Receptai

Trumpai apie Giraffe Juice & Smoothies

14:26

Sekmadienio rytas! Vieniems jis simbolizuoja artėjantį pirmadienį (ne man), o kitiems ši diena - pati mėgstamiausia, nes galima tingėti ir džiaugtis ramuma (būtent mano atveju). Būtent tos vidinės harmonijos vedama ir esu čia. Ir noriu papasakoti apie stebuklą buteliuke. Taip taip, apie Giraffe Juice & Smoothies! Girdėjai apie Juos? Esu tikra, kad jeigu tavo atsakymas - taip, tada pritarsi, kad šios sultys - nerealios. Na, o jeigu negirdėjai, lik su manimi, supažindinsiu!


Taigi, Žirafos (na, o iš tikrųjų, Giraffe) - tai spalvingi buteliukai, kuriuose slepiasi vaisių ir vitaminų bombos. Turbūt patys puikiai suprantate, kad vaisiai - vienas iš būdų gauti mūsų organizmui taip reikalingų vitaminų. Tik čia atsiranda vienas bet: nusiplauti pirktus vaisius ne visada yra galimybė, o dar velnias žino, kokia jų vertė mūsų organizmui. Be to, kad gautum vienos dienos vitaminų normą, vaisių reikia suvalgyti visai nemažai (tik ne šiuo atveju, buteliuke galima rasti pusės arba visos dienos vitaminų normą). O kur dar limpančios rankos, apterlioti rūbai ir t.t. Puiki alternatyva - Giraffe. Kaip jau minėjau anksčiau, tai natūralių vaisių sultys arba kokteiliai. Tarp kitko, tokie skanūs, kad jų išgėręs jautiesi energingas ir laimingas! 
Dabar sveikatingumo tema - itin aktuali. Daug dėmesio skiriama sportui ir, žinoma, sveikai mitybai. Kaip jau minėjau anksčiau, vaisiai - vienas iš tiesioginių vitaminų šaltinių. Tik ne visi iš mūsų turi tinkamas priemones pasidaryti sveiką ir naudingą kokteilį ar sultis. Užtat galima užsukus į parduotuvę (šiuo atveju Rimi) ir įsigyti šią vaisių bombą už visai prieinamą kainą (~1,5 - 2,7 EUR). Giraffe projektas - trijų lietuvaičių idėja, kuri atkreipia dėmesį ir skatina sveiką gyvenseną ir patogų būdą Tavo organizmui gauti vitaminus bet kokioje situacijoje! Taigi, trumpai apie mano ragautas sultis.


Kadangi gyvename dviese, buvome du ragautojai. Justas vos tik atsukęs šį buteliuką pasakė: Žiauriai skanu. Po šitų žodžių, išplėšti buteliuką iš jo rankų, buvo labai sunku. Pirmą kartą ragavau tokias tikras ir skanias sultis. Vos paragavusi jų pradėjau šypsotis. Prisiekiu, niekada anksčiau taip nesijaučiau! Gerdama jas jaučiausi tokia lengva, sveika ir laiminga. Turiu pripažinti, jaučiausi taip, tarsi valgyčiau ananasą: gaivu, saldžiai rūgštu ir egzotiška. Be to, pirmą kartą pastebėjau toookį skirtumą: paragavus šių sulčių, supratau, kad Cido ir kiti reikalai - nieko gero


Gerdama šias sultis mintimis grįžau į kaimą: miško uogų ir obuolių skonis, nori-nenori, grąžina į visas gražias akimirkas. Vos prasukus buteliuką, pajutau švelnų jogurto kvapą. Po to sekė mano pačios mėgstamiausios uogos - juodieji serbentai! Šis smoothie man pasirodė toks artimas ir savas. Toks rūgštesnis, bet dėl to labai gaivus ir sotus (nes tirštas!). Manau, kad puikiai tiks karštomis vasaros dienomis, kada taip norisi atsigaivinti. Jeigu Jūs, kaip ir Justas labiau mėgstate saldžius gėrimus, ko gero šis Giraffe smoothie netaps mėgstamiausiu. Bet jeigu labiau panašėjate į mane ir mėgstate gaivą, tada tikrai grįšite prie šio gėrimo!


Galiausiai, Pina Colada smoothie! Po šito abu su Justu nusprendėme, kad toks kokteilis - skaniau už bet kurį alkoholinį gėrimą. Nesupraskite manęs ne taip, bet mes mėgstame kartais vakarais pasėdėti su taure vyno. Ko gero, paprotį teks keisti, nes po šio gėrimo į mūsų laukiančius gėrimus žvelgėme abejingai. Vos gurkšnelis Pina Colados nukėlė mane į pajūrį, kažkur po palme. Toks poilsio jausmas mane apėmė! Puikus vaistas nuo sunkios savaitės ir nuovargio. Tikrai rekomenduoju!

Mano pažintis su Giraffe tik prasidėjo. Esu sužavėta tokios gražios idėjos ir nuostabių skonių. Nors ir vertinu skanų ir kokybišką maistą, bet retai mintimis (dėka skonio receptorių) tenka keliauti į tas vietas, kuriose buvau ar nebuvau. Turiu prisipažinti, kad jau buvau nubėgusi į artimiausią Rimi parduotuvę, kad įsitikinčiau, jog sultys - šalia manęs. Kaip jau minėjau anksčiau, šios sultys ne tik naudingos organizmui, bet ir suteikia energijos, laimės bei vidinės motyvacijos kažką keisti. Giraffe sulčių ir vaisių kokteilių gamintojai suteikia galimybę paragauti natūralių vaisių, kurie sustiprins organizmą ir paskatins Jus nusišypsoti. Tai tikrų tikriausias džiaugsmas buteliuke! 

You Might Also Like

6 komentarai (-ų)

  1. Vos tik perskaičiau šį tavo postą, iškart lėkiau nusipirkti. Rytoj išbandysiu!:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tikrai labai skanūs glotnučiai :) Tik nesutikčiau, jog juose yra visa dienos vitaminų norma :) Ant nugarėlės rašo, kiek ir kokių vitaminų yra. Dabar neturiu buteliuko po ranka, bet kiek atsimenu, vitamino C juose daugiausia :)

    Kai gyvenau Anglijoje, tokių skanumėlių būdavo didelis pasirinkimas ir man jų labai trūko, kai grįžau į Lietuvą. Bet dabar labai džiaugiuosi karts nuo karto galėdama paskanauti šių, ir dar lietuviškų!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mane patikino, kad tame didžiajame buteliuke - pakankama vitaminų dozė parai. O tie mažesni, tai tikrai nepakankami. Bet kokie skanūs.. Ir man taip gaila, kad Lietuvoje tiek nedaug tokio tipo gėrimų. Na, bet smoothie mada visai ateina į Lietuvą, tai džiaugiuosi labai :)

      Panaikinti
  3. Kai perskaiciau si tavo post'a, tai be proto uzsinorejau paragaut siu smuciu:) Jau taip graziai ir skaniai aprasei, kad kazi ar kas atsispirs perskaites, kai nuesi i Rimi :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš vis prisimenu tą skonį ir... lekiu į Rimi. Praeitą savaitgalį buvau laiminga kaip kūdikis, nes buvo taikoma nuolaida. Tai taaaip skaniai gėriau aš jas. Net ir vaikinas savo alų padėjo į šoną ir prašė, kad geriau duočiau "Žirafų".:D

      Panaikinti