Kosmetikos atradimai

Pienės pūko kūno ir rankų kremas su greipfrutais

20:34

Žinot tą jausmą, kada gauni dovanų, jomis džiaugiesi, bet dovanotojas sako: tikiuosi, kad tau patiks. Labai stengiausi išrinkti, bet nesu tikras ar pataikiau? Atrodo pažįsta mane ir žino, kad tikrai džiaugiuosi, bet vistiek nerimauja. Nereikia taip daryti! Buvau ir esu be galo patenkinta viena iš Kalėdinių dovanų. Tai buvo graži pakuotė, kurioje slėpėsi ne kas kitas kaip Pienės pūko kūno ir rankų kremas ir lūpų balzamas (apie jį papasakosiu vėliau!). Tada pirmą kartą tarstelėjau Labas šio lietuviško prekės ženklo gaminiams. 


Apie Pienės pūką išgirdau gerokai anksčiau negu prieš Kalėdas. Lietuvos tinklaraštininkės pasakojo ir gyrė šiuos produktus, todėl nenuostabu, kad buvo smalsu ir man. Ir Kalėdų Senelis išklausė mano svajonių (keisčiausia, kad jos garsiai taip ir nebuvo realizuotos... matyt vyrai savo moteris pažįsta geriau, negu pačios galime suprasti). Ir ką, praėjus beveik dviems mėnesiams ir ištuštinus šį gražų skardinį indelį, galiu Jums papasakoti, kokius jausmus išgyvenau naudodama šį kūno kremą.

Pirmasis jausmas buvo toks keistas ir ne itin malonus. Kadangi kremas natūralus, jautėsi ne greipfrutų, o riebalų kvapas. Galvojau: kodėl gi meluoja, kad kremas su kvapais. Bet... užsitepus ir išskaidžius kremą ant odos, pajutau greipfrutų kvapą! Nuo tada, kai kremas buvo sujudintas, greipfrutų kvapas indelyje užėmė dominuojančią vietą kvapų gamoje. Taigi...
  • kremas labai lengvai įsigeria į odą. Dažnai susiduriu su problema, kad kremai tiesiog lieka ant odos... Šį kartą viskas labai paprasta ir lengva.
  • puikiai drėkina kūną. Užsitepus kremą vakare, ryte dar juntamas odos švelnumas. 
  • pagamintas ne kur kitur, o Lietuvoje! Labai didžiuojuosi savo krašto gaminiais. Ir pasitikiu labiau negu svetimšaliais. 
  • ekologiškas gaminys. Žinoma, tai gali būti ir neblogas minusas: galiojimo laikas nėra pats ilgiausias, bet kaip gerai odai! O ir aplinkai nekenkia. 
  • labai patogi ir graži pakuotė. Pirmiausia į akis krenta graži, minimalistinė pakuotė. Tokia mano stiliaus. Be to, labai sandari pakuotė: vartyk, kratyk, o kremas lieka vietoje. O ir pagriebti pirštu kremą labai paprasta. Ir nesakyčiau, kad labai nehigieniška... Visgi ne veidui naudoju, o kūnui!
  • lengvas ir malonus greipfrutų kvapas. Tikrai neerzins nei vienos nosies. Na, nebent labai nemėgstate to vaisiaus (kaip kad aš vaikystėje). Bet vistiek netikiu, kad nepatiktų tas gaivumas, kurį jauti naudodama šį produktą kūnui.
Iš tikrųjų, rankoms šio kremo taip ir neišmėginau. Na, tik tą dalį, kuri likdavo ant rankų po mano kasdienių grožio procedūrų. Bet užtat kaip kūno kremas, ši priemonė buvo tikrai puiki ir kokybiška. Labai džiaugiuosi, kad pagaliau susipažinau su Pienės pūku. Esu tikra, kad tai tik gražios draugystės pradžia! 

You Might Also Like

8 komentarai (-ų)

  1. Puiki apžvalga! :) Pati dar nebandžiau Pienės pūko, bet dabar tikrai susigundžiau išmėgint :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. O aš bandžiau "Pienės Pūko" kūno sviestą su cinamonu ir apelsinai, irgi fanastiškas! Tiek kvapas, tiek poveikis. O šis, greipfrutinis, irgi viliojančiai skamba! Taip pat lauksiu lūpų balzamo apžvalgos, smalsu, kurį bandei (aš turėjau su vaistažolėmis, tai mano visų laikų mėgstamiausias balzamas)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš dar irgi nieko nebandžiusi iš Pienės pūko :) Man patinka jų pakuotės :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. labaiii gražios pakuotės! vien dėl to jau atkreipi dėmesį į produkciją, o dar kai tikrai puikiai veikia, tai išvis rojus! :)

      Panaikinti
  4. bandžiau būtent šį kremą, tai buvau stipriai pamilusi :) patiko ir konsistencija, ir jausmas po panaudojimo. Tik aš nesu citrusų mėgėja, tai kvapas ne mano mėgstamiausias.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. tu pirmoji iš man žinomų žmonių, kurie nemėgsta citrusų kvapo :D bet geras! tik tiek, kad tas kvapas nėra labai intensyvus, tai turbūt nebuvo labai nefaina naudoti dėl kvapo.:)

      Panaikinti