Kosmetikos atradimai

Eco Desire: paakių kremas Kerai

14:46

Žinote tą jausmą, kai į rankas patenka kosmetikos priemonė, kurios nesi naudojusi anksčiau? Priemonė, apie kurios naudojimą privalai pasiskaityti šiek tiek daugiau, nes neturi nei žalio, nei geltono supratimo kaip jis veikia. Ir, galiausiai, priemonė, kuri guli mamos lentynoje, yra nuolat apkalbama ir giriama. Kas tai? Ogi paakių kremas!

Kažkodėl maniau, kad paakių kremą naudoja moterys, kurių amžius prasideda trejetu, o baigiasi... nežinia kuo. Ir ką jūs galvojat? Klydau. Pradėjusi skaityti Eco Desire paakių kremo apibūdinimą, supratau, kad turiu padėkoti šiai kosmetikos iš ekologiškų žaliavų kūrėjams už paprotinimą, kad jau seniai laikas (!!!). Paakių kremą rekomenduojama pradėti naudoti tada, kai mergina pradeda naudoti makiažo priemones. Taip yra dėl to, nes paakių oda yra gan sausa, sunkiai atsistato. Taigi, noriu papasakoti apie savo pirmąjį kartą, kuris man labai patiko!


  • Mano paakiai nuolat parodo, kiek valandų aš miegojau: jeigu miegu mažiau negu penkias valandas, atsiranda (net!!!) dvi raukšlės po akimis. O kur dar nubėgusio tušo efektas (t.y. pajuodę paakiai). Švelniai įtapšnojus mažą kiekį žemiau antakio ir į kaulą esantį po akimis, juntamas greitas efektas: veidas atrodo žvalesnis, guvesnis.
  • Kremo tekstūra riebesnė, bet lengvai įsigeria į odą. Tik šio kremo reikia labai labai mažai, nes jį labai lengva paskirstyti į odą. Aš paimu šiek tiek kremo, pašildau tarp pirštų (gan juokingai atrodo, kai trini pirštą į pirštą, bet ką jau padarysi...) ir įtapšnoju. 
  • Kvapas kaip tikrų kerų! Švelnus kavos. Neįkyrus, lengvas, žodžiu, toks man patinkantis, todėl nesvarbu, naudoji jį ryte ar vakare.
  • Paakiai švelnūs, sveikai atrodantys. Akys atrodo išraiškingesnės (nežinau žmogaus, kurį puošia juodi paakiai).
  • Svarbiausia, ekologiškas, natūralus, nekenkiantis mano odai ir aplinkai! 



Labai džiaugiuosi, kad pradėjau naudoti paakių kremą. Didžiuojuosi, kad pradėjau nuo ekologiško kremo, o ne nuo chemijos! Pradedu tikėti, kad natūralūs, ekologiški produktai - gražaus ir sveiko veido, bei pozityvaus požiūrio į gyvenimą priežastis. Mano favoritai - Eco Desire! Jų priemonės šiek tiek mažiau negu prieš mėnesį buvo naujovė, o šiuo metu tai mano kasdienybė. Apie šias veido priežiūros priemones papasakojau visoms savo draugėms ir, žinoma, vaikinui. Bet aš manau, kad geras žodis turi sklisti!

You Might Also Like

0 komentarai (-ų)