Kosmetikos atradimai

Uoga Uoga BB kremas Dingo Flamingas

16:08

PAPILDYMAS! Pirmą kartą keičiu savo straipsnį praėjus beveik mėnesiui laiko. Atsitiko taip, kad man Dingo Flamingas degino skruostus. Tai ką, bendravom su Uoga Uoga ieškodami sprendimo: kodėl, ką daryti ir pan. Ir ką, radom išeitį! Netrinsiu nieko, ką parašiau, tik redaguoju savo pasisakymus raudona spalva!

Pažįsti Uoga Uoga? Tai lietuviškos kosmetikos gamintojai, kurie savo produktams naudoja ekologiškas priemones. Lūpų balzamai, šampūnai, kremai, veido kaukės ir net gi kosmetika! Žodžiu, Uoga Uoga salelėse gali rasti visko apie ką tik svajoji. Mano favoritė - žaliojo molio veido kaukė (ta, kurią reikia susimaišyti pačiam). Patikėk manimi, ji nuostabi. Bet ne apie tai šiandien noriu papasakoti...

Jau daugiau negu savaitę džiaugiuosi naujausiu Uoga Uoga kremu Dingo Flamingas. Kas tai per kremas? Ogi visų taip mėgstamas BB kremas. Natūralus, neapsunkinantis veido ir suteikiantis atspalvį! Labai apsidžiaugiau, kai pastebėjau tokią naujieną, nes BB kremai - mano mėgstamiausi, kai atšyla orai ir norisi tik sulyginti veido atspalvį. Tos kurios bandė šio tipo priemones, žino, kad BB kremai maskuoja itin minimaliai. Tai kremas, kuris gali būti naudojamas kaip įprastas dieninis, nes yra itin lengvos sudėties. 


Uoga Uoga siūlo trijų atspalvių BB kremus su labai gražiais pavadinimais. Konsultantė, kuri buvo labai labai maloni ir protinga (atsakė į visus mano klausimus, davė šūsnį patarimų ir pan.), man patarė pasirinkti šviesiausio atspalvio veido kremą Dingo Flamingas (šiuo metu yra dar šviesesnis kremas Švytėjimas!). Ilgai galvoti nereikėjo: pati žinau, kad esu labai šviesi. Užsitepus kremą ant rankos, pastebėjau, kad jis kiek per tamsus (o ką gi sakiau, esu praktiškai porceliano spalvos), bet stovint ir kalbant su Uoga Uoga konsultante, spalva susilygino su mano odos atspalviu.


Kadangi esu gan poetiškos sielos žmogus, parsinešusi kremą namo, ilgai džiaugiausi haiku, kuris skirtas būtent man. O ir šiaip Uoga Uoga pakuotės man tokios gražios ir šiltos. O kur dar nauja šių kremų reklama (ją galite rasti paspaudę ČIA). Pradarius pakuotės dangtelį - matomas dozatorius. Kaip jau esu minėjusi anksčiau, priemonę vertinu itin teigiamai, kai jos nereikia kabinti pirštu. Kažkaip paprasčiau ir higieniškiau. Kad neišsiplėsčiau, pamėginsiu trumpai nupasakoti, kuo gi man patiko Uoga Uoga BB kremas Dingo Flamingas.
  • Kaip jau minėjau, itin šaunu, kad tai dozuojama veido puošybos priemonė. Labai saugu: žinai, kad nepadauginsi kremo, kad neprikris dulkių ir t.t.
  • Subtiliai graži pakuotė. Visgi esu iš tų žmonių, kurie knygą renkasi pagal jos viršelį
  • Puiku tai, kad kremas susilygina su veido oda, todėl sunku jo padauginti. O dar kur privalumas tas, kad neliks skirtingos spalvos ruožų ant žandų ar smakro linijos. 
  • Gan stabili kremo struktūra. Dingo Flamingas - gan tirštos struktūros, todėl susidėliojus taškelius ant veido - nenubėga. Užtat pradėjus skaidyti ant veido, kremas pasidaro šiek tiek skystesnis.


Svarbu paminėti ir trūkumus, kuriuos pastebėjau naudodama BB kremą iš Uoga uoga. Dabar tie trūkumai atrodo juokingi, nes su Uogos uogomis išsprendžiau didžiąją dalį problemų ir dabar labai patenkinta į darbą einu pasidažiusi tik su Dingo Flamingu (žinau, atrodau gan natūraliai, spuogeliai matosi, bet bent jau oda atrodo sveika). 

