Kosmetikos atradimai

Catrice All Matt plus skystas makiažo pagrindas

20:01

Kaip man patinka dažytis! Bet ne dėl to, kad tada jaučiuosi gražesnė, o dėl paties proceso. Tas tepliojimasis - man kaip meditacija. Tik vienas dalykas... taip sunku rasti sau tinkančią priemonę, kuri nekimštu porų, nealergizuotų ir atitiktų veido atspalvį. Taip ir ieškau, nei daug, nei mažai, apie penkerius metus. Pamenu, pirmąją rimtą pudrą įsigijau tik išleistuvėms (bet ir taip po to ilgą laiką nieko netepiau ant veido). Užtat dabar einant į darbą norisi turėti lygų ir gražų veidą. Dėl tos priežasties užsukau į Eurokos, kur konsultantė man pasiūlė Catrice All Matt makiažo pagrindą. Per daug nesipriešinau ir parsinešiau į namus.


Pirmasis naudojimas buvo netikęs: netiko ir nepatiko (taip tiesiog). Bet buvau priversta suteikti antrą šansą (reikėjo pasipuošti, o kito makiažo pagrindo neturėjau), kuris ir pakeitė mano požiūrį. Nuo tada All Matt tapo mano favorite (nenuostabu, kad namuose jos yra dvi). Be to, tai pirmasis makiažo pagrindas iš Catrice! Turiu pripažinti, tai puiki pažintis su vokiškos kosmetikos gamintojais. 

Esu suinteresuota trumpai papasakoti apie šį makiažo pagrindą (manau, kad tau tai bus įdomu). Tai priemonė, kuri sukuria antrą, nematomą odą. Puikiai tinka toms, kurių veidas linkęs į blizgėjimą, nes yra be aliejų ir suteikia matiškumą. Nekemša porų. Neblogai maskuoja. Gan ilgai išsilaiko ant odos. 

Kokie mano pastebėjimai naudojant Catrice All Matt?
  • Ir iš tikrųjų, makiažo pagrindas nenaudojant bazės išsilaiko visą dieną. Tiesa, mano veidas nėra labai riebus, todėl negaliu pasakyti kaip tai veiktų ant merginos, kurios veidas yra linkęs į blizgėjimą.
  • Tikrai gerai maskuoja. Mano veidas - tarsi žemėlapis. Turiu įprotį spausti spuogus, todėl nieko nenustebinsiu pasakiusi, kad turiu nemažai randų. Naudodama šią priemonę pastebėjau, kad veidas atrodo lygus (vien dėl spalvos) ir sveikai gražus. Na, žinoma, išskyrus iškilusius spuogus ar šašus, jų niekaip nepaslėpsi.
  • Ant veido All Matt atrodo tikrai natūraliai ir sveikai. Pamenu, anksčiau naudojau priemones su kuriomis jausdavausi svetima pačiai sau. Tai spalva ne ta, tai maskavimas ne toks, kokio tikėjausi. Tik ne šį kartą.
  • Jeigu naudojama su saiku, nekemša porų. Užtat panaudojus ilgesnį laiką, pastebėjau keletą naujų spuogelių. Nesu tikra ar tai būtent dėl skystos pudros, bet pradėjus naudoti šią priemonę reguliariai, iš naujo susidraugavau su spuogeliais.
  • Labai prieinama kaina. Makiažo priemonės iš Catrice pasižymi labai sveika kaina. Už šį makiažo pagrindą mokėjau ~8 EUR. Nesu tikra ar už panašią kainą galima rasti ką nors geriau.
  • All Matt - gan tiršta priemonė. Bet taip patogiai tiršta. Labai lengva priemonę paskirstyti ant veido. O ir paskirstytas ant veido makiažo pagrindas atrodo lengvai ir natūraliai. Tik priemonė gan greit naudojasi. Naudoju vos dvi savaites (praktiškai kasdien), o spėjau sunaikinti 1/4 priemonės.

