Kosmetikos atradimai

Avon Planet Spa veido priežiūros priemonės

21:23


Mano pirmoji (tuo metu ir paskutinė) draugystė su Planet Spa buvo gal aštuntoje - devintoje klasėje. Tada draugė man rekomendavo nulupamą veido kaukę. Prisimenu, kad buvo įdomu, bet daugiau niekada nebemėginau nulupamų veido kaukių. Bet ne apie tai aš šiandien noriu papasakoti! Šią ypatingą dieną noriu skirti naujai atrastomis Avon veido priemonėmis.
Turiu pripažinti, iš pradžių buvau labai skeptiškai nusiteikusi, nes pastaruoju metu naudoju tik gan brangias veido priežiūros priemones. Kažkodėl esu įtikėjusi, kad tai, kas brangu - kokybiška. Ypač ant veido. Taigi Avon Planet Spa veido kaukė ir šveitiklis man buvo tarsi mažytis išbandymas su daug klaustukų: kažin kaip kokybė? ar išbers veidą? koks gi kvapas manęs laukia? O bet tačiau, jau atsakiau sau į šiuos klausimus.


Avon Planet Spa veido šveitiklis su Negyvosios jūros mineralais. Man tikrai patiko šveitiklio konsistencija: tirštesnė, bet lengvai įsitrina į veidą. O ir šveitimas visai neblogas, nes grūdeliai - juntami, bet nėra labai grubūs. Dar patiko tas švelnios odos jausmas po šveitimo. Aišku, nieko nelaukusi vistiek ant viršaus tepiau savo kremą (nebenoriu išsausėjusios odos!). Na, o pagrindinis trūkumas - kvapas. Aš esu pratusi prie natūralaus džiūvėsėlių kvapo, todėl man šis pasirodė kiek cheminis. Nors nėra nei per stiprus, nei per silpnas. Keisčiausia pasirodė tai, kad priemonę įtrynus į drėgną odą, reikia palaikyti, kol ji nudžius. Man pasirodė beveik kaip kaukės principas. Visgi, maloniai naudoju šią priemonę ir jokių alergijų kol kas nepastebėjau. Tik pati sau keliu klausimą ar naudočiau šį Planet Spa šveitiklį antrą kartą ir atsakymo nerandu. Lyg ir patinka, bet norisi ir kažką naują išbandyti.
P.S. Šią priemonę giria ir mano draugė Rimantė. Ji iš karto (kai tik parodžiau nuotrauką) man pranešė, kad turėtų patikti. Matyt, draugystė atsiranda ne be priežasties: poreikiai ir pomėgiai supanašėja.


Antroji mano bandyta priemonė - Avon Planet Spa veido kaukė su Negyvosios jūros mineralais. Kvapas toks pats kaip ir veido šveitiklio. Naudojimas kaip ir visų kaukių: plonu sluoksniu užtepti veidą. Skirtumas tas, kad šią kaukę ant veido reikia laikyti (vadovaujantis rekomendacijomis ant pakuotės) vos 1-2 minutes. Taip ir naudojau. Ir jokio pokyčio ant odos po tokio trumpo laiko nepastebėjau! Tik buvo juokinga situacija: kaukės tekstūra - tokia gelinė ir permatoma, todėl užsitepus jos atrodžiau kaip deformuotu veidu (dėl iškilusių kaukės dalelių). Kaukė man paliko mažesnį įspūdį negu šveitiklis, todėl esu linkusi priimti sprendimą, kad antrą kartą šios priemonės nebandyčiau. Ai, o alergijų ir kitų blogių irgi nepastebėjau.


Norisi trumpo apibendrinimo. Dabar vonioje kas antrą - trečią dieną praleidžiu daugiau laiko, nes atsakingai naudoju šias veido priežiūros priemones. Kažkokių stebuklų nei tikėjausi, nei pastebėjau. Kaip jau sakiau, oda tikrai lieka skaistesnė, minkštesnė. Net ir tuo atveju, kai sergu (pavyzdžiui, dabar). Ar atiduočiau savo veido priežiūrą vien tik Avon priemonėms? Nemanau. Kosmetika ir trumpalaikės veido procedūros - OK, bet nuolatinis valymas ir priežiūra - manau, kad tam reikia skirti brangesnio dėmesio (ypač kai turi problemų su akne ir veido alergijomis).
Vos nepamiršau! (T.y. pamiršau, bet dabar papildau savo straipsnelį.) Man labai patiko pakuotės: patogu naudoti, gražūs spalvų mėlyna - pilka, sidabrinė - pilna duetai. O ir dozuoti labai paprasta: kiek paspausi, tiek ir turėsi (panašiai kaip su dantų pasta). Jeigu reikėtų apibendrinti apibendrinimą (ką aš dabar ir darau), mane maloniai nustebino, kad už ganėtinai mažą kainą galima įsigyti naudą veidui teikiančių priemonių.

You Might Also Like

4 komentarai (-ų)

  1. Planet Spa priemonių nebandžiau, bet atrodo vertos dėmesio! O avon priemones taip pat pabandžiau po ilgo laiko ir likau labai nustebinta geros kokybės!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Šiaip aš irgi esu nustebinta Avon kokybe. Tikėjausi mažiau, o gavau tikrai kokybiškas priemones. Žinoma, kalbėti apie visą produkciją kaip ir negalima, na bet kokioms dušo želėms ar kūno kremams aš nesu reikli, tai didžioji dalis priemonių - man tinka :D Pati pradedu galvoti, gal tapti konsultante vien dėl to, kad galėčiau nuolat sekti naujienas ir sau prisipirkti visokių dalykėlių :D

      Panaikinti
  2. man su bangiomis kūno veido priežiūros priemonėmis yra lygiai tas pats! ir ši įžvalga ne iš bet kur kilo, paprasčiausiai didžioji dauguma Drogo tipo parduotuvėse pirktų priemonių nuvilia. žinoma, kol kas dar nenaudoju begalės pinigų kainuojančios kosmetikos, tačiau keletą priemonių esu įtraukusi į savo rutiną ir rezultatas tiesiog stebina!
    kalbant apie Avon produktus, na, išmėginusi šį šveitiklį tokios pat reakcijos kaip tu nesulaukiau. man jis pasirodė pernelyg švelnus, nes šveičiamąjį efektą gerokai sušvelnina priemonės kreminė konsistencija, taigi jį ėmiau naudoti vakarais kaip prausiklį ir tik tada buvau daugiau mažiau patenkinta. pati jo tikrai nepirkčiau, nes asmeniškai man patinka šiurkštesni šveitikliai :)

    http://mintbubbletea.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū už atsiliepimą! Matai, mano oda - pažeista ir aštresni veido šveitikliai tik blogina padėtį. Dėl tos priežasties ir esu patenkinta šiuo produktu. Anksčiau naudojau šveitiklį iš vis be granulių, tai buvo labai labai keista. Bet vėliau apie tai papasakosiu daugiau :D

      Panaikinti