Kosmetikos atradimai

Palmer's kūno losjonas su kakavos sviestu

15:41

Kvapai - geriausias būdas grįžti į jau nugyventas gyvenimo akimirkas. Ne pati sugalvojau, kažkur perskaičiau. Dar dabar prisimenu, kad tuo metu spėjau suabejoti šia tiesa. Man atrodė: kaip gi kvapas gali nulemti visus mūsų prisiminimus. Dabar jau žinau: turiu kūno losjoną iš Palmer's, kuris mane visada grąžina į Ameriką. 
Istorija, kodėl šis kakavos sviestu kvepiantis kūno losjonas man primena Ameriką - itin paprasta. Vandens, klimato, maisto ir t.t. pokyčiai, lėmė odos išsausėjimą ir sudirgimą. Kovoti su tuo buvo išties sunku, nes neturėjau nei vienos kūno priežiūros priemonės. Taigi, nuvykusi į Walmark išsirinkau vieną iš pigesnių (bet buvau girdėjusi apie Palmer's neblogų atsiliepimų) kūno priežiūros priemonių. Taip visą vasarą ir prasitepliojau. Dar ir namo pakuotę parsivežiau. Na, o kai baigėsi, dairiausi po internetines parduotuves, kuriose galėčiau rasti šį išties nuostabų kūno kremą. Pirmojo užsakymo iš iherb.com tikslas ir buvo - parsisiųsti būtent šį produktą.


Išmėginau kalną kitų kūno kremų, sviestų, losjonų, bet visgi mano numeris vienas - būtent šis kūno losjonas iš Palmer's. Naudojant šią priemonę mano į sausėjimus linkusi oda iš karto tampa elastingesnė, švelnesnė ir sveikiau atrodanti. O turbūt pagrindinis faktorius, lemiantis tokius gerus atsiliepimus yra tas, kad kūno kremą galima naudoti net ir turint egzemą.  Daugiau apie kremo privalumus:
  • Patogi pakuotė su dozatoriumi. Man labai patinka, kad galima koreguoti dozatorių taip jį uždarant arba atveriant (patogu naudoti keliaujant).
  • Lengvai įsigeria į odą, palikdamas ant odos švelnumo pojūtį (jokio lipnumo, kuris būdingas daliai pigesnių kremų).
  • Užtikrina ilgalaikį odos drėkinimą (oda, naudojant šį kremą vakare, lieka švelni iki kitos dienos-vakaro).
  • Labai skaniai kvepia kakava. Tiesa, kremo kvapas ant odos lieka keletą valandų.
  • Ant pakuotės nurodyta, kad išlygina randų odos patamsėjimus, pagerina itin sausos odos būklę.
  • Didelė ir pigi pakuotė: 400 ml. kainuoja ~7$.
  • Be parabenų, netestuotas ant gyvūnų.
Naudojau šį losjoną tiek veidui, tiek kūnui. Jokių alerginių požymių nepastebėjau. Tiesa, Palmer's, nors ir turi išskirtinai cheminių produktų (tokių kaip depiliacinis kremas), yra gan gerai vertinami Amerikos rinkoje. Man šis losjonas - pats geriausias. Turbūt vienintelis minusas - tas, kad nekvepia gėlėmis, bet, kaip ir minėjau anksčiau, šis kvapas man primena mažą mano kambarėlio kampelį Wyominge.

You Might Also Like

1 komentarai (-ų)