Kosmetikos atradimai

Essence Soft & Natural makiažo pagrindas

22:05

Ėmiau ir iškeičiau savo taip mėgiamą Catrice makiažo pagrindą į Essence Soft & Natural. Ir, pasirodo, kad nederėjo taip elgtis. Nežinau, čia pilnatis ar kokie kiti faktoriai veikia, bet beveik viskas, ko imuosi mane nuvilia. Ne išimtis ir šis makiažo pagrindas. Aš, žinoma, šiek tiek dramatizuoju - tragedijos tikrai nebuvo, bet Soft and Natural netapo mano favorite. Kodėl? Tuoj papasakosiu!


Prieš pradėdama apžvalgą, turiu prisipažinti, kad nesu spontaniška rašydama pastebėjimus apie priemones. Visą laiką stengiuosi susipažinti su priemone ir susidraugauti (arba ne) su ja. Taigi ir pastaroji savaitė ne išimtis: kasdien naudojau šį makiažo pagrindą iš Essence, kad gebėčiau išskirti visus teigiamus ir neigiamus bruožus. 

Kas man patiko naudojant Essence Soft and Natural makiažo pagrindą?

  • Bene vienintelis pliusas - gan lengvai pasidengia ant veido. Na, bent jau naudojant makiažo kempinę. 

Tiek tų privalumų ir pastebėjau. Taigi, trumpai apie trūkumus ir pastebėjimus, kurie man sukėlė nemažai klaustukų.

  • Net ir šviesiausi atspalviai man pasirodė per tamsūs. Dėl tos priežasties pudra tikrai gerai matosi. 
  • Nenatūralūs atspalviai. Na, tokie truputį oranžiniai. Užsitepusi iš toli sau atrodžiau gan normaliai, bet iš arti atrodžiau kaip su kauke (džiaugiuosi, kad neturėjau susitikimų).
  • Užrašas ant pakuotės "ilgai išliekantis" - klaidingas. Jau apie pietus visi mano veido trūkumai - kaip ant delno. Namo grįžusi iš viso nepastebiu, kad veidas būtų padengtas pudra (o kartu naudoju ir makiažo bazę).
  • Nepatogu pakuotė. Tokio tipo pakuotės savyje palieka nemažai priemonės. Jeigu esate tokios taupios kaip aš, būsite priverstos kirpti pakuotę ir kabinti pirštu.


Mano verdiktas šį kartą - neparankus priemonei. Turbūt pastebėjote, kad dažniausiai aprašau tik man tikusias ir patikusias priemones. Rašydama tokį ne itin pozityvų ir teigiamą rašinėlį jaučiuosi gan keistai, bet esu įsitikinusi, kad neigiamas požiūris kartais pasitarnauja. Juk kartais taip norisi eiti prieš sistemą ir visus neiginius paversti teiginiais arba atvirkščiai, palinksėti galva ir įsigyti kažką, apie ką skaitei gerus atsiliepimus.


You Might Also Like

2 komentarai (-ų)

  1. Aš dabar irgi naudoju šią pudrą, nėra man ji tobula, bet visai patinka šiuo metu :)
    Kaip tik ir aš ruošiu straipsniuką apie šią pudrą, tai vakar pamačius net pagalvojau, kad mane aplenkei :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Esu bandžiusi kelis Essence makiažo pagrindus ir nelikau jais sužavėta. Po ilgų paieškų likau prie Inglot, daugiau nenoriu eksperimentuoti :)


    Makeup Demon blog
    Makeup Demon Bloglovin
    Makeup Demon FB page

    AtsakytiPanaikinti