Kosmetikos atradimai

Revlon PhotoReady skystas makiažo pagrindas

19:19

Kažkada seniai seniai į galvą atėjo mintis: noriu skystos pudros, kuri kuo geriau maskuotų veidą. Visgi veidą nuolat puošia spuogeliai ir paraudimai, kuriuos norisi kuo geriau paslėpti. Taip pasėdėjusi valandą, kitą, radau, ko ieškojau: puikiai maskuojantį makiažo pagrindą. Bent jau taip maniau laukdama, kol šis stebuklas pasieks mano namus. Taigi, noriu jums papasakoti apie Revlon PhotoReady.



Graži, patogi pakuotė, savyje slepia nieko gero. Patikėkite, spėjau įsitikinti: pudrą jau naudoju bemaž metus ir niekaip nepripratau. Galbūt dėl to, kad mano veido oda mišri ir linkusi į aknę? Ši veido puošybos priemonė kemša poras, sausesnės veido vietos ima šerpetoti, jeigu pudrą mėgini paskirstyti pirštais, labai negražiai nugula ant veido, o ir laikosi gan neilgai. 
Užtat man patiko, kad ji skysta. Nesu pratusi prie sunkių makiažo priemonių, kurios - kreminės ir panašios tekstūros. Fotografuojant buvo labai sunku pagauti pudrą gražiai, nes ji tiesiog... bandė pabėgti...



Patiko ir tai, kad nuotraukose veidas atrodo tikrai puikiai. Liūdna tai, kad tik nuotraukose. Kaip jau minėjau anksčiau, veidas imdavo šerpetoti, pudra greit nusitrindavo, todėl vaizdas gyvai, tikrai neatrodė nuostabiai. Užtat spalva puikiai prisitaiko prie odos! Iš tolo (labai tolo) stebint mane, galėjai pagalvoti, kad esu nepasidažiusi, o veido oda gan lygi ir sveikai atrodanti (dėl spalvos).
Žodžiu, taip ir plėšaisi žmogus. Nors ir maskavo gan neblogai, o su kempinėle gražiai ir lengvai pasiskirstydavo, vistiek ši veido priežiūros priemonė man nepatiko. Tas šerpetojimas ir trumpas laikymasis ant veido, tikrai nežavi... Bet kokiu atveju, manau, kad galima rasti geresnį variantą, pavyzdžiui, Maybelline Fit Me. 

You Might Also Like

5 komentarai (-ų)

  1. Sveika, buvai nominuota Liebster Award. Užsuk į mano blogą, paskaityk taisykles. :)
    http://www.aureliabu.lt/2015/02/liebster-award.html

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš naudoju Max Factor Lastin Performance, ji kreminė, bet gerai maskuoja ir neišryškina išsausėjimų, Maybelline better skin puiki riebiai odai, išlaiko man neblogai darbo dieną, bet pasausėjimus paryškina, pašerpetoja tos vietos. Dermatologė rekomendavus buvo Pharmaceris F, bet ji man nelabai patiko (yra atsiliepimas bloge), nes maskuoja gerai, bet išryškina išsausėjusias vietas ir dienos eigoj nuplaukia, dar rekomendavo Noreva Actipur kremus su spalva, bet jie mažiau maskuoja, dar jų neišbandžius :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Noreva labai labai išsausina veido odą. Man vaistinėj iš karto apie tai pasakė, bet paminėjo, kad laikui bėgant oda pripras. Deja...:) Sunaudojau visą pakuotę, o kaip sausėjo, taip sausėjo.

      Panaikinti
    2. Aha. Nu ten net ne pudra, o kremas su spalva.:) Bet man labaiii nepatiko

      Panaikinti