškos. Kaip ten bebūtų, vistiek dalinuosi savo didžiausiu materialiniu turtu!























Na, tokia jau mano kolekcija. Jeigu kurios nors priemonės apžvalga atrodo įdomi, lauksiu komentarų. Kitu atveju, ko gero anksčiau arba vėliau sulauksite mano pastebėjimo!

You Might Also Like

15 komentarai (-ų)

  1. Wow, gera kolekcija! :D Labai labai domintų atsiliepimai apie ODA priemones, pati svarstau pirkti, girdėjau teigiamų atsiliepimų, dar ir tavo nuomonė būtų įdomi. :) Ar čia, ar atskiram įrašė, nesvarbu, svarbu kuo greičiau. :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Vasare, man vienareikšmiškai patiko šios priemonės. Tiesa, vasaros laikotarpiu reikėtų kiek atsargiau elgtis su rūgštiniais produktais, o bet tačiau, vienintelė O.D.A. padėjo man susitvarkyti su tais šūdžiais spuogais. Pasistengsiu (nepažadu) šiandien vakare parengti platesnį ir labiau argumentuotą aprašymą.:))

      Panaikinti
  2. Super įrašas :) Labai smagu į kitų kosmetikos krepšelį kįštelti savo nosį :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš irgi! Tiesa, pasijaučiau šiek tiek "ligonė" dėl tokio priemonių kiekio. Bet ne viską pirkau pati. O juk jeigu duoda, reikia imti :D Aš visą laiką vadovaujuosi tokia "logika", todėl jeigu man kažką pasiūlo, imu neatsisakydama :D

      Panaikinti
  3. Na turi turtelio, turi :)) man irgi labai smagu zvilgteleti, kas pas kitas merginas kosmetikos lentynose dedasi :))

    Beje, tik dabar pamaciau atsinaujinusi blogo dizaina! Labai malonu ziureti ir narsyti!!!! liuks ;)

    SIMPLY MAGNIFIQUE

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kaip man patinka mano mergaitiškas blogo dizainas!!! Iš karto ir įrašai "skaniau" atrodo. Labai dėkoju už tokį malonų komentarą, be draugų/pažįstamų nuopelnų, vargu ar toks grožis puoštų mano tinklaraštį.

      Na, o dėl turtelio: aš vis dar naiviai tikiuosi, kad man pavyks viską sunaudoti :D Na, bent jau kūno, veido priežiūros priemones.

      Panaikinti
  4. kokios grazios blizgesiu spalvos!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ir vistiek pamirštu užsitepti :)) Bet čia turbūt labai natūralus veiksmas rytais - PAMIRŠTI :D

      Panaikinti
  5. Blog'o išvaizda tikrai labai labai super!!! :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Gabriele, ačiū labai! Pati išsirinkau :D Šiaip man šitas dizainas irgi labai labai patinka. Dar draugė klausė: o Tau dabar nėra taip, kad vis įsijungi blog'ą vien pažiūrėt naujo dizaino. Ir tikrai taip buvo... Aišku, dabar jau įpratau, tai vėl kitaip. :D

      Panaikinti
  6. Oho, kokia kosmetikų lentyna. :) Visada labai įdomu, ką kitos merginos turi savo stalčiuose. :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. Vau! Čia jau net ne lentyna, o visa spinta :))) Aš irgi iš karto pamačiau naują blogo išvizdą. Labai patinka ir dabar dar maloniau skaityti :)

    AtsakytiPanaikinti
  8. Labas! :D su kokiu daikciuku ten ta dantu pasta uzspausta? kazko tokio vis ieskau.. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Laimėjau Ecodentos konkurse! Esu mačiusi pirkti, bet tiksliai nepamenu kur. Va, ebay radau: http://www.ebay.com/itm/Toothpaste-Facial-Cream-Frog-Squeezer-Dispenser-Plastic-Tube-Rolling-Clip-Holder-/221308393974?var=&hash=item33870219f6:m:me1JUlmiF6egIZ-SkRttXzw

      Panaikinti
  9. Kaip man patinka tokios grožio priemonių lentynos. :) O dar geriau, kai pateikiama apžvalga ir nuomonė. Taip daug lengviau atsirinkti sau tinkamą prekę iš daugybės kitų.

    AtsakytiPanaikinti