Dovanų idėjos

Rankų darbo muilas iš Kūnui ir Sielai

09:15

Trumpa istorija iš mano ilgai/trumpo gyvenimo: būna, pamatau kažką ir labai noriu. Bet neperku. Kažko laukiu. Būna, kad tas noras praeina arba... jeigu labai noriu - išsipildo (arba išsipildau pati). Šį kartą mano nuostabi draugė Ieva pasitaikius progai (kai baigiau bakalaurą) ėmė ir išpildė mano norą! Taip mano namuose atsirado niekada anksčiau nematytas ir neragautas torto gabalėlis - muilas. Galite sakyti, kad keista svajonė, bet vos tik pamačiau nuotraukas, negalėjau atsispirti. Ypač kad tai rankų darbas!



Kaip aš pastebėjau šią nuostabią namų gamyklėlę? Ogi vaikštinėdama facebook'e užsukau į grupę Kūnui ir Sielai. Po to draugių paklausinėjau, ką žino apie šių grožių kūrėją. Ir pasirodo, kad toli važiuoti (bent jau man), kad įsigytum šių skanumynų nereikia, moteris, kuri kepa šiuos pyragus - gyvena miestelyje, kuriame aš užaugau. Turiu pripažinti, buvau maloniai nustebinta. 

Mano torto gabalėlis intensyviai kvepia cinamonu. Kai kurias merginas toks kvapas gali erzinti, bet man cinamonas (susimaišęs su greipfrutais bei apelsinais) asocijuojasi su ramybe ir švelnia egzotika. Na, o kad jau užsiminiau apie egzotiką, išvardinsiu ir aliejus, kuriuos galima rasti šiame produkte: kokosų, palmių, alyvuogių, ryžių branduolių ir sėmenų. Nemažas bagažas, ką? O dar ir kakavos sviesto bei kukurūzų šilko (kad ir kas tai bebūtų) yra! Žodžiu, rankoms ir kūnui - tikra pasaka ir atostogos. Na, o vieninteliai gan tradiciški (na toks lietuviškas, primenantis kaimą) produktai - medus ir bičių vaškas. Skamba natūraliai? Taip ir yra.

Žinote, džiaugiuosi šiuo grožiu nuo vasario mėnesio ir niekaip neprisiverčiu nusinešti į vonią. Taaaip gaila. Vis atsisėdusi pasidžiaugiu, palaikau tarp rankų, pauostau ir padedu atgal į lentyną. Galite juoktis, bet jau taip įpratau prie šio ritualo, kad naudoti priemonę pagal paskirtį darosi tik dar sunkiau. Juokingiausia tai, kad visada save laikiau gan dinamiška asmenybe, na tokia, kuri neprisiriša prie daiktų. Ir še tau, kad nori, šis torto gabalėlis iš internetinės krautuvėlės Kūnui ir Sielai tapo tarsi ta išimtimi iš taisyklių. 

Vaikščiodama po Kaziuko mugę mačiau ne vieną stendą, kuriame buvo galima įsigyti rankų darbo muilų ir kitų priemonių. Bet didžioji dalis - tokia komercija, kad jokios dvasios ten nepajusi. O šį kartą jaučiuosi kitaip: atrodo vien žiūrėdama į gražiai įpakuotą produktą, tu jauti tą kruopštumą, atsakomybę ir nuoširdumą. 

Sakau ačiū Ievai, kad supažindino mane su šiuo grožiu. Ir ačiū tai menininkei, kuri savo kantrybe sugeba sukurti tokius estetiškus produktus.

You Might Also Like

1 komentarai (-ų)