Kosmetikos atradimai

Nutrium Moisture dušo želės iš Dove

23:29

Ar didelius reikalavimus keliate dušo želėms? Man svarbiausia, kad nuplautų dienos vargą ir putotų. Na, o renkuosi dušo želes labai paprastai: pagal pakuotę ir... kvapą. Užtat gavusi dovanų dvi prausimosi želes iš Dove, supratau, kad galima tikėtis ir daugiau negu elementaraus švaros jausmo. Apie ką aš pasakoju? Ogi apie odos drėkinimą ir maitinimą! 
Man odos drėkinimas (ypač kojų) yra būtinas. Kasdien prieš miegą, arba kai nepamirštu, naudoju drėkinančius kremus, kad oda bent šiek tiek atsigautų. Kitu atveju, kojos ima pleiskanoti ir niežėti. Iš dušo želės niekada maitinimo nesitikėjau, nes visos, kurias bandžiau - skaniai kvepėjo, bet jokio poveikio po maudynių nelikdavo. Užtat per pastarąsias dvi savaites, spėjau pamiršti, ką reiškia sausos kojytės.

Pastaruoju metu mėginu keisti savo gyvenimo įpročius. Pavyzdžių? Pradėjau po truputį pratintis prie sporto. Juokas juokais, bet jau išmėginau šokius ir pradėjau lankytis sporto salėje. Dėl tos priežasties pastoviai naudoju dvi skirtingas dušo želes: vieną namie, o kitą sporto salėje ar kitose viešose vietose (pavyzdžiui, šiandien buvau Trasalyje, kur po pirties procedūrų ir baseinų norėjosi nusiplauti visą chlorą ir prakaitą). Man pačiai taip keista, kad naudoju dvi dušo želes vienu metu, nes dažniausiai ir vieną pamiršdavau naudoti.


Kaip išsirinkti pačią geriausią dušo želę? Neturiu žalio supratimo! Žinau tik tiek, kad dabar parduotuvių lentynose dairydamasi po kūno priežiūros priemones, dėmesį skirsiu ir jų paskirčiai. Maniau, kad drėkinimas dušo priemonėse - tik utopija, bet pasirodo, kad klydau. Nesu tikra ar visos drėkinamosios dušo želės tikrai tokios ir yra, bet kol kas neskubu įsitikinti. Kada nors... galbūt. Bet kol kas mano norų sąraše numeris vienas - nauja ir drėkinanti dušo želė su švelniomis šveičiamosiomis dalelėmis Gentle Exfoliating


Taigi, trumpai apie mano mylimiausią namų dušo želę. Nežinau kaip jūs, bet vakare man norisi kuo neutralesnio, švelnesnio kvapo ant kūno. Dėl tos priežasties ir pasirinkau Dove Deeply Nourishing. Jau po pirmų maudynių pajaučiau švelnų drėkinimą: oda tapo elastingesnė ir dingo mano kojoms toks būdingas šerpetojimas. Ir žinot ką? Papildomai odos nedrėkinau, bet tas švelnumas išliko iki pat ryto! Man, tinginei, toks pasirinkimas - daugiau negu idealus. Sakau, kad esu tinginė, nes... dažniausiai taip ilgai turškiuosi vandenyje, kad po to tingiu naudoti kūno kremus. 
Taigi, trumpai apie privalumus (trūkumų kol kas nepastebėjau):
  • Mane sužavėjo švelnus pieniškų ledų kvapas, kuris ilgai neišsilaiko ant odos. Kai prausiesi, vonia apsigaubia tuo švelniu kvapu, bet po to jis dingsta, palikdamas tik švelnios odos pėdsaką.
  • Patogus naujas dušo priemonės dizainas. Lengva tiek dozuoti, tiek nešioti priemonę sportiniame krepšyje (nors nešioju ne šią, o žemiau esančią).
  • Dušo želė švelniai maitina odą. Kaip jau minėjau anksčiau, odos šerpetojimas tapo praeitimi. Žinoma, kartais užtepu savo mylimiausio kremo iš Palmer's ant odos, bet tais atvejais, kai viską reikia daryti ant greičio, žinau, kad oda bus švelni ir pamaitinta.
  • Puikiai putoja. Aš net nustebau, kai pirmą kartą naudojau šią priemonę: reikėjo vos keleto lašų, o priemonės užteko visam kūnui. Man tai buvo dar vienas atradimas. 



O dabar mano vaikščiojanti (arba ta, kuri eina kartu su manimi) dušo želė! Turbūt pirmą kartą turiu kūno priežiūros priemonę su pistacijomis ir magnolijomis. Kvepia tai pasakiškai! Kad jau prakalbau apie kvapą, ši dušo želė - stipresnio ir intensyvesnio kvapo negu aukščiau aptartos priemonės, todėl puikiai tinka dienai arba kai norisi nuplauti prakaitą po intensyvių veiklų (pavyzdžiui, sporto). Po maudynių kvepiu švelniu magnolijų ir pistacijų kvapu dar keletą valandų. Priemonė - lygiai tokia pat skalsi, puikiai putojanti ir puikiai drėkinanti. Nemeluoju! Va dabar rašydama (23:14) vis dar jaučiu švelnumą ant odos (o maudžiausi tai ~15:30).

Namie turiu bent penkias skirtingas dušo želes, bet visas jas aplenkė Dove. Tas subtilus kvapas ir odos drėkinimas gali papirkti bet kurią moterį (ir vyrą, žinoma). Žinoma, skaniai kvepiančios priemonės yra neblogos, bet jos daugiau jokios funkcijos neatlieka. Kol kas planuoju baigti savo nekuklią kolekciją, bet vėliau (esu įsitikinusi) grįšiu prie Dove! Dar turiu ką išmėginti!

You Might Also Like

0 komentarai (-ų)