Kosmetikos atradimai

Catrice ir Essence akių kontūro palyginimai

17:27

Akių kontūras - viena iš pagrindinių priemonių akių grožiui atskleisti. Vos vienas brūkšnelis ir akys labiau atvertos, išraiškingesnės. Tik reikia žinoti, kur ir kaip pabrėžti akis, kad neatrodytumėte pavargusios ir liūdnos. Aš pagaliau radau kas man tinka: šiek tiek paryškinu kampučius (1/3 blakstienų linijos) ir akys atrodo kuo puikiausiai. 

Šiandien nusprendžiau Jums papasakoti, o gal reikėtų sakyti palyginti, du akių kontūrus: vieną iš Essence, kitą iš Catrice. Gamintojas kaip ir tas pats, bet naudojimas - absoliučiai skirtingas. Tiesa, anksčiau buvau mėginusi tik Make Up Forever akių pavedimą, kuris absoliučiai skiriasi nuo anksčiau minėtų. Dėl tos priežasties mano patirtis su akių pavedimu - itin šviežia. Taigi, apie ką aš čia pasakoju?


Taigi, nuotraukoje puikuojasi visi mano mėginti eyelineriai. Jau iš pirmo žvilgsnio galima pastebėti, kad abi (nekalbu apie Make Up Forever Cake akių pavedimą) priemonės - ko ne identiškos. Kartais pati susimaišau, kurią čia priemonę šį kartą pačiupau. Yra ir dar keletas panašumų:
  • Abi priemonės gan neblogai išsilaiko visą dieną. Tiesa, nevaikštau per lietų užmerktomis akimis be skėčio. O ir šiaip didžiąją dienos dalį praleidžiu ofise. Visgi ir žiovauju (man visada dėl to ašaroja akys), juokiuosi, bet eyelineris lieka vietoje. Tik vakare priemonės atrodo  šiek tiek blankiau. 
  • Abi priemonės gan greitai džiūva. Ta prasme, patys galiukai (su kuriais ir yra lengviausia formuoti akies išlinkimą) - sausesni, todėl priemonę laikui bėgant darosi sunkiau naudoti. Pati šiuos akių kontūrus pakaitomis naudoju mažiau negu mėnesį, bet jaučiu, kad linija - pilkesnė ir su ja sunkiau brėžti liniją.
  • Tiek Essence, tiek Catrice akių pavedimai - flomasterio tipo. Man tai pasirodė itin patogu, nes nereikia papildomų šepetėlių, o ir formavimas yra paprastesnis dėl kietesnio pagrindo. 
  • Abi priemonės -  tikrai juodos spalvos. Pati naudodama Make Up Foreverio priemonę, kartais turiu pažaisti, kol išgaunu juodą spalvą. Čia viskas paprasčiau: brauki ir jau juoda juoda. Tik, kaip minėjau anksčiau, spalva dienos eigoje šiek tiek pablunka, bet į šonus neišsivaikšto.
Atrodo, kad čia visi panašumai, kuriuos aš pastebėjau. Aišku, skirtumai - visada įdomesni (o dažniausiai ir naudingesni) negu panašumai. Taigi, rodau ir pasakoju:




  • Essence Superfine Eyeliner pen - gerokai plonesne piešiamąja dalimi negu Catrice priemonės. Dėl tos priežasties, man, asmeniškai, formuoti įvairias linijas - paprasčiau. Reikia plonos linijos - paprasta, reikia storesnės? Šiek tiek paspaudi flomasterį ir turi. Žodžiu, piešimo atžvilgiu man šis akių kontūras patiko labiausiai. Iš pirmo karto brėžiasi ryškiai, tvarkingai. Dėl tos priežasties net ir mano neįgudusiai rankai ši priemonė - gan patraukli.
  • Užtat Catrice Water Proof Eyeliner pen pasižymi atsparumu vandeniui. Ir iš tikrųjų, kai mėginu vandeniu nuplauti akis, priemonė gan neblogai išlieka vietoje (tiesa, tušas vistiek išterlioja akis, tai jokio grožio ir nelieka). Tik su juo gerokai sunkiau brėžti plonas linijas. Pats pats galiukas - po antro naudojimo jau buvo sausas, todėl priemonę reikia šiek tiek spausti. Dėl tos priežasties, linija gaunasi arba storesnė, arba labai neryški. 



Mano verdiktas šį kartą palankus Essence akių kontūro pieštukui/flomasteriui. Rytais visada išgyvenu skubu-vėluoju laiką. Dėl tos priežasties man reikalingos patikimos (na tokios, kuriomis moku naudotis, žinau kaip jos veikia ir pan.) veido paišybos priemonės. Taigi, Essence eyelineris mano išbandymą išlaikė ir keliauja į mano ryto makiažo kosmetinę! 

You Might Also Like

0 komentarai (-ų)