Dienoraštinis pokalbis

Lietuvos tinklaraščių savireklamos savaitė. Arba 12 mano mėgstamiausių tinklaraščių

18:23

Dalis mano skaitomų bei naujai atrastų (dėka šios pramogos) tinklaraščių šią savaitę paskelbė 12 mėgstamiausių, skaitomiausių ir visokių kitokių -iausių tinklaraščių. Nenorėdama atsilikti nuo mados, naudojuosi proga (taigi savaitė jau visai į pabaigą!), kad galiu Jus supažindinti su dvylika mėgstamiausių/labiausiai skaitomų tinklaraščių.



Pati, galima sakyti, užaugau rašydama tinklaraštį. Pirmieji mano įrašai pasirodė dar tada, kai realiai nesuvokiau, kur ir kaip teisingai dėlioti kablelius (būna ir dabar, kad ne vietoj kablelis atsiranda arba išvis neatsiranda). Taip grubiai tariant, man buvo kokie trylika-keturiolika metų. Tuo metu populiariausia platforma tinklaraščiams buvo blogas.lt, o įdomiausios temos - sėkmės ir nesėkmės meilės fronte. Kaip ten bebūtų, panašu, kad tinklaraštininkės(-ai) užaugo ir rado konkrečias temas, kuriomis būtų galima pasisakyti taip teikiant kažkokią pridėtinę vertę skaitytojui. Taip blogų sąrašuose atsirado tinklaraščiai apie madą, kosmetikos priemones, maisto ruošą, valstybės naujienas ir t.t. 

Taigi, pradedu dėlioti savo sąrašą (tinklaraščių išdėliojimas - atsitiktinis; pasižvalgyti po mano minėtus tinklaraščius galite paspaudę ant tinklaraščio pavadinimo):

  1. O jei noriu dar - man Patricijos tinklaraštis labiausiai patinka dėl to asmeniškumo prieskonio. Skaitydama jos straipsnius įgyju ne tik žinias, bet vis labiau susipažįstu su pačia rašytoja. Lengvas ironijos fonas, sėkmės/nesėkmės gyvenime atrodo tokios pažįstamos ir artimos, todėl nepraleidžiu progos paskaityti O jei noriu dar naujienas.
  2. Veni Vidi - Salomėjos dienoraštis mane įtraukė per vieną vakarą. Turiu pripažinti, šį tinklaraštį atradau visai neseniai, bet jau spėjau perskaityti visus įrašus. Skaitysiu ir toliau.
  3. Simply Magnifique - toks gan asmeniškas, pilnas pačių gražiausių aprangos derinių Monikos tinklaraštis. Galbūt juokingai nuskambės, bet kaskart skaitydama naujus Monikos įrašus, pasikraunu pozityvia energija ir praplečiu grožio bei moteriškumo sampratą.
  4. Miss Baklažan - pačias skaniausias nuotraukas, įdomiausius receptus randu būtent Robertos tinklaraštyje. Mane itin žavi dienoraščio autorės gebėjimas taip šiltai ir asmeniškai perteikti receptus.  
  5. Gėlėta kosmetinė - dar vienas išties šiltas ir jaukus grožio priemonių tinklaraštis. Ingridos išskirtinumas - gebėjimas kiekvienam naujam įrašui pritaikyti žymaus žmogaus posakį. Visada skaitydama stebiuosi, kaip taikliai buvo parinkta viena ar kita citata.
  6. PRESTIGE - Gretos tinklaraštis apie asmenines gyvenimo patirtis. Itin malonios, Prancūzija dvelkiančios nuotraukos (tinklaraščio autorė jau kurį laiką gyvena Paryžiuje) bei išties romantiškas gyvenimo būdas paperka skaitytoją būti kartu su šia išties šaunia tinklaraštininke.
  7. Beauty by Zivile - su Živile esu kartu nuo pat jos tinklaraščio gyvavimo pradžios. Tai buvo bene pirmasis tinklaraštis, kuris įkvėpė mane plėsti savo rašymo temas. Informatyvūs straipsniai, niekada nematyti produktai - skiriamasis Živilės bruožas.
  8. Tu nusipelnei! - dar vienas Živilės (šį kartą kitos) tinklaraštis. Gražūs makiažai, įdomios kosmetikos priemonių apžvalgos. Šį tinklaraštį laikau vienu iš dinamiškiausių: tai ne tik etatinės patiko/nepatiko apžvalgos, bet ir įvairūs išbandymai, palyginimai, labiausiai patinkančių/nepatinkančių priemonių aprašymai.
  9. Dat Flamie - Ugnė turi kažką. Įlendu į jos tinklaraštį ir iš naujo skaitau tai, kas jau penkis kartus perskaityta. Charizma, gražus nuotraukų/idėjų pateikimas, gebėjimas tinkamai paatvirauti. Žodžiu, kaskart laukiu naujų žinių iš Ugnės, kad tik galėčiau kartu pasidžiaugti ir paliūdėti.
  10. Vestuvininkai - išskirtinis (bent jau man taip atrodo) mano draugės Aušros tinklaraštis apie vestuves. Kol kas savo dienos neplanuoju, bet absoliučiai visada užsuku pasidžiaugti kitų merginų laime, pasiruošimo džiaugsmais ir sunkumais.
  11. Skinny Stalker - vienintelis angliškas lietuvaitės tinklaraštis kurį aš skaitau. Šiaip jau esu gan skeptiška ir skaitau tik tuos tinklaraščius, kurie yra parašyti lietuvių kalba. Bet atsispirti išskirtinai subtiliam humorui man nepavyko (o ir nenorėjau!). Šis tinklaraštis - iš esmės apie viską: madą, gyvenimo būdą, keliones ir t.t.
  12. Ten kur namai - mano asmeniniai bandymai ką nors klijuoti/lipdyti/kurti dažniausiai baigiasi katastrofa. Užtat užsukusi į Sigitos namus pasikraunu naujų idėjų, kurios kada nors tikrai pravers įsikuriant naujuose, nuosavose namuose.
Viskas, dvylika! O galvoje sukasi dar bent dešimt kitų dienoraščių, kuriuos taip pat nuolat skaitau. Kaip ten bebūtų, bent vieną kartą norisi laikytis bendro susitarimo ir atlikti užduotį taip, kaip ji buvo suformuluota. Tikiuosi, kad mano skaitymo tinklaraščiai greitai nedings. Rytais taip norisi paskaityti, kaip gyvena kitos merginos, pasižvalgyti po jų gyvenimus.



