Kosmetikos atradimai

Geriausio veido prausiklio spuoguotai odai paieškos #1

11:39

Man nesibaigianti paauglystė. Vis ieškau veido priežiūros priemonių, įvairių patarimų, kurie padarytų kažką gerą. O galbūt reikėtų sakyti, kad ieškojau? Priemones, kurios labai tinka ir patinka mano odai, aš jau radau! Tik dar neatskleisiu to stebuklingo pavadinimo (nors ne kartą minėjau, džiaugiausi). Šį kartą noriu papasakoti apie žymaus prekinio ženklo Clinique veido prausiklį- skystą muilą.
Pirkau visą rinkinį: skystas muilas-prausiklis, losjonas ir kremas. Rinkinį rinkausi pagal savo odos tipą: sausėjančiai, kurios T zona šiek tiek riebesnė. Ir tikėjausi stebuklų, nes tiek Lietuvoje, tiek Amerikoje šio prekinio ženklo reklamai - skiriama daug dėmesio, ji įvardinama kaip profesionali ir ko ne stebuklinga.


Ir žinote ką? Neturiu nei vieno gero žodžio šiai priemonei. Žinoma, džiaugiuosi, kad išmėginau tokį brangų prekės ženklą, o ir pakuotės labai patogiai naudojamos, bet tik tiek to gero. Ai... Dar naudoti Clarisonic'ą (apie kurį rašiau anksčiau) buvo malonu, nes priemonė labai putoja! Užtat
  • Priemonę naudojau dabar (porą savaičių) bei vasarą. Oda labai išsausėjo, pradėjo pleiskanoti žandai. Jaučiausi kaip saulėje nudegusi veidą, nes tiesiogine ta žodžio prasme galėjau nulupti savo odą.
  • Išbėrė veidą. Iš pradžių kentėjau, tikėjausi, kad praeis (kartais taip būna su cheminės sudėties priemonėmis), bet kur tau... Dabar mano veidas atrodo liūdnai ir net mano nuostabieji kremai, iš Eco Desire, kuriais taip džiaugiausi anksčiau, o ir dabar vis dar džiaugiuosi, nepaslėpė šerpetojimų ir neužkirto kelio naujiems spuogeliams. Nieko, dabar gydausi odą!
  • Lietuvoje Clinique kainos - labai neprotingos. Savąjį rinkinį pirkau Amerikoje, kur jis kainavo ~47 eurus. Lietuvoje, Douglas parduotuvėse šį kremą galima įsigyti už šokiruojančią kainą: ~107 eurus. Sunkiai suvokiamas kainų skirtumas!
  • Sudėtis tikrai nežavi. Jau pirmosios priemonės (Sodium laureth sulfate ir t.t.) gali kimšti poras, sausinti veidą. Taigi, kaip jau sakiau: chemija, nenaudinga chemija.
Ar kada nors dar kartą įsigyčiau šios linijos prausiklius? Galbūt, jeigu nebūčiau radusi tos priemonės, kuria labai džiaugiuosi. 

Visgi, jeigu atsirastų norinčių išmėginti šią priemonę, siūlau įsigyti šį veido prausiklį mano vinted.lt spintoje ČIA. Juk tai, kas netinka man, gali tikti Jums.

You Might Also Like

8 komentarai (-ų)

  1. Man šios priemonės gražiai atrodo, bet nepatikimai. Spėju, jos skirtos tokiai odai, kuri neturi problemų arba jos minimalios :) Aš keliausiu pas dermatologą kitą savaitę dėl savo veido, žiūrėsiu, ką patars :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ko gero taip ir yra. Na, turėjau grynai probleminei odai, bet tikrai nepastebėjau kažkokių pagerėjimų. Matyt, ne ta priemonė ir tiek.:)

      Panaikinti
  2. Mielos mergaitės, man aknės etapas jau praeitas, bet kol jame kankinausi, spėjau surinkti nemažą bagažą žinių. To make story short: spuoguotos odos priežiūrai skirtos priemonės daro meškos paslaugą! Jos ne tik kad išsausina ir dirgina odą, bet ir visiškai sunaikina natūralią odos funkciją pačiai save gydyti. Aštrūs prausikliai (dažniausiai turintys alkoholio ir įvairių rūgščių) nuplauna natūralų apsauginį odos sluoksnį ir ši apmiršta. Problema neišnyksta, o tik prigęsta.

    Aš visų pirma siūlyčiau pakeisti odos priežiūros rutiną. Jokio prausiklio, tik švelnus bealkoholis tonikas (riebalams nuvalyti) ir drėkinamasis kremas ar losjonas, pagamintas vandens, o ne aliejaus pagrindu. Toniką siūlau neštis ir į darbą ar uni ir riebią odą nuvalyti kas kartą, kai pajaučiate, kad riebalų susikaupė per daug. Kremą siūlau tepti tik prieš naktį, kada vyksta visi odos regeneracijos procesai, o rytui tegul užtenka toniko. Pudra, jei vis dėlto norite užmaskuoti spuogelius, irgi turi būti be aliejų ar poras kemšančio talko. Aš atsisakiau pudros visai, o spuogelius užmaskuodavau maskuokliu. Net ir dabar, kai manęs jau nebeberia, po vakarinio makiažo man vis dar užsikemša poros ir manau, kimšis ir toliau, nes tokia jau ta mano oda. O galiausiai siūlau pasidaryti maisto netoleravimo testą, pasižiūrėti, kurie maisto produktai jums kenkia ir išeina toksinais per odą. Arba paeksperimentuokit su savo valgiaraščiu. Atsisakykit porai savaičių visų pieno produktų, gal tai jie jums išsaukia aknę (dažniausiai taip ir yra!), o gal kviečiai? (visi baltų miltų produktai). Be jokios abejonės mažinkite rafinuotą cukrų. Tebūna jūsų meniu tik saldūs vaisiai ir becukriai saldainiai. Ir vandens. Daug :)

    Parašykite man asmeniškai į mmterapija@gmail.com, papasakokit apie savo odos problemas plačiau ir mes prieisime vieną bendrą problemos sprendimo būdą :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Kaip ačiū už tokį išsamų pasakojimą! :) Atsisakiusi pieno produktų, pati pastebėjau, kad neatsiranda naujų spuogų. Manau, kad pienas ir yra mano bėda. Anksčiau pusryčiams visada darydavausi kažką iš pieno, todėl ir bėrė mano veidą. Reiktų kažkaip ir miltų atsisakyti, tada galbūt iš viso pasitaisytų veido oda!

      Panaikinti
  3. As esu turejusi si veido prausikli. Tada mano oda buvo itin riebi, taai jis man ir tiko ir patiko. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man net riebesnes veido vietas nusausino taip, kad luposi oda :/

      Panaikinti
  4. Buvau susidomėjusi Clinique produktais, bet po Tavo atsiliepimo noras išbandyti šiek tiek atslūgo :D Juo labiau, kad Lietuvoje jų produkcija tikrai nenormaliai brangesnė :) Ačiū, kad pasidalinai savo patirtimi :)

    www.eimante.com

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Jeigu turi probleminę odą, tikrai tikrai nesiūlau! O tai po to galėsi lupti odą nuo veido :D

      Panaikinti