Kosmetikos atradimai

Catrice Velvet Matt 020 Pink-Up Girls šešėliai

21:22

Dar visai neseniai man akių šešėliai buvo kaip be penkių minučių pavasaris, t.y. nei norėjau, nei mokėjau, nei reikėjo. Gyvenau sau natūraliai graži net nesuprasdama, kam moterys kasdien naudoja šešėlius akims. Truputį paaugus atėjo supratimas, kad būtent akių šešėliai pabrėžia akyčių grožį ir pagilina žvilgsnį. Nuo to laiko išbandžiau daug ir įvairių prekinių ženklų pavienius šešėlius ir paletes. Taip išmėgindama įvairius gamintojus (ar atskiras to paties gamintojo linijas), renkuosi favoritines ir tas, kurių daugiau nemėginčiau (ir kitiems nesiūlyčiau) priemones. Šį kartą noriu papasakoti apie mano kasdieninę priemonę - Catrice Velvet Matt akių vokų šešėlius.


Mano nuomone, tinkamiausia spalva dieniniam (o gal derėtų sakyti darbiniam) makiažui - švelni, lengva, matinė rausva arba dramblio kaulo. Laikausi tokios nuomonės dėl to, nes ryškiai padažytos akys gali provokuoti aplinkinius. Dėl tos priežasties ir išsirinkau 020 Pink-Up Girls. Spalva - švelniai rožinė, matinė (nuotraukose sunku parodyti 100% spalvos grožį). Na tokia, šiek tiek paryškinanti akių grožį, bet nerėkianti iš tolo.
Jeigu Jums kyla klausimas, kokį makiažą darausi rytais, galiu papasakoti: paryškinu judančią voko dalį ir pabrėžiu akių kampučius tamsiai rudu pieštuku arba juodu akių kontūru. Nieko ryškaus, nieko per daug matomo, bet sveikos šilumos akys tikrai įgauna.


Kodėl šie šešėliai man paliko gerą įspūdį?

  • Spalva ant vokų išsilaiko visą dieną. Rytais tikrai negalvoju apie šešėlių bazę, tik noriu tekšt plekšt ir būti gražesnė. 
  • Šešėliai nesubėga į raukšleles. Tik nereikia persistengti: perteklių nuo šepetėlio visada nukratau, o visa kita, kas lieka tepu ant akies voko. 
  • Neišryškina akių vokų išsausėjimo. Mano vokai - linkę sausėti, todėl dalis šešėlių pasidengia negražiai (atrodo taip, lyg tuoj ims trupėti visas mano akių makiažas). 
  • Puikus spalvos pigmentas. Turiu pripažinti, kad nejaučiu skirtumo tarp Inglot dramblio kaulo spalvos ir šių Catrice akių šešėlių. Žinoma, nuomonė gan subjektyvi, nes mano kolekcijoje - vos dvi šešėlių spalvos iš Inglot.
  • Tiesiog ideali spalva. Dramblio kaulo spalva man irgi labai patinka, bet ši švelni rožinė padeda sukurti sveikos ir išsimiegojusios damutės įvaizdį (įsivaizduokit, kaip puikiai tai pasitarnauja tais atvejais, kai rytais taaaaip sunku atmerkti akis).
  • Matinė spalva. Nežinau kaip Jūs, bet man priimtinesnės natūralios spalvos be blizgučių. Ypač tais atvejais, kai atrodo nėra jokios ypatingos progos pasipuošti. Dėl tos priežasties mano kolekcijoje varijuoja būtent matiniai atspalviai, o ne blizgučiai (nors turiu pripažinti, kad ir blizgių spalvų - tiek, kad net galva kartais apsisuka).
  • Labai lengva šešėlių konsistencija. 
  • Man patinka pakuotė: pavienė spalva, mažutis plastikinis konteineris, kuris užtikrina saugumą ir telpa į bet kurią kosmetinę.



Naudoju pati ir draugėms rekomenduoju. Jeigu pavasarinėje kolekcijoje dar trūksta vieno šešėlių atspalvio, manau, kad radau ką Tau pasiūlyti! 

You Might Also Like

8 komentarai (-ų)

  1. Atsakymai
    1. Aš sakau. VAUU :D Mano didžiausias atradimas šiais metais, ko gero.

      Panaikinti
  2. Džiaugiuos, kad atradau tavo blogą! Tiek visko naudingo sužinau ir įsigyju, beje. Perskaičius tavo įrašą apie esence lūpų pieštukus, nutariau nusipirkti ir dabar tiesiog įsimylėjau juos. Ačiū tau! P.S. šiuos šešėlius taip pat planuoju įsigyti.:)

    AtsakytiPanaikinti
  3. aciu uz rekomenduota produka, kuri laika ieskojau kazko panasaus ir atrodo jau radau !

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kaip džiaugiuosi, kad mano rekomendacijos - naudingos!

      Panaikinti