Kosmetikos atradimai

Nivea micelinis vanduo jautriai odai

19:58

Dar viena tinklaraštininkė, kuri pasakoja apie micelinius vandenis. Taip taip, bet prasidėjus visam tam miceliukų bumui, neatlaikiau ir... susigundžiau įsigyti. Ypač, kad tuo metu IKI parduotuvėje buvo akcija (pamenu, mokėjau ~11 litų) ir nieeeko apie micelinį vandenį iš Nivea nebuvau girdėjusi. Šiaip jau šio prekinio ženklo gaminiais dažniausiai tenka nusivilti: alergizuoja, per riebu, neskaniai kvepia. Bet dėl nepaaiškinamų priežasčių (ko gero dėl dailios pakuotės) čiupau šią veido priežiūros priemonę ir lėkiau prie kasos.


Šį micelinį vandenį naudoju, man atrodo, nuo sausio pradžios. Ir tikrai netaupau šios priemonės: naudoju kiekvieną vakarą, kada norisi švariai nuvalyti makiažą. Iš tikrųjų, kai pirkau šią veido priežiūros priemonę, vienintelis reikalavimas buvo, kad NUVALYTŲ MAKIAŽO LIKUČIUS (ir kad nebertų veido, žinoma). Skaistesnio, lygesnio ir visokio kitokio -esnio rezultato neieškojau ir nesitikėjau. Taigi, kaip jau esu įpratusi (ko gero jau ir Jus įpratinau), paskirsiu keletą punktų, kad pasakyčiau, kas man patiko naudojant Nivea micelinį vandenį.
  • Nealergizuoja. Turiu pripažinti, bijojau, kad bers veidą, nes visos ankstesnės patirtys su Nivea būtent pasireikšdavo spuogeliais ant veido. Šį kartą priemonė tikrai labai švelni ir jokių užsikimšusių porų ar alergijos požymių nepastebėjau.
  • Nedirgina akių. Nesu iš tų, kurios vieną priemonę naudoja akims valyti, o kitą veido makiažui (o galėčiau to išmokti). Taigi, dažniausiai perku net ne veido, o akių makiažo valiklius. Kai pradėjau naudoti šią priemonę, kurį laiką apeidavau akis, nes maniau, kad griauš ir panašiai. Anaiptol, šis miceliukas puikiai nuvalo akių makiažą be jokių papildomų skausmų.
  • Bekvapis. 
  • Pigus. Nenoriu pameluoti, bet pilna kaina nesiekia 6 EUR. Jeigu Biodermos kaina dar galima suabejoti, tai ši priemonė įkandama daugumai.
  • Patogi pakuotė. Tiek dozuoti labai lengva, tiek lengvai pastebi, kada priemonė baigsis. Nesu tikra kaip būtų su transportavimu (ar neišbėgtų), bet laikant stacionariai viskas absoliučiai patogu.

Minusų nepastebėjau. Tik, turiu pastebėti, kad šią priemonę aš naudoju makiažo likučiams valyti. Mano vakaro rutina atrodo taip: nuplaunu veidą vandeniu, nuvalau miceliniu, nuvalau pieneliu, tada naudoju prausiklį ir užtepu kremą. Nors micelinis vanduo gali būti naudojamas kaip pakaitalas vandeniui, vistiek jį nuplaunu. Nesinori turėti cheminės medžiagos (nekalbu apie kremą) ant veido. Be to, gavau tokią rekomendaciją iš vizažistės. Jos asmeninė patirtis parodė, kad net ir švelniausia priemonė gali alergizuoti. Taigi, nenoriu rizikuoti savo jautria oda. 

Man tikrai patiko šis micelinis vanduo iš Nivea. Niekada nebandžiau brangesnių brand'ų, o ir nemanau, kad verta. Turiu pripažinti, dabar kur kas lengviau sekasi nuvalyti makiažą. Ypač akių! Labai džiaugiuosi, kad pagaliau rytais matau ne pajuodusius, nutrintus paakius, o švarias ir žibančias akis. 

You Might Also Like

4 komentarai (-ų)

  1. O man visiškai nepatiko šis Nivea, gal kad turėjau su kuo lyginti, bet jis man pasirodė apsunkinantis odą :) o mano favoritas iš pigesnių - L'oreal

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ha, geras. O tu jį nuplauni panaudojus? Nes aš tik nuvalau, tai jokio apsunkimo nejaučiu

      Panaikinti
  2. O aš Nivea nebandžiusi, tik L'oreal, Rasa, Bioderma ir dabar naudoju Eucerin :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man tai patinka. Bet kaip jau sakiau, aš nuplaunu visada jį po naudojimo :)

      Panaikinti