Dienoraštinis pokalbis

Geriausios kalėdinės dovanos

16:25

Užklupta šventinės nuotaikos, nusprendžiau šiandien papasakoti apie savo Kalėdines dovanas. Žinot, švenčiau daugiau negu dvidešimt Kalėdų, todėl ir dovanų sukaupiau nemažai. Dalis jau išnaudotos, dalis sutrintos, dalis pamiršta, bet yra keletas dovanų, kurios įsitvirtino mano atmintyje. 

Prisimenu dvi geriausias vaikystės kalėdines dovanas. Teisingiau, nepamenu kaip gavau pirmąją dovaną, tik žinau, kad ji ilgai ilgai buvo su manimi. Taigi, tai buvo lėlė-kūdikis, kuria aš rūpinausi, džiaugiausi ir mylėjau. Man atrodo, tada tokiomis dovanomis buvau apsėsta dėl to, nes mano brolius buvo toks pat mažas kaip ta verkianti, besidžiaugianti lėlė. Antroji įsimintina dovana - Nykštukas. Tai pliušinis, minkštas žaislas, kuris ilgai miegojo kartu su manimi, gindavo mane nuo slogių sapnų.

Pamenu ir tuos laikus, kada apsimetinėjau mažąja dama. Tada madoje buvo Fa rinkiniai, kuriuos, gerai prisimenu, sudarė dušo želė ir... daugiau nepamenu kas. Gražiose pakuotėse-maišeliuose puikuodavosi grožio priemones, kurias galėdavau ištaškyti vonioje. Mano zodiako ženklas - vėžys, todėl labai mėgstu savo laiką leisti vonioje (užtat bijau didelių vandens telkinių, kuriuose yra galimybė paskęsti).

Ir saldi dabartis... Šiuo metu žaislų kaip ir nereikia, bet pomėgis veido ir kūno priežiūros priemonėms liko! Todėl kaskart gavusi priemones, kurios susijusios su grožiu, einu iš proto (jeigu tai kvepia skaniai ir vizualiai atrodo gražiai). Taip mano namuose kasmet, tradiciškai, atsiranda po naują Oriflame lūpų balzamą, mažų odos problemų gydytoją.


Turiu pripažinti, tai labai smagi tradicija! Visada džiaugiuosi gavusi dovanų šį mažą gražuolį. Lygiai taip pat džiaugiuosi arbatomis, arbatų sieteliais ir kitomis arbatinėmis dovanomis kaip, pavyzdžiui, sausainiai ar puodeliai. Turiu du mylimiausius per Kalėdas gautus puodelius: vienas su šuniuku, o kitas iš Nieko Rimto kolekcijos. Sutapimas: abu gavau nuo Aušrų! 


Galiausiai, nemirštančios dovanos. Toks dovanos pavyzdys gali būti knyga! Arba mirštanti,bet iiiilgalaikė dovana - patalynės užvalkalai. Net nežinau, ką labiau mėgstu: miegoti naujuose piešiniuose ir raštuose, ar skaityti. Turbūt prieš keturis metus gavau pirmąją lovos dovaną - rožinę patalynę su kačiukais. Iki dabar mano mylimiausia (nors teko vežti močiutei, kad sulopytų, nes tuo metu auginta žiurkė apvalgė kampučius), su ja skaniausiai miegu! Na, o knyga nugalėtoja - Beatos receptų. Sukiotis virtuvėje, barškinti indais, darinėti orkaitės dureles - mano pomėgis. Nenuostabu, kad tokia dovana mane labai pradžiugino. 


Puikiai suprantu, kad Kalėdos - metas, kada laiką leidžiame su artimaisiais. Lygiai taip pat žinau, kad kai kurie gali būti papiktinti tokio materialaus mano dienoraščio lapo. Aš jaučiu Kalėdų dvasią ir gyvenu ne dėl dovanų, bet... norėjau pasidžiaugti savo sukauptu kalėdiniu turtu.

You Might Also Like

2 komentarai (-ų)

  1. Fainas straipsniukas :) Aš irgi vėžys, mėgstu gauti knygas (pvz gavau apie sushi knygą, labai jos norėjau, bet neperskaičiau, nors jaučiuosi laiminga ją turėdama :)))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Būna ir man! Atrodo, kartais užtenka to fakto, kad turi. O dėl zodiako ženklo, jau supratau, kodėl net nebendravus jaučiu tokią trauką tavo tinklaraščiui, tam, ką rašai >:D

      Panaikinti