Kelionių atradimai

Knygų mugė 2015: Istorija įdomesnė, kai ji - detektyvas

19:40

Taip laukiau, laukiau ir... sulaukiau! Nors Knygų mugė prasidėjo jau vakar, nusprendžiau ją aplankyti šiandien, nes labai norėjau susitikti su Algimantu Čekuoliu. Žinot, kai vieni keliauja po pasaulį ir seka U2, Lady Gaga ar kokius kitus dievukus, aš stengiuosi kiek galima dažniau pabūti ir paklausyti A. Čekuolio. Taigi, pasipuošusi, pasiruošusi išlėkiau į pasimatymą. Juk žinojau, kad bus įdomu ir norėjau nustebinti savo Justą: jis kaip ir aš - prisiekęs čekuolistas, o savo lentynoje dar neturi nei vienos knygos dedikuotos jam. Na... bent jau neturėjo! (Laukiu nesulaukiu, kada jis grįš ir galėsiu jam parodyti, kokią gi nuostabią dovaną jam padariau!)


Susitikime, kaip ir tikėjausi, buvo labai linksma ir įdomu. Buvo labai juokinga, kai nieko neslėpdamas žurnalistas pasakė žodį penis. Tiek suaugę, tiek maži juokėsi. A, o kodėl pasakė? Neva puošnaus vyro, puošnus ženklas - kaklaraištis - simbolizuoja vyrišką pasididžiavimą. Gal papasakokim savo draugams? Gal ims ir pamėgs šį grožio atributą?


Šiaip jau Knygų mugė - man kaip gimtadienis. Arba kaip Kūčių vakaras. Taip vaikštai aplink ir šilta ir jauku širdyje... O kur dar žmonės su pilnomis rankomis knygų! Ir ta savotiška vienybė tarp visų apsilankiusiųjų, nes beveik visi mėgsta knygas! Kaip jau sakiau, tikras gimtadienis. 
Mano lentynoje dar ir knygų padaugėjo. Kokių? Skubu pasidalinti su Jumis!


Čekuolis - ne visai man, bet vistiek liks bendroje lentynoje. Na, o visa kita - man, mano ir dar kartą mano! Maniau, kad nesu palaužiama nuolaidų, bet Almos Litteros siūlomos nuolaidos (3 knygos už 10) mane nokautavo. Ypač kai tai Jodi Picoult knygos. Ypač kai dovanų gavau dar vieną knygą iš Knygų klubo. Žodžiu... Gali neturėti pinigų, gali neturėti didelių tikslų rytdienos pietums, bet knygos yra knygos. Ar įdomios knygos dar nežinau, bet būtinai papasakosiu Jums! 

Šiemet mano apsilankymas Knygų mugėje buvo gan trumpas. Bet A. Tapino narvas su maru sergančiais žmonėmis, Čekuolis su savo rafinuotu humoro jausmu ir visa ta skaitytojų aplinka - kaip visada stebuklinga! Jau laukiu kitų metų (išvažiuoju namo, todėl šiemet kojos nebeteks įkelti į tą detektyvų kraštą)! 

You Might Also Like

6 komentarai (-ų)

  1. Och, kaip smagiai pasipildė tavo knygų lentyna! Būtų labai įdomu tavo blog sulaukti "Spintologijos" apžvalgos, aš ją vis žiūrinėju, bet nežinau, ar verta įsigyti :))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš kol kas perskaičiau tik Įvadą (ko dažniausiai nedarau, nes įvadas man atrodo bereikšmis :D), bet jau žaviuosi knyga!

      Panaikinti
  2. Pritariu Živilei, įdomu būtų Spintologijos apžvalga :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Aš ir esu prisiekusi Čekuolio gerbėja, tik neturiu naujausios jo knygos :) O visos kitos su jo autografais:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. aš turiu tik vieną, o ir tą su parašu.:) kitos yra draugo(-ų) :D bet žmogus, tikrai labai labai įdomus! :)

      Panaikinti