Kosmetikos atradimai

Queen Helene Mint Julep Masque veido kaukė

22:34

Laisvadienis! O kas gali būti geriau negu laisvadienį skirti sau? Knyga, poilsis ir... veido kaukė! Apie paskutinįjį punktą šiandien ir papasakosiu. Taigi, dar viena veido kaukė mano tinklaraščio kolekcijoje. Kaip ir anksčiau aprašytą kaukę su kolagenu, Queen Helene įsigijau iš iherb.com. Tik ši veido kaukė man šimtą kartų labiau sužavėjo mane!

Pradedu nuo pirmojo įspūdžio. Vos praplėšusi dėžę, pamačiau didelę, ryškią pakuotę. Tos švelniai žalios ir mėlynos spalvos tik dar labiau priminė pavasarį. Netrukau ir atsukti tūbelę, o ten... dantų pastos kvapas. Bet rimtai, toks švelniai mėtinis dantų pastos kvapas. Žinoma, buvau kiek nustebinta kvapo, bet tik dar labiau norėjau išbandyti šią giliai valančią ir gaivinančią kaukę.


Netrukau ir išbandyti. Taigi, kaip jau tampa įprasta, pradedu nuo to, kas man labiausiai krito į akis pozityviąja prasme (t.y., kas man patiko naudojant šią priemonę).
  • Kaukė švelniai gaivina veido odą. Nesu tikra ar tai dėl kaukės aromato, kad iš tikrųjų priemonė šiek tiek vėsina veido odą.
  • Priemonė - vidutinio tirštumo, todėl ją lengva paskirstyti ant veido. Kaukės konsistencija man primena visų taip mėgiamas vienkartinio naudojimo priemones iš Freeman
  • Puikiai valo veido odą. Poros po šios kaukės - mažiau pastebimos, veidelis - švelnesnis, skaistesnis. Tiesa, vistiek ši veido kaukė neišvalo veido taip gražiai, kaip tai sugeba kosmetologės.
  • Užtenka ant odos priemonę laikyti vos penketą minučių. Didžioji dalis mano naudotų veido kaukių ant veido laikomos apie 10-15 minučių. Taigi, ši priemonė puikiai taupo mums taip brangų laiką.
  • Man patiko kaukės kvapas. Kaip jau sakiau, ji primena mėtinę dantų pastą, kuri man asocijuojasi su švara.
  • Prieinama kaina. Už tokį didelį kiekį sumokėjau vos 3,9$! 
Tiesa, pastebėjau keletą faktorių, kurie man nelabai patiko.
  • Jau dabar įsivaizduoju, kaip sunku bus veido kaukę naudoti prieš pasibaigiant. Ko gero pakuotę teks kirpti, kad atsakingai iškrapštyčiau kaukės likučius.
  • Po veido kaukės naudojimo būtinas drėkinamasis kremas. Vos nuplovus veidelį, visada jaučiu sausumą. Tiesa, beveik visos valomosios veido kaukės sausiną odą, todėl šis trūkumas - nežymus.



Ši pavasarinė veido kaukė - puikus būdas namų sąlygomis pasilepinti trumpa veido grožį puoselėjančia procedūra. Labai džiaugiuosi tokiu vykusiu pirkiniu iš iherb.com. Būtent šios internetinės vaistinės-parduotuvės dėka vis atrandu kažką kokybišką, pigų ir nematytą lietuviškose parduotuvėse! Ar bandysiu antrą kartą? Taip! Jeigu ne konkrečiai šitą, tai kokią kitą veido kaukę iš Queen Helene.

You Might Also Like

2 komentarai (-ų)

  1. Įdomu ar čia pasikeitė pakuotė, ar kaukė kita. Bet kadaise esu mėginusi šio gamintojo taip pat mėtinę kaukę. Kai pradėjo graužti tai puoliau plaut, nors dabar jau turiu daugiau patirties ir manau, kad pakentėčiau, nes graužė turbūt tik mentolis, nieko labai baisaus.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ko gero, kad ta pati, nes rašo "New look". Galbūt mentolis, bet jeigu graužė, tai ko gero kažkas ne taip. Aš jokių nemalonių pojūčių nejutau...

      Panaikinti