Kelionių atradimai

Atostogų planas: Latvija

21:28

Turėjau atostogas! Tokias be išsvajotų palmių, be svilinančių karščių, bet atostogas. Šį kartą mūsų tikslas - Latvija. Taip jau atsitiko, kad labai norėjau nukeliauti į užsienį, o lengviausia tą svajonę išpildyti keliaujant pas broliukus latvius. Kelionės tikslas - pamatyti kuo daugiau pajūrio. Taigi, natūraliai savo maršrutą planavome (keliavome automobiliu) remiantis įdomiais/gražiais objektais esančiais arti Rygos įlankos bei Baltijos jūros.

Ką aplankėme?
  • Bauska. Labai gražus, tvarkingas miestelis visai netoli Lietuvos sienos. Gražūs, senoviniai namai bei tvarkingos gatvės.
  • Ragaciems. Pats pirmasis iš taškų, kur atvirai pamačiau jūrą! Žinokite, vaizdai neįtikėtini: važiuoji keliu, o tau iš dešinės visur beribiai vandenys. Turiu pripažinti, net žadą praradau ir akys pradėjo ašaroti.
  • Ruoja. Važiuojant nuo Ragaciems iki Ruojos matėme daug įspūdingų vaizdų: 1) Daugybė neužgultų paplūdimių bei tvarkingų poilsiaviečių; 2) žvejų kaimelių; 3) Parką, kuriame natūraliai auga orchidėjos, ganosi mėlynos karvės bei laukiniai arkliai.
  • Kolka. Ten susiduria Baltijos jūros bei Rygos įlankos bangos. Vyksta išties ypatinga (ir pražūtinga) bangų mūša. Važiuojant už Kolkos pastebėjome radioastronomijos miestelio ženklą (kaip lankytiną vietą. Užsukę ten pastebėjome visiškai apleistą miestą, kuriame būtų galima filmuoti siaubo filmus. Įspūdis tikrai milžiniškas!
  • Ventspils. Išties labai žalias bei pilnas gėlių miestas. Pasivaikščioti bei pasižvalgyti į karves, pasifotografuoti tikrai radome kur. Venspilio paplūdimys man pasirodė tiesiog nuostabus: supynės, treniruokliai, labai gražios persirengimo kabinos bei akmenų pievutės. Tikrai nuostabus vaizdas!
  • Liepaja. Klaipėda numeris du. Na, bent jau man taip pasirodė. Truputį pasivaikščiojome po senamiestį, pasidžiaugėme architektūra, bet gan greitai palikome šį miestą. Kažkaip tai labai jau namo norėjosi...

Jūs tik pažiūrėkit! Valandėlei stabtelėjome pailsėti poilsiavietėje, tai Justas įsisuko į savo miegmaišį. Man labai patinka ši nuotrauka.

Tiesa, šiluma mūsų nelepino (vidutinė temperatūra buvo ~15 laipsnių). Pajūryje turėjau atsisakyti savo principų ir pasipuošti savo rudeniniu paltu (ką kai kuriose nuotraukose galite ir pastebėti). Visgi, nors ir buvo gan vėsu, nuotaikos vyravo tikrai atostogiškos ir poilsinės. Važiavau sau pajūriu, mėgavausi gražiais vaizdais bei keletu išeiginių dienų. Na gerai,galbūt truputį ir nuliūdau kai pastebėjau, kad mano du maudymosi kostiumėliai bei šortai buvo nereikalingi, bet tai vistiek negadino nuotaikų. Kitaip sakant: atostogos yra atostogos. Atostogos yra pasaka!

You Might Also Like

4 komentarai (-ų)

1. As ir dabar Latvijoj! :) Visai netoli Liepojos, kaip tik veliau vaziuosim apziuret. Ventspily irgi esu anksciau buvusi, labai fainuoliskas miestelis. :) Dar laukia uz savaites ilgesne kelione Latvijon 7-10d., tai turbut dar daugiau apziuresim. O tavo kelione irgi grazi atrodo. :) Beje, ir mano draugo vardas Justas. :D #sutapimai

1. Žinok, aš pradedu galvoti, kad visi žmonės savo gyvenime turi Justus.:D Skamba gal kiek keistai, bet tikrai... Mano geriausios draugės brolis - Justas, kita draugė susituokė su Justu ir t.t. :D

Gerų atostogų!

2. Labai smagus straipsniukas :) Pati tik porą kartų buvau Latvijoje, bet dabar žinau dar kelias nuostabias vietas. Ačiū, smagiai susiskaitė ir nuotraukos puikios :)

3. Aš esu dažnas svečias Latvijoje ypač Ventspilyje , iš Lietuvos į Švedija būtent pro čia keliaujame, todėl kas nebuvo patariu nukeliauti prie uosto ten daug gražių fontanų, karvyčių ir pan. Galima pasidaryti daug įdomių ir gražių nuotraukų :)