Išbandymai

Mano mėnesio nagų iššūkio rezultatai

17:53

Kaip greitai lekia laikas! Jau praėjo visas mėnuo nuo tos dienos, kada užsiminiau apie mėnesio trukmės nagų lakavimo iššūkį. Kaip man sekėsi? Puikiai! Pagaliau išmokau gan padoriai lakuoti nagus. Be to, visą mėnesį džiaugiausi gražiais ir tvarkingais savo pirštukais. O ir pagyrų kiek sulaukiau dėl gražesnio manikiūro! Žinoma, įprasti buvo gan sudėtinga. Pradžioje sėdėdavau ilgai, susikaupusi, nes norėjau kuo mažiau apterlioti pirštus. Ne kartą teko manikiūrą valyti ir pradėti viską iš naujo (mano siekis buvo gražūs nagai). Praktiškai visą laiką ir išvaikščiojau su tvarkingu manikiūru išskyrus tą atvejį, kada susirgau. Tada jau gulėjau atsilupusiais nagais ir be energijos kažką keisti. Užtat dabar jaučiuosi gerai ir išsirinkau dar vieną spalvą, kuria lakuosiu nagus!

Apibendrinti rezultatai būtų tokie:
  • Išbandžiau dešimt skirtingų nagų lakų spalvų ir reljefų (smėlio efekto, satino efekto, matinį nagų laką ir t.t.).
  • Išbandžiau dviejų skirtingų firmų nagų lakus.
  • Išmokau (daugeliu atveju) tvarkingai pasidaryti manikiūrą. 
  • Pirmą kartą išbandžiau žalios spalvos nagų laką! Ir matinį nagų laką!
Nagų lakas vidutiniškai laikė tris dienas. Reali situacija parodė, kad nagų lakas mano nagus džiugina maždaug dvi paras (kai vakare nusilakuoji, kitą dieną džiaugiesi, o trečią dieną keiti nagų lako spalvą). Dėl to kaltinu ne ką kitą, kaip nepatogias kišenes su užtrauktukais, kurios drasko manikiūrą bei buities darbus. 

Faktiniai (o gal reikėtų sakyti fotografiniai) įrodymai:




Man patiko absoliučiai visos nagų lakų spalvos. Nors nieko nuostabaus: rinkausi labai sudėtingai, su ilgais apsvarstymais ir prašant Justo pasiūlymų. Žinoma, įdomiausia buvo tai, ko anksčiau nebandžiau: satino ir smėlio efekto nagų lakai. Nusivylimo nepatyriau, tik, žinoma, svajojau, kad nagų lakas laikytųsi ilgiau. 

Kadangi AVON nagų laką aptariau anksčiau (ČIA), dabar visą dėmesį skirsiu Essence. Pats didžiausias privalumas man, terlei, yra patogus teptukas (kurį pamiršau nufotografuoti, dabar jau tikrai galima man paploti). Toks plokštesnis, platus ir gan kietais, o gal derėtų sakyti, stabiliais šereliais. Dėl tos priežasties nagų laką naudoti buvo tikrai paprasta. Be to, tai klampesnis nagų lakas, todėl lengva paskirstyti ant nago jo nepadauginant. Man patiko ir intensyvi spalvos pigmentacija: du nagų lako sluoksniai - idealu (nors užtektų ir vieno). Taigi, jeigu reikėtų rinktis tarp Maybelline ir Essence nagų lakų, aš rinkčiausi pastarąjį. Man Maybelline - per skysti, dažniausiai negražiai susisluoksniuoja.

Jeigu sudomino spalvos, kurias naudojau, dalinuosi jų pavadinimais ir plius/minus tikrosiomis spalvomis (visgi telefonu fotografuoti nagai šiek tiek skiriasi nuo realybės).


Pirmasis mano išbandytas nagų lakas - 189 New York City Call. Tai nagų lakas su satino efektu. Ant mano nagų išsilaikė pusantros dienos.


Tampu konservatyvi, kai - kalbama apie nagų lako spalvas. Šiaip jau nemėgstu ryškių spalvų, bet šį kartą taaaip norėjosi. Nenusivyliau. Išsirinkau matinį nagų laką 185 Candy Crush. Pasidžiaugiau juo dvi dienas.


Vyno spalva. Ant nagų - pirmoje nuotraukoje su miceliniu vandeniu. Elegantiška, moteriška ir žavinga. 113 Do you speak love? Ir tikrai, argi ne meilės spalva? Neploviau indų, todėl nagų lakas išsilaikė ketvirtį dienų.


Dar vienas satininis nagų lakas. Kadangi pirmasis man labai patiko, norėjau išbandyti ir dar kartą. 188 Dare to kiss. Vėl gi trys dienos džiaugsmo.