Kaip jau pastebėjote, tikrai grįšiu prie šio makiažo pagrindo (tik šį kartą šviesesnio). Man patinka tai, kaip atrodau naudodama šią priemonę. Kaip jau minėjau anksčiau, nebijau, kad veidas aplinkiniams panašės į kaukę. Negana to, turiu pripažinti, kad tikrai tokio gero efekto nesitikėjau iš Catrice. Dėl kažkokių vidinių motyvų maniau, kad Catrice ir panašaus tipo kosmetika - nekokybiška ir skirta tik pažaisti. Oi kaip klydau! Bet kokiu atveju, dar kartą įsitikinau, kad geriau susipažinti, negu vadovautis vidiniais įsitikinimais.

Na, pabaigai ir mano veidelis su makiažo pagrindu. Nesitikėkit kažko fashion, padariau selfie sėdėdama balkone, todėl nei ypatingų šukuosenų, nei gražiausių suknelių nevilkėjau. Kita vertus, jaučiuosi graži ir tokia! Ir taip, mano balkonas jau tapo darželiu.



You Might Also Like

15 komentarai (-ų)

  1. O geras dėl to pudros šepetėlio! Nė nebūčiau atkreipus dėmesio. Seniau esu turėjus šios pudros senesnę versiją (be plus :), tai ji buvo su dozatorium paspaudžiamu. Šita fainiau atrodo. Manau, reikės įsigyt, kaip tik ieškausi naujos pudros :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikrai rekomenduoju! Negaliu šimtu procentų atsakyti už patikimą/nepatikimą, bet man ši priemonė - ideali, lyginant su tuo, ką bandžiau (žinoma, dar daug ko ir nebandžiau :D)

      Panaikinti
  2. Mane ir sudomin ši pūdra ir ant veido gan neblogai žiūrisi ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tokia tikrai matinė ir graži spalva.:) Tikrai rekomenduoju išbandyti! :)

      Panaikinti
  3. Suanaudojau ne viena sios pudros megineli. Ir tikrai manau, kad sekanti pudra bus sita. Tik jei tu "susidraugavai" su spuogeliais, manau man irgi iskils si problema. Nes oda labai linkus kimstis....

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš nesu tikra ar čia pudros įtaka. Mane atėjus pilnačiai (mistiškai skamba :D) visada paberia spuogais. Čia kaip ir prieš PMS, tai realiai nuolat turiu kovoti su tais "brudais". Negana to, pastaruoju metu maitinausi pieno produktais, kas irgi nėra gerai mano veidui. Bet Maximoj buvo nuolaidos sūreliams, tai neatsispyriau! :D

      Panaikinti
  4. Labai labai dailiai atrodo galutinis rezultatas ;)
    O nuotrauka su veiduku labai faina. Jokių pasipuošimų ir specialių suknelių ir nereikia :) Gražu ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Svarbiausia, kad nenaudojau jokių skaistalų, kamufliažų ir panašių priemonių. Tik skysta pudra. Ai, dar antakius buvau paryškinusi, nes važiavom su vaikinu link miesto. Bet labai mane džiugina šis variantas.:) Iš pradžių tikrai galvojau, kad nebeisiu į Eurokos, nes man "įsiūlė" kažkokį netikusį produktą. Ir va, dabar giriu jį :D

      Panaikinti
  5. Kazkodel man nemeta tavo blogo i naujienas, tai taip pasigedau tao straipsniu :) Gera sugristi ir atsigriebti :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Čia matyt nustatymai kažkaip su tuo "kovoja".:D Aš nesu tikra nuo ko tai priklauso, bet būna ir man, kad dingsta tiek blogger sistemoje, tiek facebook'e naujienos, kurių aš nuolat ieškau..

      Panaikinti
  6. kurioj parduotuveje pirkai?

    AtsakytiPanaikinti
  7. Labai laiku apžvalga, kaip tik šiandien mąsčiau, jog atėjo laikas išmėginti kurį nors makiažo pagrindą iš Catrice ar Essence :) Kadangi prijaučiu matinėms pudroms, ši turėtų būti kaip tik!

    AtsakytiPanaikinti
  8. tvirtai uzsukit ir stipriau truktelkit dangteli.. rasit dozatoriu :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kaip žvengiu, rimtai!!! :D Pas mane sulipę viskas buvo, tai nėjo :DD dabar pakrapščiau ir voilia :D

      Panaikinti