Kosmetikos atradimai

Rasa rankų kremas su kava ir migdolų aliejumi

16:40

Žiemos nemėgstu už tai, kad ima šerpetoti rankos. Ypač dėl to, nes sunkiai išsirenku gerą rankų kremą ir... tiesiog pamirštu jį naudoti. Tik ne šį kartą! Šią žiemą man nebaisūs jokie speigai (oi kiek jų daug būta), jokios valymo priemonės (namus visada tvarkausi be pirštinių, nes labaiiii jų nemėgstu). Jums įdomu, koks gi tas stebuklas? 


Ogi Rasos rankų kremas su kava ir migdolų aliejumi! Tai mano pirmoji pažintis su šios lietuviškos kompanijos priemonėmis. Labai vykusi pažintis, turėčiau sakyti. Paskaičius rankų kremo aprašymą, norisi nusijuokti: rankų kremas, kuris kainuoja vos kelis eurus, žada ko ne stebuklus! "Ypatingai švelnus kremas Jūsų rankoms suteiks išskirtinio glotnumo. Prabangus migdolų aliejus rankų odą drėkina, maitina, minkština, padeda atstatyti pažeistą apsauginį odos sluoksnį. Kofeinas stangrina ir tonizuoja odą. Kremas lengvai susigeria, rankos lieka švelnios ir apsaugotos." Dabar mano rankų oda švelni, minkšta ir sveika. 


Taigi, punktais pabandysiu atskleisti šio kremo privalumus, nes trūkumų neradau...

  • Kremas lengvai įsigeria į odą. Tik tik užsitepus kremą, pamaniau: O ne, dar vienas kremas, kuris sunkiai susigeria. Taip pagalvojau, nes rankos tik užsitepus buvo drėgnos ir kremuotos, bet vos po kelių sekundžių kremas susigėrė į odą! Be to, švelnumas ir maitinimo pojūtis - juntamas gan ilgai: rankos švelnios, apie sausėjimus jau seniai pamiršau.
  • Pats nuostabiausias rankų kremo kvapas! Kvepia kavos pupelėmis, todėl užsitepus rankų kremo jaučiuosi nubudusi ir žvali. (O čia juk tik rankų kremas.) Kvapas nėra intensyvus, todėl neturėtų erzinti net ir jautriausią uoslę turinčias merginas. 
  • Jokių alergijų, jokio niežtėjimo - nieko! Be to, labai nuostabi kremo tekstūra. Lengvos konsistencijos, puikiai pasiskirstantis ir lengvai į odą įsigeriantis kremas. 
  • Privalumu laikau ir tai, kad kremas - lietuviškas. Jau anksčiau kalbėjau apie ekologiškos kosmetikos gamintojus Eco Desire, kurie mane iš tiesų labai sužavėjo. Nuo tada pradėjau ieškoti ir kitų Lietuvoje gaminamų kosmetinių priemonių. Taip mano rankose ir atsidūrė šis stebuklėlis! 

Esu bandžiusi (beveik) šimtus skirtingų rankų kremų. Vieni buvo per kvapūs, kiti per lėtai susigerdavo į rankų odą, dar kiti alergizuodavo, Taigi, rodos, toks paprastas dalykas kaip rankų kremo išsirinkimas, gali tapti sudėtingu procesu (net dantų pastą išsirinkti gerokai lengviau!) Džiaugiuosi, kad užsukus į parduotuvę, į mano regėjimo lauką pakliuvo ši subtili rankų kremo pakuotė. Taip dar kartą įsitikinau, kad mažai gali būti daug, o šiuo atveju, subtili pakuotė gali savyje talpinti itin nuostabią priemonę. Jeigu Jūs, kaip ir aš, esate reiklios rankų kremams, tikrai rekomenduoju šią priemonę išmėginti! 



You Might Also Like

8 komentarai (-ų)

  1. Būtinai išbandysiu šį, kadangi dabartinis mano rankų kremas tuoj baigis :(

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Haaa, kad tu žinotum, kaip man patinka "baigti" priemones. Aš visada tokį džiaugsmą pajuntu, lyg didį darbą padarius :DD

      Panaikinti
  2. Naudojau ir aš jį dar kai tik atsirado. Man patiko kvapas, tik jis palikdavo kiek pamenu plėvelę ant rankų, tas man nelabai patiko.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man Margarita palikdavo plėvelę, šitas labai gražiai pasidengia ant odos ir palieka tik minkštumą. Labai fainas dalykas! :D

      Panaikinti
  3. Mano šiurkščių rankų tai šis kremas nesugydė, ir sunkokai susigerdavo, matyt, daug kas nuo odos tipo priklauso. Bet kvapą jo tai be galo mėgstu!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Matyt, kad nuo odos priklauso. Nes aš tikrai didžiules problemas turėjau ir jos gan greit baigėsi! :) dabar net atsikėlus ir nieko dar netepus, rankos švelnios švelnios! :D

      Panaikinti
    2. Sis kremas ir mano atradimas! Viskas, ka paminejai gryniausia tiesa :)

      Panaikinti
  4. Sveika :)
    Nominavau tave the Liebster Award. Jei įdomu, kviečių apsilankyti mano blog'e ( http://inmyflowoflife.blogspot.co.uk/2015/02/liebster-award-my-questions-and.html ), peržiūrėti mano atsakymus ir atsakyti į mano užduotus klausimus :)

    AtsakytiPanaikinti