Kosmetikos atradimai

Eco Desire: veido kremas su AHA rūgštimis Perlas

15:25

Ką bendro turi Perlai ir veido oda? Abu jie prabangos ir pasitikėjimo simbolis. Kosmetikos iš ekologiškų žaliavų kūrėjai Eco Desire šį duetą sujungė į vieną ir sukūrė veido kremą su AHA rūgštimis. Taip atsirado Perlas - prabangos ženklu pažymėtas ekologiškas veido kremas.

Rūgštys skamba pavojingai? Galiu nuraminti, šis veido kremas nekelia jokio pavojaus veido odai. Anaiptol... skaistina ir gaivina veido odą, gydo spuogelius, naikina randelius ir paraudimus (tik turiu vieną protingą pastabą: veido reljefo kremais nepakeisi, randų palikti įdubimai liks, tik nebus tokie žymūs). Rūgštinės priemonės skiriasi nuo kitų veido priežiūros priemonių tuo, kad naudojant jas NErekomenduojama degintis saulėje (o esant būtinybei naudoti kremus su ne mažesniu negu 30 SPF filtru), nes gali likti kremo naudojimo ženklai ant veido. Taigi, veido kremas Perlas - puikus veido kremas šaltuoju metų laiku, kai gauname mažiau tiesioginių saulės spindulių.


  • Nauji metai asocijuojasi su naujomis pradžiomis. Taigi, merginos ir vaikinai (kvapas labai solidus, todėl tiks visiems, kurie turi problemų su veido oda), kurie turi problemų su akne ar panašiomis problemomis, rekomenduoju šį kremą! Jau po pirmo naudojimo pastebėjau, kad mano veido oda skaistesnė ir sveikesnė. Jokių naujų spuogelių, gyvesnė veido odos spalva!
  • Veido kremas Perlas pasižymi šaldančiu, gaivinančiu pojūčiu, kuris puikiai įrodo, kad vyksta kažkas gero. Kartą kosmetologė man pasakė, kad šaltukas ar šiluma, kurią jaučiame naudojant kremus ar veido kaukes (jeigu tai nėra per daug intensyvus jausmas) įrodo, kad priemonė veikia. 
  • Kremas labai lengvos konsistencijos: lengvai įsigeria į veido odą. Kremo naudojimas gan paprastas: pašildžius kremą tarp pirštų, jį reikia įtepti į drėgną veido odą.
  • Pastebėjau, kad vienas iš kokybiškų kremų požymių - jų reikia labai nedaug. Dozatoriumi išspaudi šiek tiek priemonės, o jos pakanka visam veidui ir kaklui! Dėl tos priežasties racionaliai galima vertinti kremo kainą (30ml kainuoja 24,99€).
  • Tai ekologiškas, natūralus, teigiamą poveikį mano veideliui turintis kremas. Drąsiai galiu teigti, kad tai sėkmingiausias mano praeitų metų atradimas!


Kadangi tai ne pirmas kartas, kada susiduriu su rūgštinėmis veido priemonėmis, turiu objektyvų požiūrį į šias priemones. Prieš tai naudotas veido kremas nublanko prieš šį stebuklėlį, nes būtent naudodama Eco Desire veido kremą Perlas su AHA rūgštimis, pastebėjau akivaizdžius veido pokyčius, kurie mane labai džiugina!  

You Might Also Like

4 komentarai (-ų)

  1. Labai laukiau įrašo apie šį kremą :) Ačiū ir aš jį noriu išbandyti :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Atsiprašau, kad taip uždelsiau.:)

      Vis dar galvoju, kuris kremas man labiau patiko: Aurora ar Perlas ir negaliu išsirinkti. Abu jie nuostabūs! Tik, žinoma, Perlas labiau gydomasis reikalas. To man ir reikėjo. Nors naudodama Aurorą (šiuo metu ją ir tepu) irgi jaučiuosi nuostabi. :D Ir išvis aš taaaaaip susižavėjau Eco Desire produkcija... Pirmą kartą man viskas taip tiko ir patiko.

      Panaikinti
    2. O kažin negalima maišyti: Aurorą naudoti dieną, o Perlą nakčiai? :)

      Panaikinti
    3. Galima.:) Bet aš kažkaip noriu vieną kremą vienu metu naudoti. Kažkoks keistas reikalas galvoje, kuris mane motyvuoja taip elgtis :)

      Panaikinti