Kosmetikos atradimai

Eco Tools dvipusė veido valymo kempinėlė

23:45

Aš ilgai svajojau apie kempinėlę veidui valyti. Tiesiog vandeniu nuvalyti molio kaukes - taaaip sunku. O pirkti tų kempinėlių iš Eurokos (na tų tokių mažučių, geltonų, korėtų) nenorėjau, nes jos ne tik kad nenuvalo veido, bet dar ir išterlioja daugiau. Dėl tos priežasties, užsisakydama naujausią siuntą iš iherb.com, leidau sau šią svajonę išpildyti. Pasirinkti tikrai buvo iš ko, bet savo svajonei patenkinti nenorėjau skirti didelio biudžeto, taigi išsirinkau man puikiai pažįstamos Ecotools firmos kempinėles. O ką? Pigu, kokybiška ir pažįstama. Na, tiesa, kempinėlių nepažinojau, bet pasitikėjimą šis prekinis ženklas jau spėjo užsitarnauti.


Iš esmės net per daug nesigilinau, ką gausiu. Juk tai viso labo - kempinėlė. O gavusi buvau maloniai nustebinta. 
  • Vienoje pakuotėje - dvi kempinėlės. Už jas mokėjau ~2,5$.
  • Kempinėlė gali būti naudojama iš dviejų pusių (žemiau nuotraukose pamatysite, ką turiu omenyje). Man tai labai labai patinka, nes švelnioji dalis puikiai tinka nuvalyti prausiklį, o aštersnioji - puikiai tinka kaukėms valyti. 
  • Puikiai nuvalo veido priežiūros priemones. Trinti veido tikrai nereikėjo, užteko sukamaisiais judesiais įmasažuoti veidą ir vualia, puikiai pasisekė.
  • Tiesa, aštresnioji dalis nėra tokia aštri, kad pažeistų veidelį. Dėl tos priežasties drąsiai naudoju abi kempinėlės puses.
  • Nors kempinėlę naudoju vos keletą dienų, panašu, kad sudėvėsiu greit. Na bent jau minkštąją dalį.
  • Be to, valydama veidą sugebėjau prisipilti vandens į rankoves. Taigi, merginos, atsargiai! (Aš, žinoma, juokauju).



Kaip man dabar viskas paprasta! Na, bent jau su veido valymu. Turiu prisipažinti, buvau apleidusi savo veidelį ir dabar privalau kovoti su tingėjimo padariniais. Bet, panašu, dabar veido valymas bus dar paprastesnis negu anksčiau. Kartais nesidėdavau kaukės ar kokio šveitiklio vien dėl tos priežasties, kad nenorėdavau jų šveisti nuo veido... Užtat dabar pabandžiau ir įsitikinau, kaip tai paprasta. Tik, jeigu naudosit šitą ar panašią kempinėlę, atsiraitykit rankoves, nes labai jau nemalonus jausmas, kai vanduo teka tiesiai į jas.

Na, o jeigu norite paklausti Ar mėginsi dar kartą? Mano atsakymas vienareikšmiškas: TAIP. Tiek dėl patogumo, tiek dėl laiko sąnaudų papildomos veido valymo priemonės - privalumas.


You Might Also Like

2 komentarai (-ų)

  1. O aš naudoju kaukėms valyti paprastas geltonas kempinėles iš Cascados, man gerai su jomis nusivalo :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš su tokiom apsiterlioju daugiau negu nusivalau. Dėl tos priežasties ir ieškojau kažko "kitokio" :)

      Panaikinti