You Might Also Like

6 komentarai (-ų)

  1. Ačiū, kad paminėjai ir mano tinklaraštį! (beje, tikrasis dienoraštis yra salomeja.net, o kiti mano tinklaraščiai, tai kaip pagrindinio žurnalo priedai :) )
    Ir šiame sąraše radau įdomių skaitinių! Tad dar kartą ačiū!

    AtsakytiPanaikinti
  2. U, Greta! Kaip džiugu, kad tikrai įžvelgi mano mintis ir tą lengvą ironiją ... Nemaniau, kad kas nors pastebi. Ir kai rašau tuos asmeninius dalykėlius, nemaniau, kad kas juos tikrai skaito. Bet kad be jų apžvalga - ne apžvalga :)
    AČIŪ TAU - esi mano viena didžiausių palaikytojų :)))

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kaip smagu ir kaip malonu, kad mano tinklarastis atsidure siame 12tuke!!!!!!!! (klept klept rankutem) :)) Man labai patinka rasyti savaji bloga, bet kai suzinai, kad yra zmoniu, kuriems patinka tai, ka as darau ir pasisemia bent siek tiek kazko gero ir pozityvaus, tai yra geriausia motyvacija testi toliau ir dar geriau! Aaaaaciu, Greta!!!!! :))

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ačiū :) Labai smagu tame sąraše rasti ir savo tinklaraštį. Kai pamačiau iškart nuotaikai pakilo belekaip. Ačiū, kad esi su manimi nuo pat pirmųjų straipsniukų ;)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Labai ačiū už gražius žodžius :)
    Labai smagu matyti save sąraše - iš karto nuotaika pakilo iki debesų, nes juk gera žinoti, kad tave skaito ;)
    Tavo tinklaraštį labai mėgstu, prenumeruoju ir nekantriai laukiu kiekvieno pasirodančio straipsnio, taigi tokiame pačiame sąraše man esi ir tu ;)

    AtsakytiPanaikinti
  6. omg omg ! Visai praleidau pro akis si posta!!! Nu fainuole tu! Zinai, kad tavo blogas buvo vienas pirmuju, kuri pradejau skaityti, ir vis griztu ir vis skaitau ir tada vel senesnius isijungiu irasus. Tu kaip mano sielos drauge, reikia butinai susitikima suorganizuoti ;*

    AtsakytiPanaikinti