Internetinės parduotuvės

Trečiasis užsakymas iš iherb.com

14:04

Šiandien aš atėjau čia su labai saulėta nuotrauka! Nuotrauka, kurioje - išbandymas man... vitaminai! Esu iš tų žmonių, kurie dažniausiai pamiršta išgerti vitaminus, o ir gerdama juos jaučiuosi kaip ligonė. Tiesiog toks įsivaizdavimas vyrauja mano galvoje. 

Iš tikrųjų, tai jau trečiasis mano užsakymas iš internetinės parduotuvės iherb.com (apie šią parduotuvę pasakojau gerokai anksčiau ČIA). Kaskart nuėjus į paštą džiaugiuosi dėžutėmis, kurias pašto darbuotoja atiduoda man! Ši siunta tapo ko ne simboline... atsiėmiau ją vasario 14-ąją dieną! Išpakavusi radau būtent tai, ką ir užsisakiau (laukiu kokios nors įsivėlusios klaidos, kai gausiu ką nors dovanų, esu girdėjusi apie tai). Pirmoji džiugesio banga kliuvo natūraliems makaronams su čederio sūrio padažu. Bet jie jau tik istorija, kurią mena fotografijos mano instagram paskyroje. Na, o visa kitą - tai apie ką norėčiau papasakoti Jums, gražuolės!


Pirmiausia, NIMBAMEDŽIO LAPŲ TABLETĖS. Apie jas sužinojau skaitinėdama vinted forume temoje apie spuogų gydymą. Viena moteris teigė, kad nimbamedžio lapai valo toksinus iš organizmo, taip padėdami kovoti su veido odos problemomis. Tiek žinodama jau susidomėjau šiuo vaistiniu preparatu. Bet tai dar ne viskas. Pasirodo, kad šio augalo lapai gali padėti išvengti daugybės problemų. Kokių?
  • Nimbamedžio tabletės mažina plaukų slinkimą bei jų riebalavimąsi. Mažina pleiskanas.
  • Stiprina nagus.
  • Padeda gydantis akne problemas, egzemą, odos grybelį.
  • Gerina bendrąją organizmo būklę.
  • Gerina žarnyno veiklą. Mažina skrandžio ir žarnyno negalavimus. Naudingas tiems, kurie jaučia skrandžio spazmus, kai junta nervinę įtampą (būtent man!)
  • Padeda šalinti toksinus.
Neblogai, ką? Kol kas naudoju šias tabletes tik penktą dieną. Ko gero labiausiai šios tabletės man patinka dėl to, nes nebejaučiu pilvo pūtimo! Anksčiau vos kažką suvalgiusi, jausdavausi nemaloniai: išsipūtęs pilvas, tempimas pilvo apačioje. Jau buvau nusiteikusi keliauti pas gydytoją ir ieškoti problemos, kuri ėmė ir pradingo! Kol kas odos būklės pagerėjimo nejaučiu, bet esu įsitikinusi, kad tam reikia daugiau laiko.
(Informacija iš čia ir čia).

