Kosmetikos atradimai

Catrice Eye Brow Stylist antakių pieštukas

21:28

Praeitą pirmadienį turėjau galimybę pabendrauti su profesionale vizažiste apie makiažo gudrybes. Vienareikšmiškai nusprendėm, kad vienas iš pagrindinių akcentų gražaus makiažo kelyje - antakiai. Būtent antakiai formuoja ir pabrėžia veidą, budina veidą. Bet apie susitikimą papasakosiu vėliau! Dabar noriu papasakoti apie naujieną mano grožio lentynėlėje - atankių pieštuką iš Catrice.


Turbūt žinote, kad su antakiais reikia elgtis labai atsargiai. Jeigu bus pasirinkta kiek per tamsi spalva - mergina taps Brežnevu. Turiu prisipažinti, dažnai gatvėse sutinku merginas, kurių veidų net nesimato per... antakius! Nereikia taip daryti. Bet ir ne apie tai aš. Iš tikrųjų, jau kokius du - tris metus naudoju antakių šešėlius iš Essence. Man jie labai patiko ir vis dar patinka. Kaip tik į antakių pieštukus žiūrėjau labai neigiamai, nes maniau, kad bus sunku skaidyti priemonę. Pasirodo, kad klydau. Su pieštuku paryškinti antakį - net lengviau! Tereikia gražiai paryškinti antakį, jį nuspalvinti ir iššukuoti šepetėliu. O tada jau visą dieną jaustis gražia.


Pati naudoju Don't let me brown atspalvį. Toks gan šviesus, manau, kad tinkamas ir blondinėms. Bet ir pati neatsisakau į namus neštis šviesius atspalvius, nes pati esu pakankamai šviesi. Ir ką, puikiai tinka: atrodo natūraliai, o ir veidelis ryškesnis. Tik tas pirmasis naudojimas buvo gan sudėtingas, nes priemonė tepėsi gan sunkiai, na, bet dabar - vienas malonumas.

Man ši priemonė pasirodė verta dėmesio, nes...
  • Puikiai užpildo tarpelius antakio linijoje. Antakių formavimo priemonių pagrindinė funkcija  ir yra sukurti iliuziškai tvarkingus antakius. Taigi, pliusas šiai priemonei.
  • Pieštukas yra su šepetėliu. Tai pirmoji mano naudojama priemonė, kuri turi šukeles antakiams. Iš tikrųjų, tai yra labai patogu, nes priemonės perteklius yra iššukuojamas. Jau anksčiau minėti šešėliai kartais nutrupėdavo, nes nesugebėdavau nuimti pertekliaus.
  • Puikiai fiksuota priemonė. Omenyje turiu tai, kad priemonė nenubyra, nenuvarva ir panašiai. Jeigu užtepei priemonę, tai ji ten ir liks. Nekalbu apie kraštutinumus, kai priemonė yra trinama: jeigu trini, tikrai ją nuvalysi.
  • Paprasta naudoti. Turiu pripažinti, maniau, kad bus sudėtingiau naudoti pieštuką. Visgi, turėjau progą įsitikinti, kad tai - paprasčiau, negu naudojant antakiams skirtus šešėlius. Pats pieštukas labai minkštas, todėl puikiai piešiasi tiek ant odos, tiek ant plaukelio.
  • Saugi ir kokybiška pakuotė. Tikrai nenudažys kosmetinės kraštų, nes priemonė užsidaro kokybiškai. Be to, pati pakuotė man minimalistiškai žavi. Sidabrinė spalva sukuria brandos įvaizdį, o ruda pakuotė tik ir atspindi pieštuko spalvą.
Visgi, pastebėjau ir minusą...
  • Trumpai laikosi. Ryte nusipiešus antakius, vakare grįžtu vėl be jų. O nešiotis pieštuką į darbą nesinori. 


Priemonė man patinka ir tikrai ją naudosiu toliau. Bent jau trumpesnėms išvykoms, nes ilgų ši priemonė paprasčiausiai neištvertų. Ar kartosiu antrą kartą? Antakių pieštuką - taip, būtent šį - ne. Pieštukas - tikrai paprastesnė priemonė negu šešėliai vien dėl to, kad nereikia galvoti iš kur gauti dar vieną šepetėlį, kuris būtų skirtas antakiams. Toms, kurios neturi šepetėlių kolekcijos, antakių pieštukas bus išeitis, na o aš dar išmėginsiu ir antakių formavimo želę.

You Might Also Like

6 komentarai (-ų)

  1. Aš esu lygiai tokios pačios nuomonės kaip ir Tu: man pieštuku naudotis daug patogiau ir lengviau nei šešėliais :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aišku, jeigu pieštukas yra kietas (kažkada tokį turėjau iš Mary Kay), tada daaar didesnis vargelis būna. Galbūt dėl to ir privengiau tokių priemonių ant savo veido... Bet gyveni žmogus ir mokaisi

      Panaikinti
  2. Pamėginkite užtvirtinti nudažytus antakius skaidria (arba su spalva) antakių žele - turėtų laikytis tikrai ilgiau :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš irgi taip manau, bet kažkaip nesinori papildomai investuoti tiek laiko, tiek pinigėlių. Ypač kai rytai yra tas laiko tarpas, kada viską darai ko ne automatiškai ir GREITAI :D

      Panaikinti
  3. O kiek to laiko?.. Brūkšt, tik kelios sekundės ir viskas :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nu jo, tiesa. Bet aš dažniausiai net ir blakstienas pamirštu pasidažyt :D Ir tik išėjus pagalvoju, kad pamiršau...

      Panaikinti