Kosmetikos atradimai

Ultra Color Indulgence lūpų dažai iš Avon

17:40

Kažkaip pagalvojau, kad mano dienoraščio didžiąją dalį sudaro Avon ir Essence apžvalgos. O bet tačiau, pastebėjau, kad tarpeliuose pasidalinau platesne informaciją (tiek šiek tiek asmeniška - apie savo darbelį, tiek ne tokia asmeniška - užsakymu iš ebay). Taigi, priešpaskutinė (kol kas) mano apžvalga apie iš mano namų dingusį Avon lūpdažį!

O istorija su dingimu yra labai įdomi. Kurį laiką džiaugiausi šia priemone iš Avon (dėl ko džiaugiausi, papasakosiu visai netrukus), bet vakar išraususi visas lentynas savo kambaryje - nepajėgiau rasti šios priemonės! Kaip ten bebūtų, nuotraukos padarytos, o paieškos bus tęsiamos toliau.


Mano kosmetinės turinį papildė lūpų dažai iš Avon Ultra Color Indulgence kolekcijos. Ryškiai raudona ir man netinkanti spalva! Tiesa, atspalvis - gan šaltas, bet užsitepus ant lūpų Justas ėmė kvatotis ir sakė: Tikrai ne tavo spalva. O jeigu jau vyras pastebėjo, tai turbūt taip ir yra. Nepaisant to, kad vieną kartą nepasisekė su spalva, Avon siūlo plačią - dvidešimties spalvų paletę (ČIA). Man šie lūpų dažai labai patiko, todėl mėginsiu įsigyti labiau žemišką spalvą (pavyzdžiui, kokią Honey Flower).

Taigi, nors Red Tulip atpalvis ir netiko man, visgi sakau, kad priemonė patiko. Nori sužinoti kodėl? (Papasakosiu jeigu ir neįdomu!) Taigi, trumpai apie teigiamas priemonės puses:
  • Labai patogi pakuotė. Patikėkit, laikyti šiuos lūpų dažus rankose - itin malonu.  Prie to paties pridėsiu, kad tai itin kokybiška, elegantiška ir net gi prabangi pakuotė. Plastmasė kieta, fiksuojasi stipriai, todėl šiuos lūpų dažus drąsiai galima nešiotis rankinėje.
  • Puiki pigmentacija. Kiekvienas potėpis suteikia ryškią raudoną spalvą. Tiesa, su nenuvalytomis lūpomis vaikščiojau keletą valandų ir net po gėrimo ir valgio lūpų dažai liko savo vietoje!
  • Gausus spalvų pasirinkimas. Jau minėjau, bet noriu pasikartoti: spalvų gamą iš viso sudaro 20 skirtingų spalvų!
  • Turi apsaugą nuo saulės. SPF 15. Apsauga nėra itin stipri, bet vis geriau negu nieko. 
  • Lūpų dažų konsistencija- tokia kietesnė bei šiek tiek aliejinė, todėl nesausina lūpų (nors nesu tikra ar dažantis kasdien tas efektas išliktų). Dėl lūpų dažo tvirtumo - lengva formuoti lūpų išlinkimą be specialaus šepetėlio ar pieštuko lūpoms.



Man labai gaila, kad pasidabinusi raudona spalva atrodau kaip ligonis. Tikrai puoščiausi šiais lūpų dažais! Kaip ten bebūtų, bandysiu surasti, kur slepiasi šis gražuolis ir dar kartą pasidabinsiu šia prabangia šiek tiek vyną primenančia spalva. Galbūt saulutė paglostys mano odą ir raudonos lūpos atrodys išties puikiai.

Tiesa, jeigu domina kaina, tradiciškai (t.y. be nuolaidos) Ultra Color Indulgence lūpų dažus gali įsigyti už 7,2€. Daug ar mažai? Tau spręsti!

You Might Also Like

2 komentarai (-ų)

  1. Oh, žinau tą nelemtą jausmą, kai netinka lūpdažis. Kartais, ypač su raudonais lūpų dažais, situacija pasitaiso netepant pilnai, o tiesiog vos vos įtrinant į lūpas arba sumaišius su kitu atspalviu :)

    O šiaip galiu tik pritarti, jog šie lūpų dažai iš AVON labai neblogi :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man ir visai neseniai teko susidurti su lūpdažiu, kurio spalva netiko. :( Tiesa, tai buvo kūno spalvos dažas, bet kadangi ir šiaip esu kaip lavonas, tokia šviesi nude sugebėjo padaryti mano kompleksiją dar labiau išplaukusią. :D Tai net nežinau, kur reikės padėti... O raudonos, dėkui Dievui, man tinka visi įmanomi atspalviai. :D (bent jau pati tuo esu įsitikinusi...)
    || Beauty Vibes ||

    AtsakytiPanaikinti