Išbandymai

Spalvotų nagų iššūkis

22:09

Aš čia visai trumpam! Pradedu įsilieti į suaugusio žmogaus (to, kuris dirba) gyvenimą. Vėl. Galbūt šį kartą su didesniais iššūkiais. Na, bet ne apie tai aš... Esu čia, nes noriu trumpai pasakyti: skelbiu sau lakuotų nagų mėnesį. Atrodo koks čia ir iššūkis, bet, patikėk, esu žiopla tuo klausimu: apsiterlioju, dreba rankos, lakui pradėjus negražiai atrodyti, nešioju jį, kol nusilupu. Žodžiu, tikra tinginė arba silpnavalė (čia kaip pažiūrėsi). Taigi, po mėnesio paskelbsiu rezultatus, kaip gi man sekėsi. O šiam kartui, kad nebūtų taip nuobodu, rodau savo naują džiaugsmą!


Žinau, man reikia naujos piniginės. Bet nagų lakas tai tooobulas. Jeigu ir tu tokio nori, siūlau užsukti į parduotuvę, kurioje prekiaujama Essence kosmetika (praktiškai į bet kurią, kurioje galima rasti kosmetikos) ir paieškoti nagų lako su užrašu Satin. Toks keistai gražus reginys ant nagų: matiškai blizgu. O ir naudoti šį produktą buvo labai lengva: šepetėlis pritaikytas neįgudusiai rankai, džiūva labai greit. Tik matau vieną: rytoj teks keisti nagų spalvą, nes kampučiai jau ima trupėti. 

You Might Also Like

6 komentarai (-ų)

  1. Visų pirma, sveikinu pradėjus dirbti :) Ir linkiu sėkmingai tęsti nagų lakavimo iššūkį! Aš esu didelė megėja, bet šiuo metu nelabai galiu, tai be galo nekantrauju kada vėl pradėsiu lakuotis :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Du kart ačiū! :) Man tai ne visada gaunasi, bet vistiek labai patinka. O ir tikiuosi, kad po mėnesio ranka bent jau šiek tiek įgus :D

      Panaikinti
  2. Sveikinu su pokyčiais karjeros srityje. ;)
    Nagų lako spalva išties labai maloni akiai, na bet ką tu čia, drėbk kokią ryškiai geltoną ar žalią, kad iš tolo matytųsi, kad spalvota. :D O jei rimtai, man irgi nusilakuoti nagus vienas vargas. :/

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. vakar paskaičiusi tavo komentarą net susijuokiau... nes nusilakavau nagus rožine spalva :D

      Panaikinti
  3. O ar naudoji ta vadinama top coat'a?
    Turetu sulaikyti nagu laka, kad greit nesiluptu :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ko tik nebandžiau aš. Ir su, ir be, bet nesilaiko man nors tu ką.:)

      Panaikinti