Kosmetikos atradimai

Sekmadieniniai pasilepinimai arba kokias veido kaukes aš naudoju?

22:18

Nežinau kaip Jūs, bet man geriausias poilsis - pasivartyti lovoje, pabūti su savimi ir ką nors skanaus pasigaminti. Na, tas sekmadieninis pasibuvimas su savimi dažniausiai baigiasi grožio procedūromis. Apie šiandien naudotas/pasidarytas veido priežiūros priemones ir noriu papasakoti.

Savo veido grožio procedūras visada pradedu nuo veido nuvalymo: makiažo valiklis, losjonas, prausiklis, šveitiklis ir, galiausiai, veido kaukės. Ant sausos veido odos būtinai (nebent aprašymai siūlo kitaip).

Veido kaukė numeris 1


Žaliojo molio veido kaukė su arbatmedžio aliejumi ir pienu. Šią veido kaukę gaminuosi pati. Turiu nusipirkusi žaliojo molio pakuotę (milteliais) iš Eurokos, kurią vis pasigaminu. Anksčiau miltelius paprasčiausiai sumaišydavau su vandeniu ir tepdavau ant odos, bet dabar radau labai man tinkančią (tik nesu tikra kiek tai iš tikrųjų gerai, nes eksperimentuoju savavališkai) konsentraciją: ~1 šaukštas žaliojo molio, 5-7 lašai arbatmedžio aliejaus, šlakelis pieno ir, jeigu norisi skystesnės konsistencijos, šilto vandens (pilu tiesiai iš krano). Man ši kaukė be galo patinka, nes puikiai valo užsikimšusias poras: pasėdžiu dešimt minutėlių su šiuo grožiu ir mano veidas tampa akivaizdžiai sveikesnis, lygesnis ir skaistesnis. Tiesa, kaukė iš pradžių kiek šaldo veidą, bet po to tas pojūtis greitai praeina.
Mano mylimiausia kaukė, kurią naudoju kaskart, kai nusprendžiu pailsinti veidą. Daugiau priemonių arba nenaudoju, arba nuolat keičiu. Šiaip jau esu mėgėja kaukių, todėl stengiuosi jų užsidėti bent jau dvi.

Veido kaukė numeris 2 


Montagne Jeunesse veido kaukė su goji uogomis ir granatais. Man labai patinka vienkartinės kaukės. Tiesa, vieno karto pakuotės man dažniausiai užtenka du kartus. Ši Montagne Jeunesse veido kaukė - ne išimtis - pasilikau ir antram kartui. Ši kaukė - daugiau drėkinančio, odą gaivinančio poveikio, todėl naudoju ją antrąją. Veidelis tikrai puikiai sudrėkintas, švelnus ir malonus liesti (kas nėra tikrai labai naudinga). Kvapas irgi labai nuostabus, toks gaivus uogų! Tik pirmoji minutė su šia veido kauke buvo gan nepatogi: nemaloniai dirgino veidą. Nors ir pajutau lengvą veido drėkinimą, kaukę dėl dirginimo vertinčiau tik vidutiniškai. Nežinau ar norėtųsi pirkti dar vieną tokią pakuotę (bet neišnaudotą dalį tikrai pabaigsiu).

Dar turiu Avon veido kauką, mėtinę veido kaukę iš iherb.com, kurias naudoju labai dažnai. Bet apie jas jau pasakojau! 

You Might Also Like

6 komentarai (-ų)

  1. Dievinu veido kaukes :) Pastaruoju metu kažkaip užnešė ant jų. Ypač molio kaukes
    Lauksiu įrašo apie kaukę iš iherb. Vis bandau nusižiūrėti ką iš ten atsisiųsti:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Atsiliepimas apie veido kaukę yra čia: http://akvedukas.blogspot.com/2015/05/queen-helene-mint-julep-masque-veido.html :) Šiaip siūlau išbandyti kuo daugiau. Tiesa, kaukės su kolagenu iš iherb.com man labai nepatiko :/

      Panaikinti
    2. o dėkui, kažkaip praleidau pro akis :)

      Panaikinti
  2. As zaviuosi merginomis, kurios pasigamina kaukes ir kitokius dalykelius namie! As neturiu kantrybes tam :)) bet siaip dievinu sekmadienio tinginiavimus :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Oi, aš tai įvairias sekmadienio "pramogas" išmėginau, pradedant nesveiku maistu, baigiant pogulio miegeliu :)) Jau laukiu artėjančio savaitgalio :D

      Panaikinti
  3. Aš ir tas kaukes iš Eurokos kaip myliu! Pabandžiau vieną, tai ir spuogus aptvarkė ir viską, dar pasiskaičiau, kad ir kitoms labai teigiamą poveikį daro, būtinai eisiu pirkti daugiau. :) Iš Drogo irgi esu nusipirkusi molio, tik juodo, tai irgi visai nebloga kaukė.
    || Beauty Vibes ||

    AtsakytiPanaikinti