Kosmetikos atradimai

Garnier Thick & Gorgeous plaukų šampūnas ir kondicionierius

14:16

Nepralenkiau ir aš Maximoje vykstančios Grožio mugės. Tiesiog man tikrai reikėjo naujo šampūno ir kondicionieriaus. Ėjau su mintimi, kad įsigysiu Dove Oxygen priemones, bet čia dar kartą patvirtinau pasakymą: kad kuo daugiau planuoji, tuo įvairiau gaunasi. Tiesiog palyginus kainas ir sudėtis, man patrauklesni pasirodė Garnier produktai. Taip ir grįžau į namus nešina dviem rožiniais buteliukais.

Kaip jau matote, išsirinkau Garnier Thick & Gorgeous plaukų priežiūros priemones. Mano pasirinkimas turi racionalų paaiškinimą: mano plaukai - ploni ir sukritę. Dėl tos priežasties visada stengiuosi rinktis priemones, kurios plaukams suteikia apimtį. Kol kas buvau bandžiusi Nook, John Frieda, Live Look šampūnus ir kondicionierius. Labiausiai nepatiko Live Look priemonės, o širdį pavergė Nook priemonės! Na, o dabar šansą suteikiau ir Garnier priemonėms.

Tai ne pirmasis kartas, kada mėginu Garnier priemones. Anksčiau nusivildavau, nes galvos oda imdavo pleiskanoti. Todėl labai nedrąsiai pasirinkau šias priemones. Ir kaip man sekasi draugauti su jomis?


Garnier Fructis Thich & Gorgeous šampūnas akivaizdžiai didinantis plaukų apimtį ir storinantis plauką. 
  • Man labai patinka šampūno kvapas. Toks salstelėjęs granatų kvapas. Jeigu jis laikytųsi ilgai, gali būti, kad erzintų, bet po plovimo kvapas dingsta.
  • Plaukų apimtis akivaizdžiai didesnė. Tai bene geriausiai purinanti mano bandyta plaukų priemonė (ko gero tai labiau kondicionieriaus nuopelnas, bet aš priemones naudoju kartu).
  • Kaip ir tikėjausi, ėmė pleiskanoti oda. Kol kas naudoju priemonę toliau ir tikiuosi, kad praeis, bet ankstesni pavyzdžiai leidžia daryti prielaidą, kad situacija tik pablogės.
  • Pakuotė man atrodo patraukli ir patogi naudoti. Lengva dozuoti, saugu nešiotis, o kitų reikalavimų kaip ir neturiu.



Garnier Fructis Thich & Gorgeou kondicionierius. 
  • Tas pats nuostabus kvapas, kaip ir šampūno. Jis irgi neužsilaiko ant plauko, todėl jautrias nosytes turinčioms merginoms, puikiai tiks.
  • Priemonė - gan tiršta, kreminė, todėl mažo kiekio užtenka vienam plovimui. Tarp kitko, kaip jau minėjau anksčiau, kondicionieriaus netrinu į šaknis, kad plaukas neapsunktų.
  • Labai faina pakuotė! Patogu naudotis, dozuoti. 
  • Naudojant šį kondicionierių, pajutau, kad plaukai - lengviau šukuojami, švelnūs. Man šis kondicionierius priminė mano taip mėgiamą iš Nook. 
  • Akivaizdus plaukų purumas (pasikartoju, bet TIKRAI, plaukai po plovimo atrodo purūs ir gražūs).
  • Pleiskanoja galvos oda (pasikartoju).




Kaip jau minėjau, Garnier man labai patinka dėl savo efekto. Tik tas galvos odos pleiskanojimas... Manau, kad mano jautriai galvos odai šis šampūnas yra netinkamas. Jeigu Jūsų plaukas yra linkęs riebaluotis, bet oda jautriai reaguoja (ima sausėti) į oro pokyčius, vargu ar ši plaukų priežiūros priemonė tiks. Aišku, ir toliau mėginu prisijaukinti šią priemonę, bet didelių vilčių nededu. 

You Might Also Like

6 komentarai (-ų)

  1. Turiu ir aš šių priemonių mėginukus, bet dar nebandžiau :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Šiaip siūlau pamėginti vien dėl apimčių. Bet, jeigu kaip ir aš, esi linkusi į pleiskanų atsiradimą, gali to tikėtis iš šios priemonės :)

      Panaikinti
  2. Aš irgi turiu mėginukus iš kažkurio žurnalo. Aprašymas intriguoja. O tai jei šampūną keistum sau tinkančiu, o naudotum tik balzamą, gal neliktų pleiskanojimo problemos, bet išliktų purumo efektas :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Bandžiau, bet tada nedidėja taip apimtis, nors ir naudoju Nook likusį šampūną, kuris pats iš savęs purina plauką. Tai čia kažkoks mistiškas dalykas: tai linijai, tos priemonės :D Šiaip "sugyventinė" minėjo, kad galbūt pripras plaukas prie šampūno ir nebepleiskanos. Na, žiūrėsiu. Bet kokiu atveju tai tikrai geriausias mano bandytas šampūnas apimties klausimu :)

      Panaikinti
  3. Išbandžiau žurnale rastus mėginukus, nepatiko, nes labai sausina plaukus. Na, bet nieko keisto - Garnier produkcija man netinka (tuo įsitikinau jau ne kartą), todėl nenustebau ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Matyt esam panašesnės, negu galima tikėtis. Kaip ir straipsnelyje minėjau, mano ankstesnės patirtys - niekam tikusios. Tik žinai, vyliausi,kad galbūt šį kartą pasiseks :)

      Panaikinti