  • Labai stiprus kvapas. Negaliu pasakyti į ką panašėja šis kvapas, bet jis toks stiprus, kad kartą man net įsiskaudėjo galvą. Šiaip jau nesu jautri kvapams, bet kremo Dingo Flamingo pagrindinė nata - tikrai aštri ir jautresnei nosiai tikrai nemaloni. Kai ryte nusiprausiu veidą (tik vandeniu, nebenaudoju rytais prausiklio su rūgštimi), vietoj savo kasdien naudojamo kremo (irgi rūgštinio) tiesiai tepu Flamingą ir kremas labai greit dingsta. Labai keista, nes, kaip jau minėjau anksčiau, kvapas buvo tikrai labai intensyvus ir nedingdavo net po geros valandos.
  • Nors tekstūra ir atrodo maloni, bet ją sunku paskirstyti ant veido odos. Vietomis ji pasidaro sausa ir tiesiog sukrinta į veido duobutes, o vietomis kremas pasidaro toks skystas, kad tenka pavargti, kol jis susigeria į veido odą. Dabar pilnai pakanka Dingo Flamingo drėkinimo, kremas ant veido dengiasi lengvai. Va glostau veidą, ir tikrai nėra jokių išsausėjusių vietų ant veido. Tik švelnūs žandukai! 
  • Naudodama kremą pirmąjį kartą ant viso veido, jaučiausi tonu, dviem tamsesnė (apie mano tikrąją odos spalvą bylojo rankos). Tačiau, kaip jau minėjau anksčiau, praėjus keletui minučių, kremas susilygino su veido oda ir jo praktiškai visai nebeliko. (Nuotraukoje žemiau pažymėjau vietą, kur įtryniau šį BB kremą.) Laikausi tos pačios nuomonės kaip ir anksčiau: kremas tik labai labai lengvai maskuoja. Visi spuogeliai tikrai matosi, bet kremas ant veido susilygina ir oda atrodo matinė ir skaisti. 
  • Dirgina mano veido odą. Nežinau, galbūt tai kažkaip susiję su tuo, kad naudoju rūgštines veido priežiūros priemones, bet vieną kartą man tiesiog degė žandikaulio linija. Jokių spuogelių ar panašių problemų toje vietoje nebuvo, bet jaučiau didžiulį diskomfortą. Nebenaudojant rytais rūgštinių veido priežiūros priemonių jokių dirginimų nebeliko! Tiek aš, tiek Uoga Uoga damutės džiaugiasi, kad radome priežastį, kodėl išgyvenau dirginimą veido srityje. Tikrai nežinau, kodėl taip atsitiko (juk anksčiau tepdavau įvairias priemones ir jokių alergijų nesulaukiau), bet dabar drąsiai galiu pasakyti NAUDOSIU DINGO FLAMINGĄ IKI GALO! O vėliau galbūt ir Švytėjimą įsigysiu.

You Might Also Like

6 komentarai (-ų)

  1. Smagu, kad Uoga Uoga išleido į pasaulį ir BB kremą ir visgi gaila, jog nepatiko :) Teks susilaikyti nuo mėginimo, jei taip dirgina odą :/

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Živile, gali pamėginti nuvykti į kokią Uoga Uoga salelę. Išmėginsi, pamatysi ar ir Tau taip pat.:)

      Panaikinti
  2. Ačiū, už apžvalgą. Dabar džiaugiuosi, kad susigundžiusi šiuo BB kremu nenusipirkau.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kaip jau sakiau Živilei, pamėgink užsukti į Uoga Uoga salelę, galbūt Tau tiks ir patiks.:) Šiaip man žyyyyymiai labiau patiko O.D.A. BB kremas. Nemanau, kad rasiu, ką nors geresnio :)

      Panaikinti
  3. na va, straipsnelio pradžia buvo taip daug žadanti, o galiausiai - nusivylimas :( labai gaila. Ir beje, kažkada teko darytis rūgštinį veido valymą, tai kosmetologė neleido dar dvi dienas ant veido nieko tepti. Gal tikrai bb kremukas sureagavo su tavo naudojama priemone!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ką aš ir sakau. Šiaip naudoju nuolat ką nors ant veido, bet niekada nejaučiau neigiamo poveikio. O bet tačiau, mažu tą dieną ne taip nusivaliau veidą ar pan.

      Panaikinti