Kosmetikos atradimai

Avon akių makiažo rinkinys: antakių ir akių šešėliai, blakstienų tušas

19:25

Man kartais irgi sekasi. Gavau dovanų iš Avon! Ta proga, noriu pasidalinti savo pastebėjimais, komentarais ir... kukliu akių makiažu. Tiesa, gavau ir daugiau priemonių (lūpų dažus, lūpų blizgį), bet nenorėjau viso veido dengti makiažu, todėl savo pastebėjimus dalinu į dvi dalis. Taigi, pradedam pažintį su Avon dekoratyvine kosmetika!



Keturių spalvų akių šešėliai
  1. Man labai patiko pakuotė: aiškiai sužymėtos spalvos, ant pakuotės pavyzdys kurią spalvą, kurioje vietoje naudoti. Dėžutė solidi ir tvirto, juodo plastiko. Patogiai atsidaro paspaudus mygtuką. Panašu, kad būtų patogu nešiotis kartu su savimi rankinėje.
  2. Labai gražios, žemiškos spalvos. 1,2,4 - gerai pigmentuotos, tačiau 3 - tarsi koks nesusipratimas: tepk netepusi, bet ant akies voko nesimato. Tiesa, 2 spalva - ant akies tampa tamsesnė, todėl iš pažiūros kasdienė spalva, tampa labiau vakarine/progine.
  3. Patogiai sklaidosi ant akies, netrupa. Dėl tos priežasties merginos, kurios nešiojate kontaktinius lęšius, galite drąsiai naudoti šiuos akių šešėlius.
Apie aplikatorių net nekalbu, nes jo nebandžiau. Niekada nebandau, nes turiu makiažui tinkamesnes priemones. Užtat labai vertinu priemones, kurios turi veidrodėlius. Retai, bet tenka save puošti įvairiomis (ne namų) sąlygomis. 




Rinkinys antakiams. Naudojamas taip: pirmiausia užtepamas vaškas (balta spalva), o po to naudojama spalva ryškinti antakiams.
  1. Vaškas puikiai sudėlioja plaukelius į vietą. Formuoti antakius šiuo vašku gan lengva. Tik tam siūlyčiau naudoti lūpų dažų pieštuką. Spalvotoji dalis puikiai pasiskirsto ir tinka tamsesnius plaukus turinčioms merginoms. 
  2. Kaip ir šešėlių, labai patogi pakuotė. Iš tiesų principas tas pats: juodas plastikas, veidrodėlis, atidarymas su mygtuku. Tiesa, šešėlių paletė - gerokai didesnė, todėl šią dėžutę būtų dar patogiau nešiotis rankinėje.
  3. Šešėliai netrupa. Anksčiau bandyti Essence kartais nutrupėdavo, todėl papildomai tekdavo skirti laiko trupinukų valymui nuo skruostų.
Šį teptuką išmėginau. Tikras siaubas: labai kietas, todėl drasko šešėlius. Tiesa, vaškui tepti šepetėlis - tinkamas, bet tik dėl to, kad priemonė yra minkštesnė.




Avon Winged Our blakstienų šešėliai. Dalis mano pažįstamų, guminius teptukus įvardina kaip prastesnius, mažiau efektyvius. Aš laikausi kitos nuomonės: visi mano mėgstamiausi blakstienų tušai - būtent guminiais šereliais.
  1. Patogu laikyti šepetėlį dažant blakstienas. Tiesa, pirmas įspūdis buvo gan keistas: šepetėlis pasirodė gan ilgas, todėl judesiai dažantis - šiek tiek elegantiškesni. Iš pradžių maniau, kad apsiterliosiu, bet, anaiptol, sekėsi puikiai!
  2. Ilgina ir tankina blakstienas. Be to, jų nesulipina. Jūs tik pažiūrėkite! Tepiau vos vieną sluoksnį blakstienų tušo, o efektas toks, lyg būčiau prisiauginusi blakstienas. Antro sluoksnio net nebandžiau: esu natūralistė, todėl tušu aplipusios blakstienos - ne man.
  3. Greitai džiūva. Kažkuris iš mano bandytų turų labai ilgai džiūdavo. Dėl tos priežasties dažnai blakstienomis nutepdavau zonas aplink akis. Šis itin juodas tušas vos užtepus ant blakstienų nudžiūva ir gražiai laikosi ant blakstienų.
Kaip jau minėjau aukščiau, šis tušas spėjo tapti mano favoritu. Tokios ilgos, gražios ir natūraliai atrodančios blakstienos - tai, ko man reikia. 



Tikra teisybė, kad nufotografavus makiažą, pamatai, kas su juo ne taip. Merginos, vienas patarimas: jeigu norite paryškinti akutes, formuojant akies linkį kelkite tamsesnę spalvą aukščiau (matot, kaip pas mane sukrenta spalva po vokais). Be to, reikia geriau išsklaidyti spalvą, kad nebūtų tokių ryškių linijų kaip pas mane. I'll be better one day, I promise!
P.S. Nuotraukas karpiau dėl to, nes tingėjau dėtis makiažo pagrindą (man šiandien laisvadienis!). 

You Might Also Like

8 komentarai (-ų)

  1. nu puikaii tiesiog :)
    labai gražiai pasidažei akis :)
    Be to, ta AVON šešėlių paletė, būtent tokių spalvų, mano viena mėgstamiausių...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš kuo ilgiau žiūriu, tuo baisiau man atrodo akys padažytos :D Bet čia turbūt savikritika is on fire. Bet kokiu atveju, ačiū už komplimentus :)))
      O dėl šitų spalvų, tai turiu sutikti. Jeigu turėčiau kažką su ryškiom spalvom (žalia, geltona ar pan.), tai nežinočiau kur dėti. Nei aš moku ryškintis, nei man tinka ir patinka :D

      Panaikinti
  2. Man gražu. Ypač tušo efektas patinka!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Oj labai grazios paletes spalvos, tikrai ant akiu tamsiau atrodo, bet vis vien grazu!! O vaskas antakiams tai liuks dalykas, as naudoju kitos firmos, bet tikrai lengviau ir graziau antakiai susitvarko.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. aš manau, kad bet kuri fiksuojanti priemonė - gerai. :) O dėl paletės spalvų, tai man jos tikrai labai gražios ir mano. Net neįsivaizduoju savęs kitokiom spalvom pasidabinus :)

      Panaikinti
  4. Atsakymai
    1. Oi kaip man patinka mano akys! Jos priklausomai nuo oro tik dar labiau ryškėja. Tai kai dangus skaidrus, žmonės galvoja, kad esu su linzėm :D Be to, ačiū labai :)

      Panaikinti