Kosmetikos atradimai

Moroccanoil The Original aliejus plaukams

18:34


Dar kartą pasikartosiu: sekmadienis - pati geriausia diena grožio procedūroms ir, žinoma, pokalbiams apie jas. Praeitą kartą papasakojau apie veido kaukes, na, o šiandien trumpai papasakosiu apie vieną iš plaukų priežiūros priemonių - Moroccanoil The Original aliejų. Tiesa, savo plaukų grožiu pradėjau rūpintis tik prieš kokius metus. Radau tikrai mano plaukams tinkančių ir nelabai priemonių. Tikrai papasakosiu apie priemones, kurios man nelabai tiko (noriu informuoti Jus ir sulaukti rekomendacijų), bet šiandien esu čia su pozityviu pranešimu.

Apie Moroccanoil buvau skaičiusi dar tada, kai plaukams nenaudojau net kondicionieriaus (taip taip, anksčiau plaukų priežiūrai naudojau tik šampūną, net nesupratau, kam reikalingos plaukų kaukės ir kondicionieriai). Pamenu, pažiūrėjau keletą video, paskaičiau keletą straipsnių ir taip užsimiršau... Bent jau iki tos dienos, kol užsukau į Juditos tinklaraštį (Smell of Peony). Ji savo grožio dienoraštyje papasakojo apie sėkmes ir nesėkmes naudojant grožio priemones iš Moroccanoil. Ir ką, mano naivus komentaras po įrašu tapo priežastimi, kodėl šis The Original aliejukas atkeliavo į mano namus. AČIŪ, JUDITA!

Naudojimas: drėgnus plaukų galiukus švelniai įtrinu šia priemone (šiek tiek daugiau, negu matote nuotraukoje apačioje) ir džiovinu džiovintuvu. 

Privalumai: 
  • Neriebina plaukų. Iš pradžių bijojau tepti aliejų, nes ankstesnės patirtys man parodė, kad plaukas apsunksta, greičiau riebaluojasi. Užtat ši grožio priemonė įsigeria į plauką taip jį maitindama, bet neriebindama.
  • Skaniai kvepia. Galite juoktis, bet man Moroccanoil aliejus kvepia skaniau negu dalis kvepalų esančių parduotuvių lentynose. Apie patį kvapą pasakyti nieko negaliu, nes jis - naujas ir man nepažįstamas.
  • Vienas iš pagrindinių elementų - arganų aliejus. Argano aliejus iš esmės naudingas, nes nuo jo plaukai tampa švelnesni, labiau blizga, mažiau lūžinėja ir pan. (informacija iš ČIA). Tiesa, turėjau aš anksčiau gryną argano aliejų, kurį naudodavau prieš galvos plovimą (kaip kaukę plaukams), nes natūralus aliejus iš esmės riebina plauką. Kažkaip ne nuo to pradėjau pasakoti... Moroccanoil naudingas tuo, kad sudėtyje turi ir kitų naudingų medžiagų, kurios - itin naudingos plaukams.
  • Saugi pakuotė. Tamsaus stiklo buteliukas su banderole tik ir įrodo, kad priemonės prieš Tave niekas nenaudojo. Be to, tamsus stiklas - atsparesnis aplinkos poveikiui. 
Trūkumai:
  • Sunkiai pastebimas poveikis. Naudoju priemonę jau gerą savaitę, bet konkrečių teigiamų plaukų pokyčių nepastebėjau. Kita vertus, nelabai ir žinau, ko tikėtis!



Reziume: Esu labai laiminga, kad turiu galimybę išmėginti tokios prabangios linijos priemones. Juk ne kasdien pasitaiko tokia galimybė. Priemonę vertinčiau vidutiniškai (jokių kraštutinumų nepastebėjau), nes, kaip ir minėjau anksčiau, nepastebėjau jokių akivaizdžiai teigiamų pokyčių. Tiesa, šis aliejus man patiko labiau negu Macadamia, nes pastarasis akivaizdžiai apsunkindavo ir riebindavo plauką.

You Might Also Like

5 komentarai (-ų)

  1. Nesu ekspertė, bet tokie aliejukai naudojami būtent po plaukų plovimo. Galima jį tepti ant drėgnų ir ant sausų plaukų. Ką siūlyčiau, tai pradėti naudoti tokį dalyką po plaukų kirpimo ir bent porą mėnesių, kad pastebėtum skirtumą. Plaukų galiukai tikrai nebus tokie sausi ir beveik nesišakos.

    Aš savo labai elementarią plaukų priežiūros rutiną aprašiau čia http://mano-aitvarai.blogspot.co.uk/2015/05/vonios-dienorastis-1-plauku-prieziura.html Gal ką nors prisitaikysi :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Šitie tikrai taip, naudojami po plaukų plovimo. Aš naudojau gryną argano aliejų kaip kaukę. Tai bet kokiu atveju tokį tikrą riebalą nori-nenori, reikia nuplauti.:)

      Panaikinti
  2. O man macadamia labai patiko. :) Mano plaukai labai linkę pūstis, tai tikrai suglotinina, padaro švelnius ir, kadangi kirpau plaukus prieš pusmetį, o vis dar nematau išsišakojusių galų, vadinasi, plaukus saugo ir maitina, taip pat visiškai nesveria žemyn. :) Bet čia matyt kaip ir su kiekviena kosmetikos priemone - kiekvienam savo. :D Ir pritariu aukštesniam komentarui, aliejukus reikėtų naudoti po plovimo. ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Matai, mano plaukai visiškai sukritę ir taip iš savęs, tai manau, kad aliejai nėra pati puikiausia priemonė man bendrąja prasme. Kita vertus, ilgesnis naudojimas manau parodys panašius rezultatus kaip tavo - neišsišakoję ir sveiki plaukai.

      Aš neaiškiai ten parašiau, turiu argano aliejaus buteliuką (to gryno), tai jį naudojau kaip kaukę: sutepi gerai šaknis ir palaikai. (Maišiau su ylang ylang.)

      Panaikinti
  3. Argano aliejus plaukams vienas geriausių mano atradimų. Jau seniai jį naudoju ir mano plaukai tikrai atsigavo. Mažiau šakojasi galiukai, plaukai tavo blizgūs ir stiprūs. Labai džiaugiuosi, kad jį atradau.

    AtsakytiPanaikinti