Knygų lentyna

Jodi Picoult "Kelias namo"

16:58


Kartais susimąstau, kad esu apsėsta J. Picoult knygų. Kad ir dabar skaitau antrą iš eilės! O ir pažintis su šia rašytoja buvo gan linksma: knygą perskaičiau per dieną. Na, tiesiog negalėjau atsiplėšti nuo jos! Taigi, mano trečioji J. Picoult knyga "Kelias namo".

Mano namuose "Kelias namo" atsirado gan atsitiktinai. Knygų mugėje pastebėjau nuolaidą, kuria privalėjau pasinaudoti. Taip per daug nesirinkdama knygų, parsinešiau dvi J. Picoult knygas. Turiu pripažinti, kad sužinojau apie ką ši knyga tik pradėjusi ją skaityti! Tik, kaip jau leidau suprasti, nusivilti nebijojau. Ir iš tikrųjų, atradau daugiau negu tikėjausi.

Knyga apie vaikų auginimą homoseksualioje šeimoje. Taip taip, tema gan opi ir daugelio labai jau nemėgstama dėl išankstinio nusistatymo (o kaip kitaip pavadinti tą emociją, kai be kažkokių pateisinamų priežasčių prieštarauji gejų/lesbiečių santuokai ir jų galimybei auginti vaikus). Taigi, knygos tikslas (bent jau aš tokį įžvelgiau) - parodyti, ką ir kaip šiuolaikinėje visuomenėje išgyvena dvi moterys, kurios nori auginti vaiką. Tiesa, skaitydama pastebėjau ir daugiau įvairių temučių, pastebėjimų ir pan., bet apie juos tikrai nesiruošiu pasakoti! Bus neįdomu skaityti...

Turiu pripažinti, pradėjusi skaityti knygą į tekstą reagavau gan skeptiškai. Ir skaičiau vien dėl to, kad man patinka skaityti. Taip, tekstas - labai maloniai ir greitai skaitosi, sakiniai galvoje puikiai dėliojasi į vaizdinius, todėl ir pasiryžau baigti tai, ką pradėjau. Ties knygos viduriu (o gal truputį anksčiau/vėliau) prasidėjo tikrasis veiksmas, kuris mane taaaaip įtraukė! Na, prasidėjo ta kas bus dalis, kuri yra visose mano skaitytose J. Picoult knygose. Istorija pateikta tikrai įdomiai (ir spalvotai), todėl labai įsitraukiau į veiksmą: palaikiau kiekvieną moterų sprendimą ir pykau dėk kiekvieno išgirsto NE

Dabar, kai jau perskaičiau knygą, galiu pasakyti, kad tokios lengvai skaitomos, bet gan daug informacijos turinčios knygos - puikus būdas ugdyti toleranciją. Juk yra sakoma, kad nesąmonė - tai, ko nepažįstame ar bijome. Tikrai rekomenduoju visoms(-iems) mėgstantiems skaityti, iš bibliotekos parsinešti šį romaną ir pabendrauti su juo. 

Tarp kitko, skaitydama knygą galėjau iliustruoti savo išgyvenimus instagram'e rastomis moters nuotraukomis. Apie ką aš kalbu? Apie šiek tiek kitokią, nei esame įpratę matyti šeimą. Na, bet nepasakosiu daugiau, pačios pasižiūrėkite. Instagram'o nuoroda štai ČIA. Tiesa, apie šias dvi moteris dabar galite pasiskaityti praktiškai visose užsienietiškų naujienų svetainėse.

You Might Also Like

3 komentarai (-ų)

  1. Mano pati mėgstamiausia rašytoja ir šią knygą esu skaičiusi, kaip ir daugelį kitų jos knygų :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mane tai jau baigia visiškai apžavėti jos rašymo stilius. Ne tik nagrinėjamos problemos, bet ir tas gebėjimas "nuimti" nuovargį!

      Panaikinti
  2. Mane jos knygos irgi žavi, tuo aktualumu ir kalbėjimu apie tai, kad visuomenei "skauda" - problemas, apie kurias kiti nutyli. Būtent šios knygos nesu skaičiusi, bet būtinai įsirašau į savo "must-read"!

    AtsakytiPanaikinti