Kosmetikos atradimai

Avon Nutraeffects Hydration dieninis veido kremas

20:24

Turbūt jau spėjai pasiskaityti apie Nutraeffects drėkinantį veido kremą iš Avon? Neslėpsiu, aš tai daug skaičiau, kol pasiryžau ir pati išmėginti. Bijojau, kad alergizuos, kad kimš poras ar kitaip paveiks mano jautrią veido odą. Taigi, nors ir buvo smalsu, delsiau laukdama tos akimirkos. Pirmiausia pasiėmusi džiaugiausi gražia kremo pakuotė, o vėliau ir išmėginau. Na taip, iš pradžių tik vakarais patepdavau savo veiduką, o dabar jau ir ryte (kai niekur neinu) naudoju šį kremą iš Avon. Turiu pripažinti, iki šiol jaučiuosi nedrąsiai (juk iškeičiau O.D.A. kremą į Avon), bet rezultatu esu patenkinta.


Mane labiausiai nustebino kremo tekstūra - tokia skysta, želinė. Priemonė labai lengvai dengiasi ant veido, bet palieka skaidrų, matomą sluoksnį. Iš tikrųjų, užsitepus šį dieninį veido kremą, mano veidas ima sveikai blizgėti. Man tas efektas patinka, bet riebesnės odos savininkėms, manau, kad keltų problemų. Aš su blizgesiu susitvarkau sluoksniu makiažo, bet, kaip jau minėjau anksčiau, mano oda nėra linkusi į blizgesį.
Turiu pripažinti, kad Nutraeffects Hydration veido kremas puikiai drėkina mano veido odą. Esu pratusi, kad man netinkančios priemonės ima ir parodo savo aroganciją: ima šerpetoti skruostai ir smakras. Tik ne šį kartą! Oda atrodo sveika ir elastinga. Be to šis drėkinamasis veido kremas turi apsaugą nuo saulės (SPF 15). Taigi pavasariui-vasarai ši priemonė gali būti puikus pasirinkimas. Tiesa, apsaugą nuo saulės sudaro benzofenonas-3, apie kurį gan neigiamai atsiliepia Kosmetikos DNR (manęs tai kaip ir negąsdina, bet informuoti kaip ir privalėjau).
Kremo kvapas man primena vaikystę, kai uostydavau mamos kremus. Na toks, tipiškas veido kremo kvapas, kuris man šiek tiek primena prabangą. Tikrai nieko panašaus į gėlių pievą, bet juk ne visiems ir gamtoje esantys kvapai patinka. Tarp kitko, kad jau kalbu apie gėlių pievas, kremo sudėtyje yra šalavijo sėklų. Užuosti šalavijų negaliu, bet informacinis lapelis teigia, kad "tai gausus vertingų omega 3 ir 6 rūgščių, antioksidantų ir vitaminų šaltinis". Vos nepamiršau... Kai pirmą kartą užsitepiau šį kremą, Justas sakė, kad labai jau skaniai kvepiu. Nežinau kaip Jūs, bet vyrais aš tikiu.
Odos negydo, bet ir nekemša porų. Merginoms ir moterims, kurios turi aknės problemų, reikalinga papildoma veido priežiūra. Tiesiog elementariai reikalingas gydymas spuogeliams (ypač jeigu esate tokios kaip aš ir nevengiate pakrapštyti spuogelius). Bet jeigu Jums, kaip ir man, kartais pasiseka ir veidelis būna sveikas - šis kremas - puikiai tiks!


Ankstesniuose įrašuose minėjau, kad esu nustebinta Avon kokybe. Tokie jautrūs ir subtilūs mano pirmieji prisilietimai prie Avon kosmetikos ir veido priežiūros priemonių leidžia daryti prielaidą, kad atrodyti gražiai nereikia storos piniginės. Taigi šitas stiklinis indelis savyje talpina puikiai drėkinančią veido priežiūros priemonę išsausėti linkusiai, netolygios tekstūros odai (na tokiai kaip mano!).


You Might Also Like

4 komentarai (-ų)

  1. Puikus įrašas! Taip ir vilioja išbandyti. O jūsų, Greta oda kokio tipo?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mišri. Šiaip riebesnė, bet išsausėjusi :D Kad ir kaip durnai skambėtų, bet sugebėjau rieboką odą išsausinti kažkokiais būdais

      Panaikinti
    2. Visai neskamba durnai, nes ir mano tokia. Riebi, odos kemšasi, spuogeliai kyla, o išsausėjusių plotelių daug.

      Panaikinti
    3. Aš pastaruoju metu jau susitvarkiau su šia bėda, bet grynai taip ir būdavo. Nemalonus jausmas labai.

      Panaikinti