Kelionių atradimai

Work and Travel USA: Wyoming // Arba vasara svajonėje

14:59

Antroji kelionė, kurioje turėjau skristi lėktuvu, o teisingiau lėktuvais, buvo į Ameriką. Turiu pripažinti, užpildžius šimtus dokumentų ir pradėjus krautis lagaminus pasidarė liūdna: kaip gi čia dabar imsiu ir paliksiu savo šeimą, mylimus žmones keturiems mėnesiams. Guodė tik tai, kad pamatysiu visų taip giriamą ir svajonių kraštu vadinamą žemyną Šiaurės Ameriką. Žinoma, prie viso to prisidėjo ir mano metafizinis kūnas, šeimos narė - draugė, minčių skaitytoja Julytė. Taip kartu ir išvažiavome į kraštą, kuris iki šiol priverčia mane nubraukti ašarą...
Kiek kategoriška teigti, bet Yellowstone'as (Jeloustounas lietuviškai) tapo tikraisiais mano namais ir džiaugsmu širdžiai. Žinau, kad ir kiek kelionių dar turėsiu gyvenime, seniausias nacionalinis parkas man bus gražiausias. Kalnai, gyvūnai, medžiai, akmenys ir kitas gamtos sukurtas grožis. Dar, žinoma, ir užklystantys žmonės, kurie tapo draugais. Turiu pripažinti, tai buvo ta vieta, kurioje jautiesi toks mažas, kuriame jauti gamtos jėgą, kuriame išmoksti būti su savimi. Važiuodama į naujus namus aš verkiau! Ne todėl, kad buvau pavargusi, ne todėl, kad buvo liūdna... o todėl, kad buvo taip gražu, jog kvėpuoti darėsi sunku! Vis dar prieš užmigdama savo Dievams meldžiuosi (taupyti, žinoma, būtų protingiau), kad kada dar nuvykčiau ten dar bent kartą...  
Taigi, kaip atrodė ta mano Amerika. Teisingiau, ta viena pusė į kurią važiuodavom pavalgyti aviečių, ieškoti meškų ir pasidžiaugti dar viena atėjusia diena.











You Might Also Like

18 komentarai (-ų)

  1. Atsakymai
    1. Patikėk! Nesu mačiusi nieko gražesnio. Tikiuosi kada nors praeis noras verkti kaskart pažiūrėjus nuotraukas :D

      Panaikinti
  2. o.m.g...verkčiau ir aš... nuostabiai.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tiems, kurie nemėgsta gamtos būtų buvę per sunku. Mes net interneto neturėjom! :) Negana to, veikė tik laidinis telefonas, bet ir tą galėjo naudoti tik amerikiečiams. Gamtos didybė! :)

      Panaikinti
  3. Vaaau, taip gražu, taip faina!!! Ech, ir aš kada nors keliausiu - žinau tai! :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. Nuotraukos kaip iš filmo. Baltai pavydžiu ir dabar dar stipriau noriu nukeliauti į savo svajonių vietas :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tikrai verta! Tik bijau, kad išvažiavusi dar kartą, grįžčiau su dar gilesne žaizda širdyje. Nei Niujorkas, nei San Franciskas, nei LA, nei kiti miestai nepasirodė tokie "mano" kaip Cody su savo kultūra ir grožiu <3

      Panaikinti
    2. Tikriausiai, kad šitame viskas natūralu, o tie New York, LA tiesiog dirbtinisi išpūsti muilo burbulai ;)

      Panaikinti
    3. Tiesą sakai. Plius auditorija visai kita renkasi. Žinoma, gražu ir ten, bet... ne taip :)

      Panaikinti
  5. Tikrai fainos nuotraukos :) Smagu, kai yra vietų, į kurias tikrai norisi sugrįžti :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Ak, kaip smagu ziureti i sias nuotraukas!!! As pati seniai dalyvavau Work&Travel programoje, ir galiu pasakyti, kad tai buvo nuostabi patirtis, gaila, kad tik viena karta vaziavau. Dar tiek daug liko neapkeliauta Amerikoje, va ir dabar po tavo iraso taaaaaaip uzsimaniau :))

    AtsakytiPanaikinti
  7. Sveika, aš planuoju šiais metais vykti su šia programa, nusprendžiau, kad noriu būtent, ten kur yra gamta, o ne didmiestis, gal galėtum pasidalinti, kur dirbai, ar kokios įmonės Wyominge priima studentus vasarai? :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sveika, aš dirbau Elephant Head Lodge. O kokios įmonės priima - nežinau. Praeitą vasarą Debbė (lodžo savininkė) nepriėmė užsieniečių. Čia grynai laimės reikalas. Šiaip rekomenduoju po google maps'us pasivaikščioti, tikrai pamatysi daug įvairių sodybų + kiek teko girdėti, pačiam Yellowstone priima darbuotojus iš užsienio. Jeigu nori gamtos, manau, kad gali svarstyti ir apie Aliaską, Montaną, Jutą, Texasą. Man dar labai patiko Š. Karolinoj. Ten labaiii šilta ir daug vandens!

      Panaikinti
    2. Labai ačiū, reiks pasidomėti :)

      Panaikinti
    3. Jeigu ką, parašyk facebook'e ar akvedukas@gmail.com

      Panaikinti