Kosmetikos atradimai

Victoria's Secret Sparkling Citrus kūno sviestas

12:26



Kaip kartais sunku rasti pirmuosius sakinius pastraipoms. Jau vakar geras dvi valandas sėdėjau ir dėliojau sakinius, šiandien vėl valandėlę galvoju kaip čia viską papasakoti. O papasakoti yra ką pradedant Victoria's Secret parduotuvėmis, baigiant Sparkling Citrus kūno sviestu. Taigi, po truputį įsibėgėju ir kimbu į rašymą!

Victoria's Secret dekoratyvinė ir kūno kosmetika - itin populiari ir Lietuvoje. Didžioji dalis merginų naudojasi internetinių parduotuvių siūlomais lobiais arba perka iš merginų, kurios savarankiškai sumedžioja šiuos lobius. Kaip ten bebūtų, aš Victoria's Secret parduotuvėje apsilankiau prieš beveik du metus Amerikoje. Apie šį prekinį ženklą tuo metu žinojau tikrai nedaug: gražios manekenės, nuostabūs, romantiški apatinių modeliai ir kažką buvau girdėjusi apie dekoratyvinę kosmetiką. Užsukusi į parduotuvę iš tikrųjų pajutau tą Victoria's Secret dvasią: nuostabūs kvapai, dar nuostabesnės apatinių kolekcijos ir profesionalus aptarnavimas. Nenuostabu, kad parduotuvėje kas kartą praleisdavau apie valandą ir namo (arba į viešbutį) grįždavau su rožiniu maišeliu. Taip mano stalčiuose ir lentynose nugulė liemenėlės, kelnaitės ir kūno priežiūros produktai.

Iš pradžių Sparkling Citrus kūno sviestą taupiau - naudojau tik ypatingoms progoms. Tokiu būdu bandžiau taupyti prisiminimus dėžutėje. Po to supratau, kad vistiek niekada nepamiršiu to salstelėjusio citrusinių vaisių kvapo. Taip beveik du metus ir naudojau šią priemonę. Galite paklausti o kaip dėl galiojimo laiko? Dėl to buvau visiškai rami, nes panašu, kad kremo sudėtis - praktiškai cheminė, todėl nei kvapas, nei konsistencija per visą naudojimo laiką nepasikeitė. Taigi, pereinu prie paprastesnės dalies - punktų
  • Absoliučiai nenatūralus kvapas. Bet vistiek tobulas! Kad ir kaip vertinčiau ekologiją, bet šis kūno sviestas (dėl kvapo) - absoliučiai mano. Nesu tikra ar kada nors rasiu kažką labiau tinkančio man. Ai, o kvepia salstelėjusiais citrusiniais vaisiais. Tik nesu tikra, kaip intensyviai kvapas laikosi ant odos, aš tiesiog jo nejaučiu (ko gero dėl to, kad jis mano).
  • Puikiai pasiskirsto ant odos. Dažnai susiduriu su tokia problema, kad kūno kremai ar sviestai neįsigeria į odą. Tik ne šį kartą. Sparkling Citrus (kaip ir kiti Victoria's Secret) kūno kremas man primena želę su grietinėle. Galbūt dėl tos priežasties sviestas puikiai įsigeria tiek į drėgną, tiek į sausą odą.
  • Sviestas - švelniai žalios spalvos. Abejoju, kad tai natūraliais produktais išgauta spalva, todėl dar kartą patvirtinu sau, kad tai ne itin natūralus produktas (nors čia mano prielaida, sudėtis niekur nėra nurodyta).
  • Jokio poveikio odai. Tikėjausi, kad sviestas puikai drėkins kojų odą, deja taip neatsitiko. Užsitepus Sparkling Citrus juntamas plėvelės efektas, kuris tarsi turėtų drėkinti odą, bet nieko panašaus. Oda ryte - lygiai tokia pat sausa. 
Turiu pastebėti, kad Lietuvoje Victoria's Secret kūno priežiūros priemonės yra pervertinamos dėl jų kainos. Tai, ką vidutiniškai moka lietuvaitė už vieną priemonę prilygsta maždaug trijų produktų kainai Anglijoje ar Amerikoje. Man kiekvienas produktas kainavo po 5$, kas prilygsta ~4 EUR. Taigi, galima pastebėti, kad tai, kas pas mus - prabangos ženklas, kitose šalyse - masinio pirkimo produktas. Jeigu norite vakarais skaniai kvepėti, tikrai rekomenduoju kremus, dulksnas ir kūno sviestus, bet jeigu planuojate spręsti odos sausėjimo problemas - geriau investuoti į geresnę kokybę. 


You Might Also Like

0 komentarai (-ų)