Dienoraštinis pokalbis

Kalėdinių dovanų idėjos

22:17

Dar vakar galvojau, kad lengviau dovaną nupirkti draugams, negu įvardyti, ko noriu dovanų pati. Ir iš tikrųjų, atrodo, kad viską, ko man kada nors reikėjo, turiu. Taigi, nenuostabu, kad šiandien visą dieną galvoje dėliojau, ką gi norėčiau gauti dovanų Kalėdų proga. Kaip ir didžioji dalis lietuvaičių, norėčiau taikos pasaulyje, visos šeimos vienoje vietoje, Kalėdinio vyno ir ramybės galvoje. Tik nepamirštu ir materialiojo šventės grožio, nes ką jau ką, o dovanas gauti mėgstu! 


Mano norimos dovanos gan nešventinės, kurias galima įsigyti pačiam. Taip yra dėl to, nes į dovanas žvelgiu gan papratai: teigiamai vertinu tai, ką galima panaudoti, kuo galima pasidžiaugti kasdien. Apatiniai, rūbai, veido priežiūros priemonės - tai be ko neištverčiau nei dienos. Kulinarinės knygos, žurnalo prenumeratos - tai, kas mano proteliui suteikia šiek tiek šviesos.

Rinkdama dovanas draugams, šeimos nariams galvoju apie jų praktiškumą. Kam gi žmogui dovanoti namų dekoracijas bei kitus nepanaudojamus daiktus, jeigu nesame tikri ar jų iš tikrųjų reikia. Tokiu atveju pati geriausia dovana - rankų darbo, maistinė. Jos mums įrodo, kad žmogus iš tikrųjų galvojo apie dovanų gavėją, stengėsi. O kur dar visas žvakių, arbatų, nuostabių puodelių grožis! Pasirinkti tikrai yra iš ko. Tik svarbiausia - išgirsti draugą ir parodyti dėmesį jam/jai!

You Might Also Like

7 komentarai (-ų)

  1. Aš taip pat mėgstu praktiškas dovanas :) Nors kai kam mano noras dvidešimt kažkelintam kvepalų buteliukui dažnai neatrodo praktiškas :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Bet kvepalai vistiek susinaudoja! Na, nebent atsitinka kaip man: palikau pravirą buteliuką ir kvepalai IŠGARAVO :D

      Panaikinti
  2. O as visada dziaugiuosi gavusi ceki i kosmetikos parduotuve :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Nes dovanų čekis, jeigu jis iš tavo stiliaus parduotuvės, visada bus naudinga dovana. Bet žmogui, kuris neskaito knygų, gauti knygyne dovanų čekį būtų ne kažką :D Aišku, galima ginčytis, kad knygynuose ne tik knygos, bet vistiek...

      Panaikinti
  3. O, mano šių metų Kalėdiniai norai labai panašūs! Drabužiai, knygos ir kosmetika man yra tie dalykai, kuriuos mėgstu gauti ir mėgstu dovanoti :) Bet, dovanodama visada stengiuosi pridėti kažką rankų darbo, kad būtų jaukiau :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš kol kas nenoriu atskleisti nieko, kas yra susiję su dovanomis draugams. Žinau, kad jie čia užsuka, tai, žinai... Nieko geriau negali būti, kaip sužinoti, ką gausi dovanų iš draugės tinklaraščio :D

      Panaikinti
  4. Labai norisi šiltų dovanų, kai už lango šalta. Koks šiltas megztinis ar pižama kalėdiniam rytui suteiktų jaukumo. :)

    AtsakytiPanaikinti