Kosmetikos atradimai

Lūpų pieštukai iš Essence

16:18

Dar viena naujovė mano kosmetinėje - lūpų pieštukai. Anksčiau mano kosmetikos ritualus sudarė pudra ir blakstienų tušas. Kuklu, ane? Užtat šiuo metu nepraleidžiu progos paryškinti akis šešėliais, o lūpas pieštuku. Bent jau ypatingomis progomis. Kaip sakoma, kad jau kartą parodė, kaip pasidažyti, tai norisi ir išmokti. Taigi, radau pigų, bet gan kokybišką variantą savo lūpoms! 


Šiuos lūpų pieštukus stebėjau ilgai: apie juos rašė įvairios tinklaraštininkės, fotografavo merginos, kurios užsiima makiažais. Taigi, paveikta visų tų reklamų, įsigijau ir aš. Parlėkusi namo iš karto puoliau dažytis lūpas ir... man patiko! Kadangi šią akimirką esu ligota (veidą išbėrė, nosis varva), naujų nuotraukų nebus. Bet makiažą su vienu iš šių pieštukų (05 Soft Berry) galite pamatyti ČIA. Man labai patinka...
  • Pieštukai minkšti. Pats pirmas brukšt toks kietesnis, bet po to taip malonu ir faina tepti! Be to, labai lengva formuoti linijas. 
  • Spalvos ryškiai matosi ant lūpų. Mano nuomone, šį pieštuką galima naudoti ir be lūpdažio (kaip aš ir darau). Jis ne tik paryškina lūpas, bet ir atrodo kaip lūpų dažai (ypač kai užtepi lūpų blizgesio).
  • Gan ilgai laikosi. Iš tikrųjų, 05 Soft Berry nusivalgiau gan greit (per porą valandų), bet 12 Wish Me Rose laikėsi visą vakarą kol laiką leidau koncerte.
  • Gražios, žemės spalvos. Tokios kasdieniškos, neįpareigojančios ir mano. Na, o toms, kurios mėgsta ryškesnes spalvas, šie lūpų pieštukai būtų puikus pagrindas lūpų dažams.
  • Absoliučiai prieinama kaina, kažkas apie 1 EUR. Taigi, jeigu ir nepatiktų, nebūtų didžiulio nusivylimo. 
Jokio nusivylimo. Kvepia kaip ir didžioji dalis pieštukinių priemonių, yra minkštas, kaip man ir patinka. Žodžiu, dar vienas džiaugsmelis mano kosmetinėje. Makiažo pagrindą, kuris labai patinka, turiu, lūpų pieštukų turiu, šešėlių paletę (apie kurią vėliau papasakosiu) irgi. Taigi, baigiu susikurti visą man reikalingą makiažo priemonių sistemą. Bet apie tai vėliau...



Taigi, mano kolekcija su pavadinimais (iš kairės į dešinę): 11 In The Nude, 08 Red Blush, 06 Satin Mauve, 05 Soft Berry, 07 Cute Pink (du vienodi iš eilės) irrr 12 Wish Me a Rose.


O kuris Tau gražiausias? 

You Might Also Like

14 komentarai (-ų)

  1. Aš irgi turiu tris Essence lūpų pieštukus, išbandytas dar tik vienas, bet kolkas nuomonė tik gera :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš tai vis dar pratinuosi prie ryškių lūpų. Į darbą vis dar nesiryžtu eiti (nes tingėčiau atnaujinti makiažą), bet ateities planuose numatyta ir tokia avantiūra :D

      Panaikinti
  2. Grazios spalvos, o ant rankos gerokai ryskios atrodo :) Man pirmoji patinka. As dar neturiu savo kosmetinej nei vieno lupu piestuko, bet vis matau kokie populiarus jie tampa siuo metu :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mane makiažo kursuose mokė, kad nedengtume lūpdažio ant "plikos" lūpos. Neva geriau laikosi, kai viskas pradedama nuo pieštuko ir pan. Šiaip tai tiesa. Pati dar pernai pirkau vienus lūpų dažus, kurie nesimatydavo ant lūpų, bet su pieštuku jie tarsi atgimę! :D

      Panaikinti
  3. Man taip pat patinka šie lūpų pieštukai, tikrai gera kokybė už tokią mažą kainą :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. As niekad nenaudodavau jokiu lupu piestuku, tad pirmajam bandymui nusprendziau isigyti is Essence ta nude, ir visai nieko, galetu dar siek tiek ilgeliau laikyti, bet siaip esu patenkinta, tikrai kaip uz tokia kaina, tai geras produktas :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tiesa. Norisi tos kokybės vistiek, kad ir kaip pigiai pirktum priemonę. Kita vertus, bent jau keletą valandų tikrai tikrai išsilaiko, tai manau visai neblogas laimėjimas. Na, žinoma, nebent varai į kokias vestuves ar gimtadienį, kur nuolat ką nors gurkšnoji ir kramtai. Tada jau būtų irzlu save nuolat tempti į mergaičių kambarėlį, kad pasitaisytum savo makiažą.

      Panaikinti
  5. Aš irgi turiu kelis, man tik norėtųsi, kad Essence dar išleistų kokį tamsiai bordo atspalvį :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man atrodo, kad jie išklausys Tavo norus! :) Gal ne šiandien, bet turėtų būti. Jie vis plečia, plečia savo kolekciją, todėl nesistebėčiau, kad kokią dieną lentynose rastumėm net ir avangardinius atspalvius lūpoms.

      Panaikinti
  6. Turiu du ir įspūdis tikrai neblogas :) Bėda tik ta, jog jie labai minkšti, dėl to greit susinaudoja ir galiukas greitai praranda forma, o drožiasi kažkaip prastai. Bet už tokią kainą, negali skųstis :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš kiek drožiau, visai puikiai sekėsi. Gal tavasis buvo nukritęs ar pan.?

      Panaikinti
  7. Aš turiu ir beveik visus šiuos pieštukus ir man jie yra tobuli!! Tikrai kai palygini kainą ir kokybę geriau nerasi :)))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ką ir sakau! Kažkada bandžiau Make up foreverio pieštukus lūpoms, tai tikrai buvo geresnis ir ilgesnis rezultatas, bet čia visą paletę Essence gali nusipirkti už vieno MUF pieštuko lūpoms kainą :D

      Panaikinti