Kosmetikos atradimai

Eco Desire: rožių veido šveitiklis Geiša

14:03

Kosmetikos iš ekologiškų žaliavų kūrėjus Eco Desire gyriau anksčiau (atsiliepimą galite paskaityti ČIA). Šį kartą noriu pagirti rožių veido šveitiklį Geiša . Kaip žinote, veido priežiūra neįmanoma be veido šveitiklio. Jo paskirtis pašalinti negyvas odos ląsteles bei iš aplinkos ant odos nugulusias dulkeles. Šveitikliai yra naudojami nei retai, nei dažnai: kartą, du per savaitę. Per dažnas veido šveitimas grubiu šveitikliu gali pažeisti veido odą. Taigi, mano pastebėjimai!



  • Mano oda gan jautri, linkusi į spuogelius, todėl aš vengiau aštresnių veido šveitiklių. Pradėjus naudoti Geišą, pastebėjau, kaip gražiai valosi oda. Veidas skaistesnis, spuogeliai nėra pažeidžiami, netgi greičiau gyja.
  • Kuo šaltesniu vandeniu užpilami šveitiklio milteliai, tuo jis yra aštresnis, todėl iš karto yra juntamas švarumas, gaivumas. Oda atsigauna, juntamas nežymus drėkinimas. Panaudojus šveitiklį nesinorėdavo net kremo tepti. Taip gaiviai ir šviežiai jaučiausi!
  • Neerzinantis kvapas, kuris man priminė duonos džiuvesėlius. Taigi, esu tikra, kad net jautriausias nosytes turinčioms merginoms kvapas nebus atgrasus. O ir tas juntamas natūralumas nuteikia pozityviai.
  • Man labai patinka veido priežiūros priemonės (kaukės, šveitikliai), kuriuos iš dalies turi pasidaryti pats. Omenyje turiu šveitiklio ar kaukės maišymą su vandeniu pačiam. Tada jauti, kad priemonė yra šviežia (taip pat nėra nereikalingų konservantų). Švelni Eco Desire šveitiklio Geiša konsistencija sumaišyta su vandeniu tampa gan aštriais (bet kaip minėjau anksčiau, nepažeidžia odos) grūdeliais. Kuo vanduo šiltesnis, tuo šveitiklis švelnesnis, taigi galima pasirinkti, kokio šveitimo norime šiandien!



Turiu pastebėti, kad pradėjus naudoti Eco Desire veido priežiūros priemones: veido kremą, paakių kremą ir šveitiklį, turiu skaistesnę, sveikesnę veido odą. Rūgštinės, cheminę sudėtį turinčios priemonės niekada taip efektyviai neveikdavo mano veido odos. Taigi, mielosios, siūlau bent trumpam mintimis grįžti į lietumi kvepiančius miškus, į močiutės rožių darželius, avižų laukus, kuriuos galite uosti naudodamos Eco Desire kremus! 

You Might Also Like

8 komentarai (-ų)

  1. Na rytoj turėčiau ir aš gauti Eco Desire priemonių pabandymui. Ir kuo daugiau apie jas skaitau, tuo labiau noriu išbandyti :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man labaiiii tiko ir patiko šios priemonės! Aš seniai mačiau tokį gražų savo veidą (nors smakras dar turi nugyti, nes baisiai atrodė). Žinai, užsitepu kremą, ir matau, kaip dingsta visos problemos. Tik vienas dalykas: kažkaip reikia ir su vidumi susitvarkyti, nes mano hormonams kažkas ne taip :/

      Panaikinti
    2. Labai tikiuosi, kad tiks ir man, nes jau nusibodo isradinet dvirati :)))

      Panaikinti
    3. Žinau tą jausmą! Pati išgyvenu nuolatinę paauglystę. Spuogų maratonas prasidėjo vos po pirmųjų mėnesinių ir tęsiasi iki dabar. Kosmetologės, dermatologės sakė, kad "viskas praeis, kai baigsis paauglystė". Tai ką, ilga mano paauglystė. Jau ant nosies 23, o spuogai vistiek manęs nepalieka. Pradžioj Garnierais, Neutrogenom, Clean&Clearais bandžiau gydytis, po to Mary Kay, Clinique, Noreva. Ir visada tas pats, visada! Dabar pradėjau veidą prausti O.D.A., naudoju Negyvosios Jūros šveitiklį, Eco Desire priemones ir viskas taisosi.:) Ai, dar nusipirkau Eurokose molį, kurį pati turiu susimaišyt (kainavo penkis litus maždaug), tai gerėjaaa! :) Tikiuosi kada nors turėsiu švarią, skaisčią veido odą. Linkiu to paties ir tau :)

      Panaikinti
    4. na man jau 30 ne už kalnų, bet nei dermatologė, nei kosmetologė nežadėjo, kad sulaukus tų 30 spuogai dings, jie kamuoja įvairaus amžiaus žmones :) Pas mane irgi išbandyta daug kosmetikos priemonių, nuo prekybcentrinių iki ekologiškų bei dermatologinių. Padėjo tik gydymas vaistais (antibiotikais vieną kartą geriamais, kitą kartą Duac). Na dabar bandysiu Eco Desire, o jei kas griebsiuos O.D.A. Tą maišomą molį esu bandžiusi kelių rūšių, visai nieko, tik aš pritingiu maišyti, man geriau sumaišytos kaukės. Va pvz. Uoga uoga labai patiko :)

      Panaikinti
    5. Kokia tinginėė! :D Eco Desire šveitiklius teks pačiai susimaišyti... Bet, pamatysi, patiks!

      Panaikinti
    6. Tik terliotis nemegstu ir nenutaikau proporciju, tai koseles lieka :D Gavau ir as savo Geišas :)

      Panaikinti
  2. Labai lauksiu atsiliepimų! Bet kada, jeigu neturėsi, ką veikti arba norėsi padiskutuoti, gali man parašyti facebook'e. Būtų labai smaguuu, nes tu ir tavo straipsneliai man labai patinka >:D

    AtsakytiPanaikinti