Atėjus savaitgaliui, nusprendžiau išsirinkti nagų lako spalvą, su kuria nenorėčiau rodytis gatvėje ar darbe. Ir ką, ant nagų spalva pasirodė net gi labai graži! Net Justas pagyrė ir sakė, kad tikrai neblogai atrodo. 179 Roller Coaster. Išėjau ir į darbą, nes tris dienas nagų lakas atrodė gan neblogai.


111 English Rose. Ši rožių spalva man labiau priminė bijūnus. O bijūnams esu neabejinga. Laikėsi dvi dienas.


Chamelionines spalvas visada priskiriu vyresnio amžiaus moterims. Kodėl pati nusprendžiau pasirinkti šią spalvą - iki šiol paslaptis. Laikėsi dvi dienas. 164 Crazy fancy love.


182 Hello rosy buvo pirmasis mano bandytas nagų lako atspalvis su blizgaus smėlio efektu. Ant nagų jis buvo gan šiurkštus, bet žiūrėjosi įdomiai. Dar trys mėnesio dienos. 
Po šio nagų lako savaitę vaikščiojau su Avon nagų laku.


Paskutines keturias dienas (po dviejų pradėjo atsilupinėti, bet neturėjau jėgų persilakuoti nagus) leidau su lengvu blizgučiu ant nagų. 190 Kiss me, freddy. Nuvalyti šį nagų laką buvo tikrai sunku, bet paprastai taip atsitinka su visais blizgutį savyje turinčiais lakais.

Žinoma, nagų lakavimas reikalauja dar kelių nagų priežiūros priemonių. Šį mėnesį mano pagrindiniais tapo:


Kartais (tikrai ne visada, norėjau išbandyti įvairias variacijas) nagus lakuodavau su viršutiniu nagų lako sluoksniu, kuris suteikia manikiūrui gelinį efektą. Man pasirodė, kad gelinio nagų lako iliuziją sukuria gan neblogai.


Nagų lako valiklis. Labai intensyvaus kvapo, kuris pasklisdavo po visą kambarį ir laikydavosi gan ilgai. Man netrukdė, bet Justui tas kvapas nebuvo priimtinas. Šiaip nagus nuvalo gan neblogai (išskyrus raudoną ir žalią spalvas), o ir nagai lieka gražūs ir sveiki. Anksčiau naudotos tos pačios paskirties priemonės palikdavo baltas nusausėjimo žymes, kurių šį kartą išvengiau.


Galiausiai, pieštukas panagėms. Man puikiai pasitarnavo valant nagų lako likučius, kurie liko užsislėpę panagėse. 

Tai kaip ir viskas. Mėnuo buvo trumpas, o įrašas gavosi visai neblogos apimties. Iššūkio pabaigą pažymėjau kur kas trumpesniais ir nelakuotais nagais. Bet nieko, tuoj eisiu ištaisyti padėtį!

You Might Also Like

9 komentarai (-ų)

  1. Nemėgstu tokio tipo įrašų ir net nepamenu, kada paskutinį tokį skaičiau, bet dabar nusprendžiau pabandyti paskaityti - užkabino. Pripažįstu, užsidegiau didžiuliu troškimu dabar pat nusilakuoti nagus. Oh well, teks palaukti, kol baigsis šventės - visi lakai namie.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nuskambėjo kaip labai didelis komplimentas! :) Man tai buvo milžiniškas iššūkis, nes anksčiau mano manikiūras atrodydavo įspūdingai.. Nagai ir gera dalis aplink pirštus būdavo nuterliota. Bet susikaupimo ir įsipareigojimo dėka, kažko išmokau! :)

      Panaikinti
  2. puikus iššūkis! įsivaizduoju, jog ir pačiai buvo labai smagu :) gražiausiai, bent jau nuotraukoje, atrodo AVON nagų lakas, vien jau dėl spalvos ir gelinio efekto. super :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū labai! Tikrai naudinga patirtis. Turbūt pirmą kartą man taip puikiai pavyko tvarkytis su nagų lakavimu :D

      Panaikinti
  3. Na gi labai gražūs rezultatai, o ir pats iššūkis tikrai smagus, reikia daug ryžto! Nes aš tai pritingėčiau taip dažnai nagus lakuotis :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. Vau smagus ekspermentas. Nes pati pastoviai darausi tik pedikiura. Tai yra lakuoju koju nagus. Aisku su jais nera vargo ir laikosi vos ne 2 savaites, kol nuauga nagai. O vat su rankomis sudetingiau...negaliu pakesti jokios lako atplaiseles...todel tektu kas antra diena praktiskai lakuoti.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mano patirtis parodė, kad Tu teisi. Praktiškai kasdien reikia persilakuoti nagus.

      Panaikinti