Kosmetikos atradimai

Catrice The Giant vandeniui atsparus blakstienų tušas

21:29

Kaip aš pasiilgau rašymo! Paskutinėmis dienomis nuolat galvojau, ką pirmiausia papasakoti ir... apsisprendžiau! Šiandien noriu papasakoti apie blakstienų tušą iš Catrice. Esu tokia sužavėta, tokia patenkinta, kad tiesiog privalau pasidalinti ilgai brandinta savo nuomone.

Trumpa istorija apie blakstienų tušų ir mano draugystes. Pirmiausia, šimtą metų buvau nusiteikusi prieš visų firmų išskyrus Maybelline tušus. Tiesiog mano patirtis, kurią sudarė Essence (buvau bandžiusi tik vieną), Maybelline ir Manhattan blakstienų tušai, leido susidaryti nuomonę, kad Maybelline priemonės - numeris vienas. Aišku, po to atradau blakstienų tušus iš Benefit, MUA, kurie man be galo patiko. O tada jau maniau, kad geriau neberasiu, bet... tas geriausias ėmė ir atėjo pas mane (t.y. aš nuėjau ir pasiėmiau). Kita vertus, manau, kad galima rasti šimtus gerų ir labai gerų blakstienų tušų, kurie blakstienas padarytų išraiškingomis ir viliokiškomis. Tai ieškosiu toliau ir pasakosiu Jums.

Na, o dabar apie Catrice Giant blakstienų tušą. 


Pakuotė. Ryškiai mėlyna su sidabriniais užrašais. (Dėl sidabrinės spalvos - itin sudėtinga gražiai nufotografuoti šią priemonę.) Blakstieno tušo tūbelę itin patogu laikyti rankoje: neslysta, yra gan masyvi. Taigi, dizainu esu patenkinta. 

Teptukas. Itin svarbi detalė šioje priemonėje - šepetėlis. Jis toks kaip dekoratyvinė eglutė, kurią mano kaimynai augina balkone. Iš tikrųjų, kai pirmą kartą pamačiau šį teptuką, pagalvojau: kaip reiks neapsiterlioti akių? Pasirodo, naudotis - patogiau, negu tikėjausi! Vienas malonumas: lengva paryškinti net ir akių kampučiuose esančias blakstienas, jokių žymių ant akių vokų ar nosies (žinau, aš sugebu). Be to, šepetėlis puikiai paima priemonę, todėl iš karto galiu pasidažyti abi akis. 


Privalumai. Šis blakstienų tušas - juodas kaip naktis. Nežinau kaip jūs, bet esu konservatyvi spalvotų tušų klausimu. Be to, šis gigantas puikiai išsilaiko visą dieną nepriklausomai nuo oro sąlygų, bet gal ir nereikia stebėtis, juk priemonė - atspari vandeniui. DAR... Kuo puikiausiai ilgina ir storina blakstienas. Užtenka vos vieno potėpio, kad galėčiau mėgautis gražiomis blakstienomis. Manau, kad du potėpiai būtų puiki alternatyva toms, kurios mėgsta uždėti košės ant savo blakstienų.

Trūkumai. Vienintelis trūkumas - tas, kad priemonę itin sunku nuvalyti nuo blakstienų. Plaunu vandeniu, tada nuvalau makiažo valikliu ir vistiek ryte atsikeliu su juodais paakiais. Jokių komplikacijų dėl to nejaučiu, nors mano akys - itin jautrios. Tiesiog ryte esu priversta papildomai pastovėti prie veidrodžio, kol nuvalau tušo žymes.


Viskas! Papasakojau tai, ką norėjau. Jaučiuosi nuostabiai, nes atsikračiau to, kas keletą dienų kirbėjo mano galvoje. Šis Catrice The Giant blakstienų tušas - tikras džiaugsmas, kurį nuoširdžiai rekomenduoju visoms savo draugėms. 

You Might Also Like

4 komentarai (-ų)

  1. Įdomi apžvalga tik maža pastabėlė ateičiai - būtų informatyviau, jei akis nufotografuotumėte atsimerkusias, taip labiau matytųsi efektas. :) Nes dabar sėdžiu ir galvoju - čia iš tikro taip gerai atrodo ar čia tik aprašymas, nes iš nuotraukos nelabai pavyko nuomonės susidaryti. :D Bet šiaip šaunu! ^^

    || Beauty Vibes ||

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Matai, mano akiduobės neblogai slepia visą makiažo, blakstienų grožį :D Bet ačiū už komentarą/patarimą, būtinai juo vadovausiuosi. Tarp kitko, fotkinau ir vakar, bet nu siaubelis nuotraukos gavosi :D Matai, pati selfius dariau, tai kokybė neįtikėtina.

      Panaikinti
  2. Tokiems tušams reikia aliejinių makiažo valiklių.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ko gero tu teisi.:) Ir laiko reikia. Kadangi aš dažniausiai naudoju blakstienų tušus,kurie nėra atsparūs blogoms oro sąlygoms, tai anksčiau nelabai ir susidūriau su tokia problema. :) Žinai, greitai čiukšt ir nuvalei. Dabar truputį kruopštumo reikalauja veido valymas.

      Panaikinti