Kosmetikos atradimai

AVON Gel Finish nagų lakas

14:18

Kaip gyvenat? Aš tai mokausi, mokausi. Naujas darbas reikalauja naujų žinių. Dėl tos priežasties jau šeštą šeštadienį leidžiu ne kur kitur, kaip savęs tobulinimo kursuose. Ir ką, vienintelis ryškus mano akcentas šiuo metu - nagai. Turbūt pamenate, kad pažadėjau sau šį mėnesį mokytis, kaip naudoti nagų laką. Ir ką, sekasi visai neblogai! Jau kitą savaitę parodysiu visą savo mėnesio spalvų racioną. Na, o šiandien trumpai papasakosiu apie vieną iš atradimų - Avon nagų laką.

Avon kosmetiką prisiminiau tik prieš Kalėdas, kada įsigijau vonios putas - besmegenius. O tai kvepėjo vonia, o tai turškiausi vonioje kaip vaikas. Bet ką, turiu pripažinti, maži dalykai vis dar mane džiugina (ko gero taip laimingai nugyvensiu ir likusį savo gyvenimą). Na, o prieš tai su Avon kosmetika bendravau gal kokioje... aštuntoje - devintoje klasėje. Juk norėjosi išbandyti kažką naują neinvestuojant daug į kosmetiką. Ir ką, dabar vėl džiaugiuosi prasiplėtusiu savo kosmetikos krepšeliu. Žodžiu, nebesileidžiu į kalbas ir dėmesį skiriu Gel Finish nagų lakui.


Taigi, kuo man patiko/ nepatiko ši priemonė?
  • Pats didžiausias pliusas - ilgai laikėsi. Penkioms dienoms pamiršau, ką reiškia nagų lakavimas. Visus šį mėnesį naudotus nagų lakus teko valyti kas antrą dieną, todėl ši alternatyva iš Avon man palengvino gyvenimą. Ir šiaip galvojau, kad mano nagai - kosminiai ir joks nagų lakas nesilaiko ilgiau negu dvi dienas. Taigi, likau maloniai nustebinta.
  • Labai graži spalva. Tokia tamsiai raudona (originalus pavadinimas - Very Berry), žemiška spalva. Aišku, valant nagų laką, rankos nusidažo raudona spalva. Dėl to sunkaus spalvos nuėmimo nuo nago ir pirštų, labai nemėgstu ryškių dangų lakų. 
  • Užtenka vos vieno sluoksnio nagų lako. Labai intensyvi spalva, todėl užtenka užtepti vos vieną sluoksnį ir nagai atrodys nuostabiai. Tik pastebėjau, kad užtepus vieną lako sluoksnį, nagas neatrodo dengtas geliu, o užtepus antrąjį - matyti gelinis efektas. 
  • Man šiek tiek per skysta tekstūra. Didžiąją mėnesio dalį naudojau tirštesnius nagų lakus, todėl šis buvo kitoks. Šiaip nagų lakas pasiskirstė gražiai, bet keletą nagų turėjau persilakuoti, nes užtėškiau per didelį kiekį lako. Aišku, įpratus naudoti skystesnius nagų lakus, to net nepastebėtumėte (kaip jau minėjau, aš esu absoliučiai šviežia šitame reikale).
  • Džiūsta greit, bet nuėjus miegoti vistiek nusiguli nagų lakas. Tai tikrai puiki alternatyva, kai kur nors skubi. Tik... kai eisi miegoti, gali tikėtis, kad atsikėlus ant nagų rasi patalynės žymes. Aš nesu tikra, kodėl taip nutinka, bet galiu laukti dvi - keturias valandas, kol nagų lakas tikrai tikrai nudžius, bet vistiek ryte rasiu nugulėjimo žymes. 
  • Šepetėlis nėra pats patogiausias. Išmokau nagus lakuoti trumpu ir kietu šepetuku. O bet tačiau, Avon Gel Finish nagų lakas turi ilgesnį (tokį kaip įprasta) teptuką. Taigi turėjau iššūkį neišterlioti nagų. Sekėsi gan neblogai! Žinoma, jeigu reikėtų rinktis tarp trumpo ir ilgo šepetėlių, savo širdį atiduočiau trumpam. Visgi, toks čia ir trūkumas... Jeigu moki lakuoti nagus, manau, kad bus patogu, bet jeigu esi tokia žiopla kaip aš, gali prireikti įdėti pastangų.
  • Gan didelė kaina. Pilna nagų lako kaina - 5,70 EUR, bet kataloge skelbiama nuolaida ir nagų lakas kainuoja 3,99 EUR. Lyginant su kitais kokybiškais nagų lakais, kaina galbūt ir neatrodo bauginanti, bet už tokią pačią kainą (kalbu apie kainą be nuolaidos) galima įsigyti dvi kūno dulksnas. 

Taigi, apibendrinant galėčiau sakyti, kad Avon nagų lakas spėjo tapti vienu mėgstamiausių mano kolekcijoje (kitą savaitę papasakosiu apie visus per mėnesį išmėgintus nagų lakus): graži, moteriška spalva, ilgai laikosi, greit džiūva. Tarp kitko, penkias dienas laikėsi be jokio nagų lako pagrindo! Ko gero naudojant ir jį, naudojimo laikas dar prasitęstų (reikės išbandyti). Be to, merginos mano aplinkoje šį nagų laką įvertino kaip labai kokybišką ir patogų naudoti. Dabar suprantu, kad gyrė ne be reikalo. 

You Might Also Like

8 komentarai (-ų)

  1. Nuostabi spalva! Man šie Avon lakai irgi patiko, ypač dėl to, kad ilgai laikosi :) o tas patalynės žymes (man kartais taip irgi nutinka, manau jog dėl to, kad per storai užtepu lako) sprendžiu kitą rytą užtepdama viršutinį lako sluoksnį :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. As irgi megstu Avon nagu lakus :) o sita spalva tai tobula! As ismokau nebelakuoti nagu pries einant miegoti, nes visuomet atsikeldavau su tom patalynes zymem, tai nusprendziau, gana, jei imanoma nusilakuoju pirmoj dienos pusej ar vakarejant, bet taip gerokai likus laiko iki miego :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O tokiais atvejais, kai nagus lakuoju vidury dienos, susiduriu su kita problema: visada susirandu, ką veikti :D O tada jau turbūt įsivaizduoji, kas būna.

      Panaikinti
  3. Atsakymai
    1. Labai labai. Tokia man. Tik nežinojau, kaip ją apibūdinti. Tai dabar savo vaikinui ir kartoju, kad įsimintų, kad ne raudona, o vyno spalva :D

      Panaikinti
  4. Spalva tikrai labai grazi :)
    Pabandyk nagu valikli, kurio buteliuke yra kempinele. Reikia tiesiog mirktelti naga i buteliuka ir nagu lakas nusivalo, o ir pirstai nera isteplioti buvusio nagu lako spalva :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš ieškojau šios priemonės, bet neradau VCUP'o Eurokose. O baeris kame, pamenu nuėjom su draugu, tai visos pardavėjos jam skyrė dėmesį, o kai paklausiau, kur nagų lako valikliai, tiesiog parodė ranka į kurią pusę eiti :D

      Panaikinti