Na ir NAKVIŠŲ ALIEJAUS TABLETĖS. Kadangi mano mėnesinių ciklas - pastovios kaip saulėtos dienos Lietuvoje, ginekologė pasiūlė išbandyti ką nors natūralaus. Mažu padės... Pamačiusi šio vaistinio preparato kainas vaistinėse, delsiau juos įsigyti. Visgi bedarbio kišenei ~15 EUR už neaiškios kilmės tabletes be proto daug. O dar kai pagalvojau, kad ko gero vistiek neprisiversiu jų gerti, o tiesiog numesiu į savo vaistų maišelį. Pasižvalgius iherb.com, radau tas pačias tabletes tris kartus pigiau ir pagalvojau: bent jau liks iš ko nusipirkti ką nors skanaus. Taigi, kodėl moterų ligų gydytojai rekomenduoja būtent nakvišų aliejų?
  • Padeda normalizuoti menstruacijų ciklą arba palengvinti menstruacijos problemas. Be to, tai vienas iš natūralių vaistų mėnesinėms palengvinti. Rekomenduojamas ir moterims, kurios vartoja kontraceptines tabletes arba kitų hormonų kursą.
  • Kaip ir nimbamedis, nakvišų aliejus stiprina nagus bei plaukus. Prisideda prie odos skaistumo ir prisideda prie jaunatvinių spuogų ir kitų odos problemų gydymo.
  • Pasižymi nuotaiką gerinančių efektu!
  • Reguliuoja spaudimą bei didina atsparumą infekcinėms ligoms.
Turiu pripažinti, pagaliau pasijutau normaliai. Mane kankinusios hormonų bangos baigėsi ir pagaliau tapau savimi! Kol kas tik tokį skirtumą ir pajutau. Paskaičius atsiliepimus, atrodo, kad po mėnesio, kito (visgi natūralus preparatas) tikrai pajusiu daugiau teigiamų pokyčių savo organizme.
(Informacija iš čia ir čia)

Makaronai buvo labai skanūs. Prie vitaminų gėrimo ritualo bandau priprasti. Iš tikrųjų, geresnė savijauta skatina nenuleisti rankų. Visgi iki pavasario norisi sustiprinta nagus ir pagerinti odos būklę. O kur dar vargšai plaukai, kurie iškentė visus šalčius! 

P.S. Į mano namus jau keliauja dar viena dovanėlė Jums! Kol kas nenoriu išduoti kokia. Na, tikiuosi kovo mėnesį pamatysite kas ir kaip!

You Might Also Like

10 komentarai (-ų)

  1. Labas, esu girdėjus, kad nimbamedžio aliejus padeda nuo aknės ir nusipirkau ekologišką jo aliejų iš uogauoga.lt. Na bet jau kvapas tai ne iš tų, kuriuos mano ir mano vyro uoslė toleruotų ir ypač ant veido :D Tai taip ir guli spintelėj. Beje, jeigu kada dar užsisakynėsi iš iherb.com, prisidėčiau prie siuntimo išlaidų, man reikia vienos veido kaukės, bet man neapsimoka vienai siųstis dėl vienos prekės :/ Mano tinklaraštį rasi čia http://cukrinepudrine.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Egle, būtinai pranešiu apie sekantį savo siuntinuką! :) Manau, kad tikrai rasiu vietos ir tavo veido kaukei! :D

      Panaikinti
  2. Och, man visada įdomu paskaityti apie siuntinukus iš iherb, ten tikras lobynas :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. žiauriai! :) tik labai sunku surasti tai, ko iš tikrųjų reikia :D ir nervina tai, kad reikia save riboti ://

      Panaikinti
  3. Ir kokie tavo rezultatai su nimbamedžio tabletėmis? Pati turiu ir odos ir pilvo pūtimo problemų, tad planuoju įsigyti šių vitaminų.:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. man labai patinka! jau antra diena nei vieno naujo spuogo, o ir pilvo pūtimas sumažėjo. tik va, pamiršau porą dienų išgerti (vakar ir šiandien) ir vėl truputį negera su pilvu :D

      Panaikinti
    2. Na, tuomet labai tau ačiū už informaciją, lėksiu ieškoti!:)

      Panaikinti
  4. Greta, kaip veidukas po ilgesnio vartojimo?:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Po vieną spuogą atsiranda, bet visai neblogai! :) Žinai, reikėtų ir su maistu daugiau pažaisti, kad būtų visiškai geras rezultatas.

      Panaikinti
  5. Ar padėjo Jums nimbamedžio lapų tabletės sumažinti plaukų slinkimą? Man po operacijos labai pradėjo lsinkti ir nebežinau net kaip kovoti, nes nei kaukės nei tepaliukai nepadeda. Tai manau liko tik vaistų pagalba kažką bandyti daryti su plaukų slinkimu.

    AtsakytiPanaikinti