Siautulys virtuvėje

Trinta keptų moliūgų sriuba

22:41

Turiu pripažinti, už moliūgus labiau nemėgstu tik salierų, petražolių ir kai kurių faršo apraiškų. Visgi, kai namie pūpso milžiniškas moliūgas (imu viską, ką mama duoda ar įdeda), reikia su juo kažką daryti. Pasiėmiau jį žinodama, kad išbandysiu trintą moliūgų sriubą, nes, kaip sakė mama, ji labai skani ir susilaukė net tėčio gero žodžio. Šiuo atveju dar dvejojau, nuo mažumės mamos "skanu", o teisingiau "Mmmmmmm, kaip skanu...", būdavo sumeluoti, kad tik valgyčiau. Užtat Beatos receptais pasitikiu. Visi išbandyti receptai iš jos knygų ar tinklaraščio buvo puikiai įvertinti. Taigi... surizikavau.


Ir gavosi... pati nuostabiausia trinta sriuba. Turiu pripažinti, šis patiekalas - nuostabus šildytuvas, skonių harmonija, pilvo užpildytojas! Skanu, švelnu ir žiemiška. Nenuostabu, kad ši sriuba tapo mano mėgstamiausia ir skaniausia kada nors valgyta. Pranoko net ir Čili bei pieniškas sriubas. O čia jau šioks toks laimėjimas.

Gaminau šią sriubą ne visai pagal receptą. Beata siūlo dėti salierų stiebus, bet mane pykina vien jų kvapas... Taigi, noriu pasidalinti savo virtuvės š3.edevru, kuris, tikiuosi, sušildys pilvukus. Yra vos keletas žingsnių, kurie, turiu pastebėti, trunka gan ilgai.
1. Į aliejumi išteptą indą sudėjau šaldytą, kubeliais pjaustytą moliūgą, stambiai pjaustytus du svogūnus, beveik visą galvą česnako. Reikės šiek tiek pipirų ir druskos. Ir kalendros arba čiobrelio šakelių (iškepus daržovėms aš šakeles iškart išimu). Kadangi mano palangę puošia kalendra (čiobreliai mirė), todėl dėjau ją. Pašoviau į orkaitę (190 laipsnių, kepa apie 40 min.) ir laukiau.
2. Užsikaičiau vandenį, kuris reikalingas sultiniui paruošti. Lentynoje puikavosi grybų skonio sultinio kubelis, todėl jį ir naudojau. Keptas daržoves sukračiau į puodą, užpyliau sultiniu (kad skysčio būtų šiek tiek virš daržovių) ir palikau virti.
3. Po maždaug 10 virimo minučių sutryniau sriubą ir įdėjau du šaukštus grietinėlės. Mama sakė, kad sriuba su pienu ar grietine nesigauna tokia skani, nes grietinėlė priduoda kažkokį skonį. Išmaišau, dar šiek tiek paverdu ir valgau!


Tikrąjį receptą, receptą pradininką galima rasti Beatos knygoje "Beatos virtuvė" (2009), 111 puslapyje. Po visų puikiai pavykusių receptų, žavesys gražiąja Beata tik didėja! 
Siūlau visiems skeptikams, rankas ir kojas šąlantiems, sveiką maistą mylintiems žmonėms. Ir tiems, kurie mėgsta trintas sriubas, žinoma!

You Might Also Like

4 komentarai (-ų)

  1. Kaip tik užvakar į konteinerį išmečiau 3/4 didelio moliūgo, nes nežinojau ką su juo daryti :D Sriubos man nesigauna skanios, anksčiau bent vaikas valgydavo, vien dėl jo tą moliūgą laikiau, bet dabar jau pradėjo nevalgyt :D Tiesa, pagal Beatos receptą nebandžiau :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man neskanu šiaip moliūgas. Aš ir cukinijų nemėgstu, nebent į blynus įtarkuoju, tada skonio nebūna, tik puresni blynai. O moliūgas tai išvis man kosmosas, nereikalinga daržovė. Bet va, susipjausčiau gabalėliais, užšaldžiau ir vis valgom... Visiems skanu! :D Jeigu net mano tetukas valgė, kuris sriubų nemėgsta visai, nes jam maistas - mėsa :D

      Panaikinti
  2. Man ir dar niekada neteko nusivilti Beatos receptais. Reikės pabandyt nes jeigu valgau sriubą tai tik trintą!
    http://kristtalle.blogspot.se/

    AtsakytiPanaikinti