Kosmetikos atradimai

Essence Liquid Ink akių pavedimas

21:39


Aš jau beveik baigiau su Essence apžvalgomis! Nors gal ir nebaigiau, vis įsigyju/pamatau.išmėginu kažką naujo ir įdomaus. Tikiuosi neįkyrėjau. Man tai labai smagu vis išmėginti kažką iš kosmetikos kategorijos, kuri yra prieinama praktiškai kiekvienai merginai. 

Norėčiau sakyti, kad Essence kosmetika yra ne pati kokybiškiausia, bet šiandien papasakosiu apie priemonę, kuri man labai labai patinka! Apie ką aš? Ogi apie akių pavedimą! Turiu prisipažinti, ranka dažniausiai automatiškai tiesiasi link Essence, nors šalia guli eye liner'is iš Make Up Forever. Skubu pasidalinti savo įžvalgomis apie priemones, kurias tikrų tikriausiai įsimylėjau!

Taigi, mano kosmetikos dėžutėje galima rasti du akių pavedimus iš Essence. Vienas mėlynas - atsparus vandeniui, o kitas juodas - elementarus, juodas pavedimas. Abu akių pavedimai man pasirodė absoliučiai vienodi:
  • Spalva - juoda kaip naktis. Tiesa, linkusi į blizgėjimą, o ne matiškumą, kas man labai patinka.
  • Laikosi visą darbo dieną. Nei nutrupa, nei kur nors pabėga. Taigi, grįžusi namo vis dar jaučiuosi graži (nors pudra dažniausiai būna nusitrynusi, bet žvilgsnis vis dar būna gilus ir elegantiškas).
  • Naudojant makiažo valiklį, pašalinti priemonę nuo blakstienų linijos itin patogu. Iš dalies man tai pasirodė keista, ypač naudojant vandeniui atsparų pavedimą.... Juk vandeniui atspari priemonė turėtų laikytis šiek tiek tvirčiau.
  • Plunksnelė (o gal reikėtų sakyti teptukas?) labai patogus norimai linijai formuoti. Aišku, iš pirmo karto gal ir nepavyks nupiešti tinkamą liniją, bet iš antro - tai jau tikrai (blogiausiu atveju, galima susikurti pandos įvaizdį, kuris šiaip jau būtų visai unikalus Lietuvoje).
  • Priemonė kurį laiką lieka šlapia, bet netepa akies voko. Ir pradžių bijojau mirksėti, kad nesugadinčiau savo neišlavintų linijų. O bet tačiau, pasirodo, kad be reikalo: priemonė yra stabili.
Žodžiu, pagrindinius privalumus paminėjau, o kažkokių akivaizdžių minusų kaip ir nepastebėjau. Nesuprantu: esu visiškai nereikli priemonėms, ar man taip pasisekė rasti kažką tinkančio ir patinkančio. Tiesa, anksčiau pasakojau apie akių pavedimus - flomasterius, kurie man visai patiko. Dabar, jeigu reikėtų rinktis flomasteris ar šis akių pavedimas su plunksnele, nedvejodama rinkčiausi antrąją.

PAPILDAU straipsnelį. Man pavyko išgirsti nuomonių iš šalies, kurios gali būti naudingos prieš įsigyjant šias priemones. Taigi:

  • Ištraukti teptuką gali būti gan sudėtinga. Dėl spaudimo ar slėgio (nemėginsiu apsimesti, kad suprantu fiziką) priemonę atidaryti - gan sunku. Viena iš mano tinklaraščio skaitytojų minėjo, kad visai įmanomas dalykas ištepti rūbus. Turiu pripažinti, pirmuosius kartus pakuotės atidarymo procesas iš tikrųjų buvo gan sudėtingas, bet laikui einant arba pamiršau, kad tai problema, arba pakuotė pasidavė mano kerams ir atsidaro lengvai.
  • Dienos eigoje ši priemonė gali tiesiog nutrupėti. Su šia problema nesusidūriau, todėl plačiau komentuoti negaliu. Bet visai galimas dalykas. Akys - gan jautri vieta, todėl šešėliai, laineriai ir kitos priemonės gali nubėgti/subėgti į raukšleles ar nutrupėti. Pati turėjau tokius šešėlius, kurie dienos eigoje tiesiog dingdavo nuo akių vokų!

Na, o į klausimą: kodėl renkuosi Essence, o ne Make Up Forever, galiu atsakyti paprastai: su Essence aš sutaupau sau tokio brangaus laiko: atsukai buteliuką ir nupiešiai. Na, o su Make Up Forever Cake akių pavedimu tenka pavargti: šlapinti teptuką ir pan. Taigi šioje kovoje nugali pigesnė, bet tikrai puiki (bent jau dieniniam makiažui) priemonė!



You Might Also Like

3 komentarai (-ų)

  1. Neikyrejai :)) as megstu kosmetikos apzvalgas, vis kazka nematyto pamatau, kad ir situs eye liner'ius. Smagu, kai nebrangu ir puikiai laiko, bet kai pamaciau ta plunksnele paskutinej nuotraukoj, na nezinau nezinau, kiek cia laiko reikia lavinti ranka, kad lygiai nusibrezt :)) man su tokiais sunkiai sekasi, kazkaip flomasterius mano ranka lengviau islaiko ir islaviruoja nei tokius, et.. bet dziaugiuosi, kad tau pavyksta!! Nagi turi buti kazkas gabus!! :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš tikrai nesu gabi tiems reikalams! Bettt, tekstūra šių lainerių tokia gan gelinė, tai labai lengva braukti liniją. Man su šituo laineriu patogiau negu su pieštuku brėžti liniją :D

      Panaikinti
  2. Jau kelintą kartą mane aplenki, aš irgi rašysiu apie šiuos pravedimus :D
    Bet pritariu, kad jie puikūs :)

    AtsakytiPanaikinti