Kosmetikos atradimai

Eveline Cosmetics Slim Extreme 3D kūno šveitiklis

19:12

Kaip man patinka kūno šveitikliai... Nuprausi odą ir jautiesi švarutė, gražutė. Tik tas liūdesys, kad visa, kas gera, vieną dieną baigiasi. Visai kaip ir mano mylėtas kūno šveitiklis iš Eveline. (Nuotraukoje galite pastebėti, kaip gražiai deformavau pakuotę, nes bandžiau išgrandyti paskutinius šveitiklio lašus.)


Pamenu, dar žiemą, pirmą kartą nusprendžiau užsukti į Martinos parduotuvę. Buvau girdėjusi, kad ten galima įsigyti pigios ir gan kokybiškos kosmetikos. Įžengusi į parduotuvę, buvau nustebinta: didžiąją dalį priemonių mačiau pirmą kartą. Apžiūrėjusi visas lentynas, stabtelėjau ties priemonėmis, kurių niekada anksčiau nemėginau - anticeliulitinio šveitiklio ir kūno kremo. Taigi, nekantraudama išmėginti šią priemonę, keliavau namo!

Ir kaip man patiko! Toks gaivus, aštrus kūno šveitiklis, po kurio jautiesi energingesnė. Tiesa, kvapas neužsilaiko, bet šveičiant kūną taip maloniai (saldesniais vaisiais) kvepia vonios kambarys. Patį šveitiklį sudaro gelis ir tie tikrai aštrūs šveitiklio gumulėliai. Manau, kad itin jautrią odą turinčioms merginoms ši priemonė gali būti kiek per aštri. Na, bet mano riebaliukams patrinti - pats tas. Sudėtyje yra kofeino, kuris stimuliuoja kraujotaką ir padeda atsikratyti apelsino žievelės efekto nuo šlaunų ir sėdmenų. Yra ir kitų gėrybių, kurios veikia panašiu principu. Tik jokio žymaus efekto taip ir nepastebėjau. Bet, kadangi nesitikėjau kažkokio pooperacinio efekto, tai ir nusivilti neteko.
Bene didžiausias Eveline šveitiklio trūkumas - naudojasi labai netaupiai. Visam kūnui nušveisti reikėdavo praktiškai pilno delno šveitiklio. Taip pat mane nuvylė šios priemonės pakuotė: labai sunku išspausti priemonę iki paskutinių lašų: visos pakuotės sienelės - aplipusios šveitikliu. 

Tai tokios ir naujienos. Priemonę tikrai tikrai kartosiu. Kaip jau minėjau anksčiau, jokio papildomo efekto nepajutau, bet pats šveitimas prilygsta tikrai neblogam SPA namuose. O ir kaina nesikandžioja, mokėjau ~3 EUR. 

You Might Also Like

7 komentarai (-ų)

  1. Atsakymai
    1. Man irgii, bet kaip nepakeliui Martina... O Eurokose gerokai brangiau kainuoja! :D

      Panaikinti
  2. Mano mėgstamiausi - Planeta Organica kūno šveitikliai :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ir aš jau noriu, nors jokiu anticeliulitiniu efektu ir netikiu, bet mėgstu aštriai pasišveist :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tada siūlau užsukti į Martiną. Kaip jau minėjau anksčiau, Eurokos gali rasti, bet ten brangiau...

      Panaikinti
    2. Užsuksiu, juo labiau, kad šalia namų viena nedidukė atsidarė. Seniau buvo problema prisiruošti į jas.

      Panaikinti