Dienoraštinis pokalbis

Ypatingos dienos ypatingi asmeniškumai

14:25

Daugeliu atvejų išmokau kažko nepasakoti, kažką nutylėti, kažkada užsimerkti. Tik ne šiandien. Šiandien yra ta diena, kai galiu sau leisti pasinerti į asmeniškumus, kurie trunka nei daug nei mažai... beveik dvidešimtmetį. Šiandien mano draugės, mano sesers, mano kito, to metafizinio, psichologiškai artimo, gimtadienis.


Draugo sąvoka sieja bendrystę, draugystę, bendrus interesus ar naudos jausmą. Mus sieja gerokai daugiau. Kartu susiformavęs charakteris, kuris užpildo vienas kitą. Nuolatinio jutimo, kad Julija - šalia jausmas (net kai mus skiria šimtai ar tūkstančiai kilometrų, net kai savaitę ar mėnesį nebendraujame). Net susiformavęs bendras sėkmės - nesėkmės ir laiko tėkmės jausmas. Net bendras grožio, ramybės, poreikių ir t.t. suvokimas. O kur dar visos kartu išgyventos akimirkos.


Taip, aš turiu draugų, turiu pažįstamų, turiu šeimą ir t.t. Bet Julija netelpa į nei vieną iš grupių. Ji yra kitas aš (šizofreniškai skamba, žinau). Ji yra žmogus su kuriuo gyvenau, su kuriuo išgyvenau praktiškai visas gyvenimo sėkmes. Iš tikrųjų, tai ji ir yra žmogus iš kurio semiuosi energijos, pozityvumo, ryžto. Visgi kartu, bet atskirai mes mokomės gyvenimo ir visų tų gražių situacijų smulkmenų. Mes kalbamės ir dalinamės savo gyvenimais. Na, o jeigu ir nesikalbam, vistiek viena kitą suprantam. Žinau, kad daugelis gali sakyti, kad turi tą patį, bet tai yra gerokai stipriau. Esu be galo dėkinga gyvenimui, kad turiu savo žmogų.



Gimtadieniai ypatingi tuo, kad per juos priimame sveikinimus ir įvairius linkėjimus. O šį kartą aš nežinau, ką palinkėti. Žinau, kad noriu tik vieno: kad Tu visada šypsotumeis. Kad į sunkumus žiūrėtum kaip į išbandymus, o ne stabdžius. Kad net ir už tūkstančių kilometrų nesijaustum vieniša. Kad ir toliau įžvelgtum smulkmenas ir jomis džiaugtumeisi. Nebijok pasididžiuoti savimi ir daryk tai, ką moki geriausiai (praktiškai viską). Juk Tu žinai, kokie svarbi man esi. Būk laimingiausia.

You Might Also Like

2 komentarai (-ų)