Knygų lentyna

Chuck Palahniuk "Pasprink"

22:41


"Todėl, kad niekas tikrovėje nėra toks tobulas, koks gyvena tavo vaizduotėje." C. Palahniuk, p. 171

Ką galiu pasakyti, Chuck Palahniuk rašymo stilius man pasirodė panašus į Antano Škėmos. Daug vidinės analizės, daug minčių srauto ir kelionių laiku. Tiesa, C. Palahniuk man skaitėsi lengviau ir paprasčiau. Bet patiko panašiai kaip ir "Balta drobulė" - nelabai. Esu įsitikinusi, kad tokie minčių srautai - ne mano stilius. Aš esu paprastesnė (tie, kuriems patiko draugauti su A. Garšva galiu pasirodyti per mažai išsilavinusi tokio tipo knygoms): man gražu struktūruoti minčių srautai. Gan apibendrintai kalbu apie autorių, nors skaičiau tik vieną vienintelę Chuck Palahniuk knygą "Pasprink".

Knygoje pasakojami trys pagrindinio veikėjo Viktoro gyvenimai: Viktoras mamai ir dėl mamos, Viktoras ir jo darbas ir Viktoras seksoholikas. Įdomiausia buvo skaityti tas teksto dalis, kuriose buvo atskleidžiamas jo santykis su mama. Užtat likę gyvenimo vingiai buvo arba labai ištempti arba šokiruojantys. Turiu pripažinti, ši knyga savo seksualinių nukrypimų (tokių visiškai negražių) aprašais, prisidėjo prie didesnio mano sugadinimo. Dar turėčiau pripažinti, kad bus labai sunku save priversti perskaityti "Kovos klubą" (na kaip jau neskaitysiu, juk turiu savo lentynoje). Kita vertus, ši knyga du metus dulkėjo lentynoje, kol nusprendžiau ją perskaityti.

Tikrai nesigailiu, kad vakarus leidau su C. Palahniuk "Pasprink". Knygoje radau tikrai įdomių minčių, kurios skatino mane susimąstyti. Be to, autorius rašo gan sarkastiškai, todėl ta dalimi knyga man - sava. Geriausiems draugams tikrai nerekomenduočiau (na, nebent tiems, kuriems trūksta erotinių idėjų), bet jeigu jau lentynoje guli ši knyga, tai perskaitę tikrai nieko neprarasit.  

You Might Also Like

0 komentarai (-ų)